O. C. YILMAZDOĞAN And Ç. H. ÖZEL, "Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararlarına yönelik yönetici algılarının belirlenmesi Antalya örneği," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.37-62, 2014
YILMAZDOĞAN, O. C. And ÖZEL, Ç. H. 2014. Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararlarına yönelik yönetici algılarının belirlenmesi Antalya örneği. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1 , 37-62.
YILMAZDOĞAN, O. C., & ÖZEL, Ç. H., (2014). Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararlarına yönelik yönetici algılarının belirlenmesi Antalya örneği. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 37-62.
YILMAZDOĞAN, ORHAN, And ÇAĞIL HALE ÖZEL. "Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararlarına yönelik yönetici algılarının belirlenmesi Antalya örneği," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 37-62, 2014
YILMAZDOĞAN, ORHAN C. And ÖZEL, ÇAĞIL H. . "Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararlarına yönelik yönetici algılarının belirlenmesi Antalya örneği." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.37-62, 2014
YILMAZDOĞAN, O. C. And ÖZEL, Ç. H. (2014) . "Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararlarına yönelik yönetici algılarının belirlenmesi Antalya örneği." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.37-62.
@article{article, author={ORHAN CAN YILMAZDOĞAN And author={ÇAĞIL HALE ÖZEL}, title={Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararlarına yönelik yönetici algılarının belirlenmesi Antalya örneği}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={37-62} }