A. ARI And E. Özcan, "Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Olgunluğu Düzeylerinin Okuma Yazmayı Öğrenmelerine Etkisi," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.47, pp.74-90, 2016
ARI, A. And Özcan, E. 2016. Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Olgunluğu Düzeylerinin Okuma Yazmayı Öğrenmelerine Etkisi. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.47 , 74-90.
ARI, A., & Özcan, E., (2016). Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Olgunluğu Düzeylerinin Okuma Yazmayı Öğrenmelerine Etkisi. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.47, 74-90.
ARI, ASIM, And Esra Özcan. "Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Olgunluğu Düzeylerinin Okuma Yazmayı Öğrenmelerine Etkisi," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.47, 74-90, 2016
ARI, ASIM And Özcan, Esra. "Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Olgunluğu Düzeylerinin Okuma Yazmayı Öğrenmelerine Etkisi." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.47, pp.74-90, 2016
ARI, A. And Özcan, E. (2016) . "Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Olgunluğu Düzeylerinin Okuma Yazmayı Öğrenmelerine Etkisi." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.47, pp.74-90.
@article{article, author={ASIM ARI And author={Esra Özcan}, title={Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Olgunluğu Düzeylerinin Okuma Yazmayı Öğrenmelerine Etkisi}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={74-90} }