Öğr. Gör. MEHMET GÜNGÖR


YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU, YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ

YABANCI DİLLER HAZIRLIK ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sanat Ve Beşeri Bilimler (Ahci)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim Bilgileri

2002 - 2006

2002 - 2006

Yüksek Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Karşılaştırmalı Edebiyat (Yl) (Tezli), Türkiye

1985 - 1989

1985 - 1989

Lisans

Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği Pr., Türkiye

Yaptığı Tezler

2006

2006

Yüksek Lisans

Aleksandr Soljenitsin ve Alev Alatlı’xxda özgürlük (analitik bir karşılaştırma)

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Karşılaştırmalı Edebiyat (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

1998 - 2000

1998 - 2000

Okutman

Ankara Üniversitesi, Kastamonu Meslek Yüksekokulu

Yönetimsel Görevler

2013 - 2017

2013 - 2017

Bölüm Başkan Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, REKTÖRLÜK, Yabancı Diller Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

1998 - 2000

1998 - 2000

Okutman

Ankara Üniversitesi, Okutman

1995 - 1996

1995 - 1996

Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen

1990 - 1991

1990 - 1991

Yedek Subay Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Yedek Subay Öğretmen

Makaleler

Tümü (1)
TRDizin (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2020

2020

1. ATATÜRK’ÜN ÖLÜM HABERİNİN 11 KASIM 1938 TARİHLİ ULUSAL VE ULUSLARARASIGAZETE MANŞETLERİNDE YANSIMASININ ANALİZİ

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., SUDER N.

2. ULUSLARARASI 24 KASIM BAŞÖĞRETMENEĞİTİM VE YENİLİKÇİBİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2020, cilt.1, ss.23-36, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

2. ATATÜRK’ÜN LİDERLİK SIRLARI ADLI KİTAPLARDAN ATATÜRK’ÜN ETİKLİDERLİK ÖZELLİKLERİNİN ANALİZİ

KIRANLI GÜNGÖR S., SUDER N., GÜNGÖR M.

2. ULUSLARARASI 24 KASIM BAŞÖĞRETMENEĞİTİM VE YENİLİKÇİBİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2020, cilt.1, ss.14-22, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

3. ÖĞRETMENLERİN FRANSA VE TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

KIRANLI GÜNGÖR S., BAYER K., GÜNGÖR M., UMAR S.

2. ULUSLARARASI19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2019, ss.1085-1099, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

4. OKUL YÖNETİMİNDE ÇATIŞMA VE ÇATIŞMA YÖNETİMİNE DAİR YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., UMAR S., BAYER K.

2. ULUSLARARASI19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2019, ss.1076-1084, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. JAPONYA VE TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMİNİN KARŞILAŞTIRILMASINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

KIRANLI GÜNGÖR S., BAYER K., GÜNGÖR M., UMAR S.

SELÇUK ZİRVESİ1. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019, ss.318-338, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. ÖĞRETMENLERİN KARAR VERMEYE İLİŞİN GÖRÜŞLERİ

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., BAYER K., UMAR S.

SELÇUK ZİRVESİ1. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019, ss.339-348, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ, 24 KASIM VE BAŞÖĞRETMEN ÜZERİNE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

KIRANLI GÜNGÖR S., YOĞURTÇU B., GÜNGÖR M.

Uluslararası 24 KASIM BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.39-52, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. TASARIM BECERİ ATÖLYELERİ İLE İLGİLİ YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ

KIRANLI GÜNGÖR S., UMAR S., GÜNGÖR M.

5th International Congress on Education,Distance Education and Educational Technology- ICDET5’inci Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitimve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.90-103, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. ÖĞRETMENLERİN OKULLARDA WEB 2 ARAÇLARI KULLANMALARI ÜZERİNE BİR NİTEL ARAŞTIRMA

KIRANLI GÜNGÖR S., UMAR S., GÜNGÖR M.

5th International Congress on Education,Distance Education and Educational Technology- ICDET 5’inci Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitimve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.81-89, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

10. 2019 YILI SONU EĞİTİMDE TEKLİ EĞİTİME GEÇİLMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., GÖNCEL S.

