Z. ÇUBUKÇU, "Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Öğrenme Biçimlerini Tercih Etmelerindeki Etkisi," Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.234, no.30, pp.22-32, 2005
ÇUBUKÇU, Z. 2005. Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Öğrenme Biçimlerini Tercih Etmelerindeki Etkisi. Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.234, no.30 , 22-32.
ÇUBUKÇU, Z., (2005). Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Öğrenme Biçimlerini Tercih Etmelerindeki Etkisi. Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.234, no.30, 22-32.
ÇUBUKÇU, ZÜHAL. "Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Öğrenme Biçimlerini Tercih Etmelerindeki Etkisi," Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.234, no.30, 22-32, 2005
ÇUBUKÇU, ZÜHAL. "Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Öğrenme Biçimlerini Tercih Etmelerindeki Etkisi." Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.234, no.30, pp.22-32, 2005
ÇUBUKÇU, Z. (2005) . "Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Öğrenme Biçimlerini Tercih Etmelerindeki Etkisi." Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.234, no.30, pp.22-32.
@article{article, author={ZÜHAL ÇUBUKÇU}, title={Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Öğrenme Biçimlerini Tercih Etmelerindeki Etkisi}, journal={Çağdaş Eğitim Dergisi}, year=2005, pages={22-32} }