A. AYPAY And A. ERYILMAZ, "Lise Öğrencilerinin Öznel İyi Oluşları ve Okul TükenmişliğiArasındaki İlişkiler Relationships of High School Student Subjective Weil Being and School Burnout," International Online Journal of Educational Sciences , vol.3, no.1, pp.181-199, 2011
AYPAY, A. And ERYILMAZ, A. 2011. Lise Öğrencilerinin Öznel İyi Oluşları ve Okul TükenmişliğiArasındaki İlişkiler Relationships of High School Student Subjective Weil Being and School Burnout. International Online Journal of Educational Sciences , vol.3, no.1 , 181-199.
AYPAY, A., & ERYILMAZ, A., (2011). Lise Öğrencilerinin Öznel İyi Oluşları ve Okul TükenmişliğiArasındaki İlişkiler Relationships of High School Student Subjective Weil Being and School Burnout. International Online Journal of Educational Sciences , vol.3, no.1, 181-199.
AYPAY, AYŞE, And ALİ ERYILMAZ. "Lise Öğrencilerinin Öznel İyi Oluşları ve Okul TükenmişliğiArasındaki İlişkiler Relationships of High School Student Subjective Weil Being and School Burnout," International Online Journal of Educational Sciences , vol.3, no.1, 181-199, 2011
AYPAY, AYŞE And ERYILMAZ, ALİ. "Lise Öğrencilerinin Öznel İyi Oluşları ve Okul TükenmişliğiArasındaki İlişkiler Relationships of High School Student Subjective Weil Being and School Burnout." International Online Journal of Educational Sciences , vol.3, no.1, pp.181-199, 2011
AYPAY, A. And ERYILMAZ, A. (2011) . "Lise Öğrencilerinin Öznel İyi Oluşları ve Okul TükenmişliğiArasındaki İlişkiler Relationships of High School Student Subjective Weil Being and School Burnout." International Online Journal of Educational Sciences , vol.3, no.1, pp.181-199.
@article{article, author={AYŞE AYPAY And author={ALİ ERYILMAZ}, title={Lise Öğrencilerinin Öznel İyi Oluşları ve Okul TükenmişliğiArasındaki İlişkiler Relationships of High School Student Subjective Weil Being and School Burnout}, journal={International Online Journal of Educational Sciences}, year=2011, pages={181-199} }