V. Çabuk Et Al. , "Bir Sürücü Koltuğu için Müşteri İstek ve Beklentilerinin Kapsamlı Analizi: Müşteri Sesinin Modellenmesi," II. Ulusal QFG Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.20-27, 2008
Çabuk, V. Et Al. 2008. Bir Sürücü Koltuğu için Müşteri İstek ve Beklentilerinin Kapsamlı Analizi: Müşteri Sesinin Modellenmesi. II. Ulusal QFG Sempozyumu , (İzmir, Turkey), 20-27.
Çabuk, V., Aktar Demirtaş, E., Köksal, G., & Üner, B., (2008). Bir Sürücü Koltuğu için Müşteri İstek ve Beklentilerinin Kapsamlı Analizi: Müşteri Sesinin Modellenmesi . II. Ulusal QFG Sempozyumu (pp.20-27). İzmir, Turkey
Çabuk, Vuslat Et Al. "Bir Sürücü Koltuğu için Müşteri İstek ve Beklentilerinin Kapsamlı Analizi: Müşteri Sesinin Modellenmesi," II. Ulusal QFG Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2008
Çabuk, Vuslat Et Al. "Bir Sürücü Koltuğu için Müşteri İstek ve Beklentilerinin Kapsamlı Analizi: Müşteri Sesinin Modellenmesi." II. Ulusal QFG Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.20-27, 2008
Çabuk, V. Et Al. (2008) . "Bir Sürücü Koltuğu için Müşteri İstek ve Beklentilerinin Kapsamlı Analizi: Müşteri Sesinin Modellenmesi." II. Ulusal QFG Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.20-27.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Vuslat Çabuk Et Al. }, title={Bir Sürücü Koltuğu için Müşteri İstek ve Beklentilerinin Kapsamlı Analizi: Müşteri Sesinin Modellenmesi}, congress name={II. Ulusal QFG Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2008}, pages={20-27} }