9th International Congress on New Trends in Education .2018, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.71-72, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM YÖNETİMİ LİSANS PROGRAMINI TERCİH NEDENLERİ

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., GÖNCEL S.

9th International Congress on New Trends in Education , 2018, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.88-89, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

12. ZORUNLU EĞİTİMİN OKUL ÖNCESİNE YANSIMALARI

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., GÖNCEL S.

9th International Congress on New Trends in Education , 2018, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.72, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Yaz Okuluna İlişkin Lisans Öğrencilerinin Görüşleri.

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., SUDER N.

3. rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- 3. Uluslar arası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi., Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.34, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. İngilizce Öğretmenliği Yeni Mezunlarının Mesleki İş Arayışlarına İlişkin Görüşleri.

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., ORUÇ E., SUDER N.

3. rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- 3. Uluslar arası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi., Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.34-35, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Paylaşım ve Yardımlaşma Değerlerinin Okul Öncesi Eğitimde Kazandırılması Üzerine Bir Nitel Araştırma.

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., GÖNCEL S.

International Symposium of Education and Values -Uluslar arası Eğitim ve Değerler Sempozyumu., Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.355-356, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Farklı Ülkelerden Erasmus Programı İle Çek Cumhuriyetinde Bulunan Lisans Öğrencilerinin Kültürel Değerlendirmeleri.

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., SUDER N.

6.th World Congress On Educational And Instructıonal Structures- 6. Eğitim ve Öğretim Çalışmaları Dünya Kongresi., Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.38-39, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Sıradışı Bir Sanatçının Okul Öncesi Öğrencilerine Eğitimsel- Öğretimsel Katkısı. WCEIS. (World Congress On Educational And Instructıonal Structures

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., GÖNCEL S., ATEŞ N.

6th World Congress on Educational and Instructional Studies-6. Eğitim ve Öğretim Çalışmaları Dünya Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.39, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Sıradışı Bir Sanatçının Okul Öncesi Öğrencilerine Eğitimsel- Öğretimsel Katkısı.

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., GÖNCEL S., ATEŞ N.

6th World Congress on Educational and Instructional Studies-6. Eğitim ve Öğretim Çalışmaları Dünya Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.39, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Okul Öncesi Eğitimin Yaygınlaştırılmasına İlişkin Öğretmen Ve Yönetici Görüşleri

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., GÖNCEL S.

9th International Congress on New Trends in Education 9’xxuncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi., Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.164, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Okul Öncesi Eğitimin Yaygınlaştırılmasına İlişkin Öğretmen Ve Yönetici Görüşleri. 8. Uluslar arası Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Kongresi.

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., NURŞİDE S.

8.th International Congress on New Trends in Education 9’xxuncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi., Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.167, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. Özel Dil Okulunda İlkokul Düzeyinde İngilizce Öğretiminin Öğretmenlerin Bakış Açısından Değerlendirilmesi

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., SUDER N.

2.nd. World Congress on Lifelong Education- 2. Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi, Antalya, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017, ss.19, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Erasmus Programı İle Eğitim Alan Lisans Öğrencilerinin Erasmus Öncesi Ve Sonrası Değerlendirmeleri

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M., SUDER N.

2. nd. World Congress on Lifelong Education-2. Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi., Antalya, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017, ss.16-17, (Özet Bildiri)

2013

2013

23. Muhammed İkbal ve Mehmet Akif Ersoy un Eserlerinde Benlik Kavramı

GÜNGÖR M.

4. Uluslararası Karşılaştırmalı Edebiyat Sempozyumu, 01 Kasım 2013 - 04 Ocak 2014, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. 13.BÖLÜM: DÜNYADA VE TÜRKİYEDE YÜKSEKÖĞRETİM

KIRANLI GÜNGÖR S., GÜNGÖR M.

EĞİTİM FELSEFESİ, DOÇ.DR.RIDVAN KÜÇÜKALİ, Editör, ANI, Ankara, ss.327-355, 2021

2021

2021

2. 9.BÖLÜM: DÜŞÜNEN OKUL

Kıranlı Güngör S., Güngör M.

EĞTİM FELSEFESİ, DOÇ.DR.RIDVAN KÜÇÜKALİ, Editör, ANI, Ankara, ss.235-265, 2021