SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of Using Technology in Primary School Math Teaching on Students’ Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
FIRE: Forum of International Research in Education
, cilt.7, sa.2, ss.1-21, 2021 (Hakemli Dergi)
The Effects of STEM-Focused Mathematics Applications on Mathematics Attitudes and Knowledge of 11th Grade Students
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.11, sa.2, ss.660-683, 2021 (Hakemli Dergi)
Mühendislik Öğrencilerinin STEM Odaklı Öğretim Modülü Tasarımlarının İncelenmesi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.37, ss.73-91, 2020 (Hakemli Dergi)
Safe building design by small architects: A design activity developed for elementary mathematics course
Elementary Education Online
, cilt.19, sa.4, ss.40-49, 2020 (Scopus)
Gifted Students Designing Eco-Friendly STEM Projects
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.4, ss.1553-1570, 2019 (ESCI)
Ortaokul Matematı̇k Derslerı̇nde Stem Uygulamalarina Yönelı̇k Öğretmen Görüşlerı̇
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.354-360, 2017 (Hakemli Dergi)
QR Kodların Fen Eğitimine Entegresyonu: Öğretmen Görüşleri ve Öneriler
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.433-457, 2017 (Hakemli Dergi)
TEACHERS’ VIEWS ON STEM EDUCATIONIN SECONDARY MATHEMATICS CLASSES
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.6, sa.4, ss.354-360, 2017 (Hakemli Dergi)
Native American Students Understanding of Geologic Time Scale 4th 8th Grade Ojibwe Students Understanding of Earth s Geologic History
International Journal of Environmental and Science Education
, cilt.11, sa.4, ss.485-503, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen bilimleri dersinde Algodoo kullanımına yönelik öğrenci görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.28-40, 2016 (Hakemli Dergi)
The integration Media Design Processes in STEM Education
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.60, ss.221-240, 2015 (Scopus)
Saving Pelicans A STEM Integration Unit
Science Scope
, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
AGORA: A Gamified Interactive Educational Mobile Application
European Science Education Research Association, Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019
Gifted students designing eco-friendly STEM projects
European Science Education Research Association (ESERA), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019
Okul Sonrası Kodlama Süreci İle İlkokul Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Öğretmen Adaylarının Okul-Dışı STEM Etkinlikleri Kapsamındaki Deneyimleri: Öğreniyorum - Öğretiyorum
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
The paradox of distance education in education of girls
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
İlkokul Öğrencilerinin STEM Odaklı Proje Tasarımları: Bir Durum Çalışması
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Okullarda Problem Çözme ve Tasarım Kültürünün Oluşturulması: PD-STEM Uygulamaları Atölyesi
Eğitimde Değişim Konferansı, Konya, Türkiye, 20 Nisan 2019
Elementary School Students’ Problem Solving Strategies in an After School STEM Club
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNİN VE KULLANDIKLARI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
unesak, Ankara, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.437-456
Fen eğitiminde teknoloji destekli öğrenme ortamları tasarımı çalıştayı
XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Sürdürülebilir Yaşam İçin STEM Odaklı Çözümler Çalıştayı
2. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018
Ortaokul Matematik Derslerinde StEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
6thWorld Congresson Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2017, 26 - 28 Kasım 2017
Farklı Branştaki Öğretmenlerin STEM Odaklı Öğretim Süreçleri Tasarımı
Intermational Academic Research Congress, Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
Investigating STEM Education Reform through 4P Framework
European Science Education Research Association (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017
Disiplinlerarası öğretime yönelik algı ölçeğinin Türkçe’xxye Uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
IV. International Eurasian Educational Research Congress/EJER 2017, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Algı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Denizli, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2017
Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarlıyorum.
