M. KOÇ, "Dindarlığın oluşumuna din eğitiminin psiko-pedagojik katkıları: 'Değer-yoksun dindarlık' tipolojisi bağlamında teorik bir yaklaşım," Değerler Eğitimi Dergisi , vol.15, no.33, pp.87-138, 2017
KOÇ, M. 2017. Dindarlığın oluşumuna din eğitiminin psiko-pedagojik katkıları: 'Değer-yoksun dindarlık' tipolojisi bağlamında teorik bir yaklaşım. Değerler Eğitimi Dergisi , vol.15, no.33 , 87-138.
KOÇ, M., (2017). Dindarlığın oluşumuna din eğitiminin psiko-pedagojik katkıları: 'Değer-yoksun dindarlık' tipolojisi bağlamında teorik bir yaklaşım. Değerler Eğitimi Dergisi , vol.15, no.33, 87-138.
KOÇ, MUSTAFA. "Dindarlığın oluşumuna din eğitiminin psiko-pedagojik katkıları: 'Değer-yoksun dindarlık' tipolojisi bağlamında teorik bir yaklaşım," Değerler Eğitimi Dergisi , vol.15, no.33, 87-138, 2017
KOÇ, MUSTAFA. "Dindarlığın oluşumuna din eğitiminin psiko-pedagojik katkıları: 'Değer-yoksun dindarlık' tipolojisi bağlamında teorik bir yaklaşım." Değerler Eğitimi Dergisi , vol.15, no.33, pp.87-138, 2017
KOÇ, M. (2017) . "Dindarlığın oluşumuna din eğitiminin psiko-pedagojik katkıları: 'Değer-yoksun dindarlık' tipolojisi bağlamında teorik bir yaklaşım." Değerler Eğitimi Dergisi , vol.15, no.33, pp.87-138.
@article{article, author={MUSTAFA KOÇ}, title={Dindarlığın oluşumuna din eğitiminin psiko-pedagojik katkıları: 'Değer-yoksun dindarlık' tipolojisi bağlamında teorik bir yaklaşım}, journal={Değerler Eğitimi Dergisi}, year=2017, pages={87-138} }