A. N. ERCAN GÜVEN, "ANLAMA BECERİLERİNİ KONU ALAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, pp.40-50, 2022
ERCAN GÜVEN, A. N. 2022. ANLAMA BECERİLERİNİ KONU ALAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1 , 40-50.
ERCAN GÜVEN, A. N., (2022). ANLAMA BECERİLERİNİ KONU ALAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, 40-50.
ERCAN GÜVEN, ALİYE. "ANLAMA BECERİLERİNİ KONU ALAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, 40-50, 2022
ERCAN GÜVEN, ALİYE N. . "ANLAMA BECERİLERİNİ KONU ALAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, pp.40-50, 2022
ERCAN GÜVEN, A. N. (2022) . "ANLAMA BECERİLERİNİ KONU ALAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, pp.40-50.
@article{article, author={ALİYE NUR ERCAN GÜVEN}, title={ANLAMA BECERİLERİNİ KONU ALAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={40-50} }