N. DOĞAN And A. SARITAŞ, "MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, pp.1185-1202, 2018
DOĞAN, N. And SARITAŞ, A. 2018. MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2 , 1185-1202.
DOĞAN, N., & SARITAŞ, A., (2018). MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, 1185-1202.
DOĞAN, NEVA, And AYŞE SARITAŞ. "MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, 1185-1202, 2018
DOĞAN, NEVA And SARITAŞ, AYŞE. "MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, pp.1185-1202, 2018
DOĞAN, N. And SARITAŞ, A. (2018) . "MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, pp.1185-1202.
@article{article, author={NEVA DOĞAN And author={AYŞE SARITAŞ}, title={MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2018, pages={1185-1202} }