Prof. Dr. ASIM ARI


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

71

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

9

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2001 - 2005

2001 - 2005

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye

1997 - 2000

1997 - 2000

Yüksek Lisans

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Celâl Bayar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Celâl Bayar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

İlköğretim okulu öğrencilerinin yaz tatilindeki öğrenme kayıpları

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)

2000

2000

Yüksek Lisans

İlköğretim uygulamalarının değerlendirilmesi normal , taşımalı ve yatılı ilköğretim okullarının karşılaştırılması

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

2008 - 2012

2008 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

2005 - 2006

2005 - 2006

Yrd. Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

2001 - 2005

2001 - 2005

Araştırma Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2000 - 2001

2000 - 2001

Araştırma Görevlisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2016 - 2016

2016 - 2016

Bölüm Başkanı

Uşak Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2015 - 2016

2015 - 2016

Enstitü Müdürü

Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2015 - 2016

2015 - 2016

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Uşak Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2000 - 2000

2000 - 2000

Öğretmen

Uşak Özdemirler İlköğretim Okulu, Öğretmen

1998 - 2000

1998 - 2000

Öğretmen

Uşak Derbent Köyü İlköğretim Okulu, Öğretmen

1997 - 1998

1997 - 1998

Öğretmen

İstanbul Ahmet Yener İlköğretim Okulu, Öğretmen

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

ÖĞRETMEN YETİŞTİRME MODELLERİ

ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE YAKLAŞIMLAR

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİ

ÖĞRENME VE ÖĞRETME SÜRECİNİN TEORİK TEMELLERİ

Lisans

Lisans

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Makaleler

Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (26)

2008

2008

29. From the Editors

ARI A., Vick M.

INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION , cilt.1, sa.2, ss.1-2, 2008 (ESCI, Scopus) identifier

2004

2004

38. Yaz Tatili Öğrenme Kaybı

ARI A.

Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, sa.2, ss.243-258, 2004 (TRDizin)

2002

2002

42. Tevhid i Tedrisat ve Laik Eğitim

ARI A.

Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.181-192, 2002 (TRDizin)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. İlkokullardaki İngilizce Dersine Yönelik Branş ve Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

SİREM Ö., ARI A., Kayır G.

28th International Conference on Educational Sciences, 25 - 27 Nisan 2019, ss.1467-1471, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

2. Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri İle Öğrencilerin Yabancı Dil Kaygı İlişkisi

YILDIRAN Ç., ARI A.

1st International Language and Literature Congress, 6 - 08 Kasım 2019, ss.21, (Özet Bildiri)

2019

2019

3. Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Öğrencilerin Yabanci Dile Yönelik Tutumlarının Incelenmesi

YILDIRAN Ç., ARI A.

International Congress of Languages, 9 - 11 Ekim 2019, ss.71, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Transformative Learning in English as a Foreign Language Education

ARI A., AKDAĞ KURNAZ E.

International Congress on Afro-Eurasian Research IV, 27 - 29 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

6. The development of caring thinking skills inventory based on problem scenarios: A study of validation and reliability.

ARI A., ULUÇINAR U.

5th International Congress on Curriculum and Instruction, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. Öğretmen Bilişi Araştırmaları ve Karmaşıklık Kuramı

YILDIRAN Ç., ARI A.

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

10. Yükseköğretim İngilizce Hazırlık Sınıflarında Güç Paylaşım Düzeyinin Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi

KARAFİL B., ARI A.

Uluslararası Osmaneli Sosyal Bilimler Kongresi, 12 - 14 Ekim 2016, ss.5010-5019, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

11. Öğrencilerin İngilizce Özyeterlik Algı Düzeylerinin Hazırlık Sınıflarında İncelenmesi

KARAFİL B., ARI A.

Uluslararası Osmaneli Sosyal Bilimler Kongresi, 12 Ekim - 14 Aralık 2016, ss.1543-1553, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

12. Examinig the power sharing level in a higher education classroom

KARAFİL B., ARI A.

Education, Research andDevelopment, Elenite, Bulgaristan, 4 - 08 Eylül 2016, cilt.14, ss.170-180, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

13. Oyun ile kelime öğretiminin kelime kazanımına etkisi

Bitir T., ARI A., DURAN E.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.2136-2143, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

14. İlkokulda Derslerde Oynatılan Oyunların Değerler Eğitimi Verilmesindeki Katkısı

ARI A.

I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.9, (Özet Bildiri)

2015

2015

15. İngilizce Öğretmenlerinin İngilizce Öğretim Programlarına İlişkin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi

ARI A., KAYIR G.

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, 2015, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.584, (Özet Bildiri)

2014

2014

17. Öğretmen görüşlerine göre ortaokul toplum hizmeti çalışmalarının değerlendirilmesi

İNCİ T., ARI A., EREN E., YILMAZ B. Y.

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2012

2012

18. İlköğretim Fen ve Teknoloji dersi kazanımları ve SBS sorularının yeni bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi

ARI A., GÖKLER Z. S.

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

19. Eğitim Programları ve Öğretimi Bilim Dalında Yapılmış Bazı Doktora Tezlerinin İncelenmesi

ÖZDEMİR M. Ç., ARI A.

II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

Desteklenen Projeler

2013 - 2014

2013 - 2014

İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Okul Olgunluğu Düzeylerinin Okuma Yazmayı Öğrenme Sürecine Etkisinin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

ARI A. (Yürütücü)

2013 - 2013

2013 - 2013

E-Değerlendirme Materyalleri Geliştirme

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ARI A. (Yürütücü)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1