Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf Öğretmenlerinin STEM Temelli Etkinlik Tasarlama Süreçleri

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021

İlkokul Öğrencilerinin Stem Odaklı Tasarım Süreçlerindeki Deneyimleri Üzerine Bir DurumÇalışması

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.284

The Examining of Reasoning of Pre-Service Teachers from Different Field in Various SocioScientific Issues

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 19 - 22 Kasım 2020

AGORA: A Gamified Interactive Educational Mobile Application

European Science Education Research Association, Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019

Gifted students designing eco-friendly STEM projects

European Science Education Research Association (ESERA), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019

The paradox of distance education in education of girls

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

İlkokul Öğrencilerinin STEM Odaklı Proje Tasarımları: Bir Durum Çalışması

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

Designing an After School STEM Program for Elementary Students

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Elementary School Students’ Problem Solving Strategies in an After School STEM Club

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Fen eğitiminde teknoloji destekli öğrenme ortamları tasarımı çalıştayı

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

Mühendislik Öğrencilerinin STEM Eğitimi Odaklı Öğretim Süreçlerindeki Deneyimleri

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.246-247

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Eğitim Reformunun İlk Yıllarındaki Mücadelesi: Fenomenolojik Bir Çalışma

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.851-852

Ortaokul Matematik Derslerinde StEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri

6thWorld Congresson Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2017, 26 - 28 Kasım 2017

Farklı Branştaki Öğretmenlerin STEM Odaklı Öğretim Süreçleri Tasarımı

Intermational Academic Research Congress, Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017

Investigating STEM Education Reform through 4P Framework

European Science Education Research Association (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarlıyorum.

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2105-2107

A Case Study of a Science and a Social Studies Teachers’ Experiences of Co- Teaching SSI-Based Environmental Ethics Class

National Association for Research in Science Teaching (NARST), St Antonio, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 2017

Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarliyorum

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Problem Odaklı Mühendislik Tasarım Görevlerinde 9. Sınıf öğrencilerinin Bilişsel Süreçleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Fen ve Teknoloji Öğretimi Dersinde Probleme Dayalı STEM Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri

International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuarlarında QR Kodlarla Zenginleştirilmiş Poster Kullanımları

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Teoriden Uygulamaya Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Fen ve teknoloji dersinde probleme dayalı stem uygulamaları ve öğretmen adayalrının görüşleri

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Case Studies of Secondary School Science Teachers Designing Technology Rich SSI Based Instruction

The National Association for Research in Science Teaching (NARST), 14 - 17 Nisan 2016

Towards a framework of technological knowledge as content knowledge

Association for Educational Communications and Technology (AECT), Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Ekim 2015

Engaging students in community-based issues through authentic problem-based learning experiences

European Science Education Research Association (ESERA), Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015

The impact of model-eliciting activities on attitude towards STEM education

European Science Education Research Association (ESERA), Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015

Eliciting Students’ Understanding of River Geography and Socioscientific Issues through a Critical Response Protocol

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 15 Nisan 2015

Use of an Online Learning Environment to Enhance Experiences of Youth in Engineering Design Processes

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015

Building a Rube Goldberg Machine How youth use evidence based argument to identify the best solution to a problem

Association for Science Teacher Education, Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ocak 2015

In service secondary science teachers knowledge base for teaching climate change

Association for Science Teacher Education (ASTE), Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ocak 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

A technology rich professional development program and its influence on participant teachers practices

Association for Educational Communications and Technology (AECT), Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014

Technology Integration and Water Sustainability inSTEM Education: a Professional DevelopmentExperience

Association for Educational Communications and Technology, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014

Teknolojik pedagojik alan bilgisi oyunu ile fen bilimleri derslerinde teknoloji entegresyonu

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

In Service secondary school science teachers conceptions about global climate change

American Educational research Association, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Designing Social Networks to Promote Student Motivation and Engagement in Alternative School Environments

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2013

Designing multimedia artifacts to enhance students' conceptual understanding of Climate Change

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Mart 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

The Impact of Technology Integrated Curriculum on Student Knowledge and Attitudes about Global Climate Change

National Life Discovery Conference of the Ecological Society of America (ESA), Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 16 Mart 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

A Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) based lesson plan assessment instrument

The Association for Science Teacher Education (ASTE), Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013

Conceptualizing In-service Secondary School Science Teachers' Knowledge Base for Climate Change Content

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Mart 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyobilimsel Konular ve Genç Aktivizmi

Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Namdar Bahadır, Editör, Nobel, Ankara, ss.201-220, 2022

Sosyobilimsel Konular ve Yer Temelli Eğitim

Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Bahadır Namdar, Editör, Nobel, Ankara, ss.179-200, 2022

Sosyobilimsel Konularda Öğrenci Failliği

Sosyobilimsel Konular, Karışan Dilek, Yenilmez Türkoğlu Ayşe, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.29-50, 2021

The Use of Augmented Reality Applications in Second Grade Mathematics Course: Students’ Knowledge of Shapes

Designing, Deploying, and Evaluating Virtual and Augmented Reality in Education, Gokce Akcayir Epp Carrie Demmans, Editör, IGI Global, Vancouver, ss.220-241, 2021

STEM Eğitimi Yaklaşımı

İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican Kader, Şenler Burcu, Editör, VizeTek Yayıncılık, Ankara, ss.291-316, 2021

Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları

Erken Çocuklukta Fen ve Teknoloji, Artun Hüseyin, Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021

STEM Eğitmi Yaklaşımı

İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, BİLİCAN Kader, ŞENLER, Burcu, Editör, Vizetek, ss.291-316, 2021

Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları

ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN VE TEKNOLOJİ, Artun Hüseyin,Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021

Fen Eğitimi ve 21. Yüzyıl Becerileri

21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi, Anagün Ş., Cavaş P., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.17-37, 2021

Ekran Okuma Stratejisi

Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kıroğlu Kasım, Editör, PEGEM, Ankara, ss.164-175, 2020

STEM Eğitim Yaklaşımı

Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, ALİ GÜNAY BALIM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.171-187, 2019

Üstbilişsel Strateji Öğretimi

STEM Öğretimi İçin 20 Strateji, SONER DURMUŞ, ALİ SABRİ İPEK, BAHADIR YILDIZ, Editör, Nobel, Ankara, ss.213-221, 2018

Eğitim Programları Geliştirme

Öğretim İlke ve Yöntemleri, ASIM ARI, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.27-45, 2018

STEM Eğitim Merkezleri

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni, Salih, Editör, PEGEM, Ankara, ss.93-114, 2017

STEM Eğitiminde Matematik Odaklı Gerçek Dünya Problemleri ve Matematiksel Modelleme

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni, Salih, Editör, PEGEM, Ankara, ss.347-368, 2017

STEM Eğitimi

Fen Eğitiminde Güncel Konular, Taşkın, Özgür, Editör, PEGEM, Ankara, ss.318-335, 2017

Biilm Egitiminde Bütünlestirilmis Program Yaklasımı

Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim GENÇ KUMTEPE, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-230, 2016

Bilim Tarihi ve Bilim Teknoloji Okuryazarlığı

Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim Genç Kumtepe, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-29, 2016

ASSURE Modele Dayalı Teknoloji İle Zenginleştirilmiş Uygulamalı Etkinlikler

Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Özgül Keleş, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.45-77, 2015

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimi

Uygulamalı etkinlerle fen eğitiminde yeni yaklaşımlar, Özgül Keleş, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.77-97, 2015

Metrikler

Yayın

115

Atıf (WoS)

58

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

71

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

18

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları