V. YILMAZ And G. Çelme Kabakçı, "Cep Telefonu Pazarında Marka Sadakatini Etkileyen FaktörlerinYapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi," Researcher Social Science Studies , vol.7, no.1, pp.295-309, 2019
YILMAZ, V. And Çelme Kabakçı, G. 2019. Cep Telefonu Pazarında Marka Sadakatini Etkileyen FaktörlerinYapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi. Researcher Social Science Studies , vol.7, no.1 , 295-309.
YILMAZ, V., & Çelme Kabakçı, G., (2019). Cep Telefonu Pazarında Marka Sadakatini Etkileyen FaktörlerinYapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi. Researcher Social Science Studies , vol.7, no.1, 295-309.
YILMAZ, VEYSEL, And Gizem Çelme Kabakçı. "Cep Telefonu Pazarında Marka Sadakatini Etkileyen FaktörlerinYapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi," Researcher Social Science Studies , vol.7, no.1, 295-309, 2019
YILMAZ, VEYSEL And Çelme Kabakçı, Gizem Ç. . "Cep Telefonu Pazarında Marka Sadakatini Etkileyen FaktörlerinYapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi." Researcher Social Science Studies , vol.7, no.1, pp.295-309, 2019
YILMAZ, V. And Çelme Kabakçı, G. (2019) . "Cep Telefonu Pazarında Marka Sadakatini Etkileyen FaktörlerinYapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi." Researcher Social Science Studies , vol.7, no.1, pp.295-309.
@article{article, author={VEYSEL YILMAZ And author={Gizem Çelme Kabakçı}, title={Cep Telefonu Pazarında Marka Sadakatini Etkileyen FaktörlerinYapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi}, journal={Researcher Social Science Studies}, year=2019, pages={295-309} }