Doç. Dr. İSMAİL YÜKSEL


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Makaleler

Tümü (3)
Scopus (1)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2015

2015

1. The Examination of Educational Sciences and Teacher Training Experts Program Evaluation Self efficacy Levels

ÇELİKER G., YÜKSEL İ.

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

2. Turkish Universities Challenges of Standards and Accreditation Studies in Teacher Education An In depth Analysis of Problems

YÜKSEL İ., ÇELİKER G., MELEK A.

1st International Higher Education Studies Conference, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

3. The Views of Primary School Teachers on the Orientation Program Implemented for the 1st Grade Students in Turkey

YÜKSEL İ., ÇELİKER G.

Twenty-first International Conference on Learning, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Temmuz 2014, cilt.22, ss.15-26, (Özet Bildiri)

2014

2014

4. Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı nın Bu Alanda Yüksek Lisans Yapan Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi

YÜKSEL İ., ÇELİKER G.

III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

5. Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Medya Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

YÜKSEL İ., SEVİLAY A., ÇELİKER G.

III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

6. The Relationship Between Pre Service Mathematics Teachers Multiple Intelligence Areas and Creative Thinking Levels

YÜKSEL İ., ÇELİKER G.

The International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2014

2014

1. Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu

AYDIN H., BABACAN T., ACAT M. B., ÜNAL E., TURAN S., YÜKSEL İ., et al.

Etkili Öğretim Yöntemleri, Bahaddin Acat, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.204-222, 2014