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2105-2107
A Case Study of a Science and a Social Studies Teachers’ Experiences of Co- Teaching SSI-Based Environmental Ethics Class
National Association for Research in Science Teaching (NARST), St Antonio, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 2017
Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarliyorum
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Problem Odaklı Mühendislik Tasarım Görevlerinde 9. Sınıf öğrencilerinin Bilişsel Süreçleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Teoriden Uygulamaya Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Fen ve Teknoloji Dersinde Probleme Dayalı Stem Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Fen ve teknoloji dersinde probleme dayalı stem uygulamaları ve öğretmen adayalrının görüşleri
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Towards a framework of technological knowledge as content knowledge
Association for Educational Communications and Technology (AECT), Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Ekim 2015
Developing and assessing conceptual thinking about vulnerability toward climate change in teachers serving Native American communities
American Educational Research Association (AERA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015
Eliciting Students’ Understanding of River Geography and Socioscientific Issues through a Critical Response Protocol
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 15 Nisan 2015
Use of an Online Learning Environment to Enhance Experiences of Youth in Engineering Design Processes
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015
Building a Rube Goldberg Machine How youth use evidence based argument to identify the best solution to a problem
Association for Science Teacher Education, Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ocak 2015
In service secondary science teachers knowledge base for teaching climate change
Association for Science Teacher Education (ASTE), Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ocak 2015
A technology rich professional development program and its influence on participant teachers practices
Association for Educational Communications and Technology (AECT), Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014
Technology Integration and Water Sustainability inSTEM Education: a Professional DevelopmentExperience
Association for Educational Communications and Technology, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) odaklı bir eğitim reformunun analizi: Mısır Örneği
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Teknolojik pedagojik alan bilgisi oyunu ile fen bilimleri derslerinde teknoloji entegresyonu
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Fen Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Bağlam Faktörü Açısından İncelenmesi: Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Örneği
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Using photo elicitation interview along with concept mapping to conceptualize in-service secondary school science teachers’ knowledge base for teaching climate change
National Association for Researchin Science Teaching (NARST), Pittsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 03 Nisan 2014
Secondary science teachers’ understanding of socioscientific issues and its effects on their curriculum implementation plans
Association of Science Teacher Education (ASTE), San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 15 - 18 Ocak 2014
Using photo elicitation interview to conceptualize in-service secondary school science teachers’ knowledge base for teaching climate change
Association of Science Teacher Education(ASTE), San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 15 - 18 Ocak 2014
Watershed conceptions of upper elementary American Indian students during a place based inquiry unit on watershed management
American Educational Research Association (AERA), San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013
In Service secondary school science teachers conceptions about global climate change
American Educational research Association, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013
Designing Social Networks to Promote Student Motivation and Engagement in Alternative School Environments
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2013
Designing multimedia artifacts to enhance students' conceptual understanding of Climate Change
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Mart 2013
The Impact of Technology Integrated Curriculum on Student Knowledge and Attitudes about Global Climate Change
National Life Discovery Conference of the Ecological Society of America (ESA), Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 16 Mart 2013
Implementation of a place-based approach to enhance students’ understanding of watershed management
TheAssociation for Science Teacher Education (ASTE), Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013
A Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) based lesson plan assessment instrument
The Association for Science Teacher Education (ASTE), Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013
Native American Students’ Understandings of Geologic Time Scale: 4-8th Grade Students’ Understandings of Earth's Geologic History
World Conference On Educational Sciences, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3159-3163
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyobilimsel Konular ve Genç Aktivizmi
Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Namdar Bahadır, Editör, Nobel, Ankara, ss.201-220, 2022
Sosyobilimsel Konular ve Yer Temelli Eğitim
Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Bahadır Namdar, Editör, Nobel, Ankara, ss.179-200, 2022
Sosyobilimsel Konularda Öğrenci Failliği
Sosyobilimsel Konular, Karışan Dilek, Yenilmez Türkoğlu Ayşe, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.29-50, 2021
STEM Eğitimi Yaklaşımı
İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican Kader, Şenler Burcu, Editör, VizeTek Yayıncılık, Ankara, ss.291-316, 2021
Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları
Erken Çocuklukta Fen ve Teknoloji, Artun Hüseyin, Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021
STEM Eğitmi Yaklaşımı
İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, BİLİCAN Kader, ŞENLER, Burcu, Editör, Vizetek, ss.291-316, 2021
Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları
ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN VE TEKNOLOJİ, Artun Hüseyin,Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021
Ekran Okuma Stratejisi
Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kıroğlu Kasım, Editör, PEGEM, Ankara, ss.164-175, 2020
STEM Eğitim Yaklaşımı
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, ALİ GÜNAY BALIM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.171-187, 2019
Üstbilişsel Strateji Öğretimi
STEM Öğretimi İçin 20 Strateji, SONER DURMUŞ, ALİ SABRİ İPEK, BAHADIR YILDIZ, Editör, Nobel, Ankara, ss.213-221, 2018
Eğitim Programları Geliştirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri, ASIM ARI, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.27-45, 2018
STEM Eğitim Merkezleri
Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni, Salih, Editör, PEGEM, Ankara, ss.93-114, 2017
STEM Eğitiminde Matematik Odaklı Gerçek Dünya Problemleri ve Matematiksel Modelleme
Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni, Salih, Editör, PEGEM, Ankara, ss.347-368, 2017
STEM Eğitimi
Fen Eğitiminde Güncel Konular, Taşkın, Özgür, Editör, PEGEM, Ankara, ss.318-335, 2017
Biilm Egitiminde Bütünlestirilmis Program Yaklasımı
Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim GENÇ KUMTEPE, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-230, 2016
Bilim Tarihi ve Bilim Teknoloji Okuryazarlığı
Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim Genç Kumtepe, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-29, 2016
ASSURE Modele Dayalı Teknoloji İle Zenginleştirilmiş Uygulamalı Etkinlikler
Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Özgül Keleş, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.45-77, 2015
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimi
Uygulamalı etkinlerle fen eğitiminde yeni yaklaşımlar, Özgül Keleş, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.77-97, 2015