M. A. TİLTAY And T. Ömer, "Yardım Kurumlarına Bağışın Sosyal Yönü Özgeci ve Bencil Bağış Motivasyonlarının Gizli Bağış Üzerindeki Etkisi," Pazarlama Teorisi ve Uygulamları Dergisi , vol.1, no.1, pp.23-39, 2015
TİLTAY, M. A. And Ömer, T. 2015. Yardım Kurumlarına Bağışın Sosyal Yönü Özgeci ve Bencil Bağış Motivasyonlarının Gizli Bağış Üzerindeki Etkisi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamları Dergisi , vol.1, no.1 , 23-39.
TİLTAY, M. A., & Ömer, T., (2015). Yardım Kurumlarına Bağışın Sosyal Yönü Özgeci ve Bencil Bağış Motivasyonlarının Gizli Bağış Üzerindeki Etkisi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamları Dergisi , vol.1, no.1, 23-39.
TİLTAY, MUHAMMET, And Torlak Ömer. "Yardım Kurumlarına Bağışın Sosyal Yönü Özgeci ve Bencil Bağış Motivasyonlarının Gizli Bağış Üzerindeki Etkisi," Pazarlama Teorisi ve Uygulamları Dergisi , vol.1, no.1, 23-39, 2015
TİLTAY, MUHAMMET A. And Ömer, Torlak. "Yardım Kurumlarına Bağışın Sosyal Yönü Özgeci ve Bencil Bağış Motivasyonlarının Gizli Bağış Üzerindeki Etkisi." Pazarlama Teorisi ve Uygulamları Dergisi , vol.1, no.1, pp.23-39, 2015
TİLTAY, M. A. And Ömer, T. (2015) . "Yardım Kurumlarına Bağışın Sosyal Yönü Özgeci ve Bencil Bağış Motivasyonlarının Gizli Bağış Üzerindeki Etkisi." Pazarlama Teorisi ve Uygulamları Dergisi , vol.1, no.1, pp.23-39.
@article{article, author={MUHAMMET ALİ TİLTAY And author={Torlak Ömer}, title={Yardım Kurumlarına Bağışın Sosyal Yönü Özgeci ve Bencil Bağış Motivasyonlarının Gizli Bağış Üzerindeki Etkisi}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamları Dergisi}, year=2015, pages={23-39} }