B. Z. ERDOĞAN Et Al. , "Pazarlama Teorisi nin Felsefi Temelleri Değişim mi İlişki mi?," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-27, 2011
ERDOĞAN, B. Z. Et Al. 2011. Pazarlama Teorisi nin Felsefi Temelleri Değişim mi İlişki mi?. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1 , 1-27.
ERDOĞAN, B. Z., TİLTAY, M. A., & KİMZAN, H. S., (2011). Pazarlama Teorisi nin Felsefi Temelleri Değişim mi İlişki mi?. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, 1-27.
ERDOĞAN, BAYRAM, MUHAMMET ALİ TİLTAY, And HALİL SEMİH KİMZAN. "Pazarlama Teorisi nin Felsefi Temelleri Değişim mi İlişki mi?," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, 1-27, 2011
ERDOĞAN, BAYRAM Z. Et Al. "Pazarlama Teorisi nin Felsefi Temelleri Değişim mi İlişki mi?." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-27, 2011
ERDOĞAN, B. Z. TİLTAY, M. A. And KİMZAN, H. S. (2011) . "Pazarlama Teorisi nin Felsefi Temelleri Değişim mi İlişki mi?." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-27.
@article{article, author={BAYRAM ZAFER ERDOĞAN Et Al. }, title={Pazarlama Teorisi nin Felsefi Temelleri Değişim mi İlişki mi?}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2011, pages={1-27} }