Z. AKIN DEMİRCAN And M. GÜVEN, "İlköğretim Beşinci Sınıf Öğretim Programlarında Duygusal Zekaya Yer Verilme Durumuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri," İlköğretim Online (elektronik) , vol.13, no.1, pp.18-32, 2014
AKIN DEMİRCAN, Z. And GÜVEN, M. 2014. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğretim Programlarında Duygusal Zekaya Yer Verilme Durumuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri. İlköğretim Online (elektronik) , vol.13, no.1 , 18-32.
AKIN DEMİRCAN, Z., & GÜVEN, M., (2014). İlköğretim Beşinci Sınıf Öğretim Programlarında Duygusal Zekaya Yer Verilme Durumuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri. İlköğretim Online (elektronik) , vol.13, no.1, 18-32.
AKIN DEMİRCAN, ZEYNEP, And MERAL GÜVEN. "İlköğretim Beşinci Sınıf Öğretim Programlarında Duygusal Zekaya Yer Verilme Durumuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri," İlköğretim Online (elektronik) , vol.13, no.1, 18-32, 2014
AKIN DEMİRCAN, ZEYNEP A. And GÜVEN, MERAL. "İlköğretim Beşinci Sınıf Öğretim Programlarında Duygusal Zekaya Yer Verilme Durumuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri." İlköğretim Online (elektronik) , vol.13, no.1, pp.18-32, 2014
AKIN DEMİRCAN, Z. And GÜVEN, M. (2014) . "İlköğretim Beşinci Sınıf Öğretim Programlarında Duygusal Zekaya Yer Verilme Durumuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri." İlköğretim Online (elektronik) , vol.13, no.1, pp.18-32.
@article{article, author={ZEYNEP AKIN DEMİRCAN And author={MERAL GÜVEN}, title={İlköğretim Beşinci Sınıf Öğretim Programlarında Duygusal Zekaya Yer Verilme Durumuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri}, journal={İlköğretim Online (elektronik)}, year=2014, pages={18-32} }