Metrikler
Eğitim Bilgileri
2007 - 2010
2007 - 2010Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr), Türkiye
2005 - 2007
2005 - 2007Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Doktora
Teknoloji destekli lineer cebir öğretiminin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının uzamsal yeteneklerine etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr)
2007
2007Yüksek Lisans
İlköğretim ıı. kademede öğrencilerin uzamsal yeteneklerinin incelenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2015 - 2015
2015 - 2015Araştırma Görevlisi
Universiteit Utrecht, Freudenthal Institute For Science And Mathematics Education, Matematik Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorÜniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sürekli Eğitim Merkezi
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2016 - 2019
2016 - 2019Bölüm Başkan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2016 - 2016
2016 - 2016Bölüm Başkan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, İlköğretim Bölümü
2012 - 2014
2012 - 2014Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, İlköğretim Bölümü
2012 - 2013
2012 - 2013Bölüm Başkan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, İlköğretim Bölümü
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Sekizinci sınıf öğrencilerinin çember ile ilgili problemlerde kullandıkları sürükleme türleri
TURĞUT M. (Danışman)
E.KOCALAR(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Aday ortaokul matematik öğretmenlerinin zihnin uzamsal alışkanlıkları düzeyleri
TURĞUT M. (Danışman)
F.ÇEKER(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Yedinci sınıf öğrencilerinin öteleme ve yansıma problemlerinde kullandıkları sürükleme türlerinin göstergebilimsel analizi
TURĞUT M. (Danışman)
H.KAYA(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (10)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (7)
2018
20181. İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETME MOTİVASYONLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z., TURĞUT M.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.105-113, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20172. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z., TURĞUT M.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.96-112, 2017 (TRDizin)
2017
20173. Öğretmen Adaylarının Mantıksal ve Uzamsal Düşünme Becerileri: Bölüm, Cinsiyet ve Akademik Performansın Etkisi
TURĞUT M., YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , cilt.1, sa.41, ss.265-283, 2017 (TRDizin)
2016
20164. Relationship Between Prospective Middle School Mathematics Teachers Logical and Reflective Thinking Skills
YENİLMEZ K., TURĞUT M.
Journal of Educational and Instructional Studies , cilt.6, sa.4, ss.15-20, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
20145. Symmetry and rotation skills of prospective elementary mathematics teachers
TURĞUT M., YENİLMEZ K., Anapa P.
Bolema - Mathematics Education Bulletin
, cilt.28, sa.48, ss.383-402, 2014 (Scopus)
2012
20126. MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM-KURGU FİLMLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
BALBAĞ M. Z., YENİLMEZ K., TURĞUT M.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.3, ss.239-248, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
20127. Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim Kurgu Filmlerine Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
BALBAĞ M. Z., YENİLMEZ K., TURĞUT M.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.3, ss.239-248, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
20128. Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Görselleştirme Becerileri
TURĞUT M., YENİLMEZ K.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.243-252, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
20129. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının eğitsel Internet kullanımına yönelik öz yeterlik inançları
YENİLMEZ K., TURĞUT M., ANAPA SABAN P., ERSOY M.
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences , cilt.7, sa.1, ss.371-379, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201210. Matematik öğretmeni adaylarının matematik okuryazarlığı özyeterlik düzeyleri
YENİLMEZ K., TURĞUT M.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.253-258, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Turning dilate from point tool into part of an instrument: An example of a preservice mathematics teacher working on adynamic geometry system
BOZKURT G., UYGAN C., TURĞUT M.
11th Congress of EuropeanSociety for Research in Mathematics Education (CERME 11), Utrecht, Hollanda, 5 - 10 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. Instrumental genesis of a preservice mathematics teacher: instrumented actions for perpendicular line construction in a dynamic geometry environment
BOZKURT G., UYGAN C., TURĞUT M.
The Fifth ERME TOPIC CONFERENCE (ETC 5) on Mathematics Education in the Digital Age (MEDA), Copenhagen, Danimarka, 5 - 07 Eylül 2018, ss.43-50, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. An examination of a preservice mathematics teacher’xxs reasoning on construction tasks in a dynamic geometry environment
BOZKURT G., UYGAN C., TURĞUT M.
42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Educatio, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.5, ss.26, (Özet Bildiri)
2018
20184. İSTATİSTİKSEL İMPLİKATİF ANALİZ YÖNTEMİYLEKİŞİSEL MESLEKİ GELİŞİM ÇABALARI ÖLÇEĞİNİNFAKTÖR YAPISININ DEĞERLENDİRİLMESİ
TURĞUT M., YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.
9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI
TURĞUT M., YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.
9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. Difficulties of a preservice mathematics teacher in geometrical constructions and the use of dynamic geometry software for scaffolding
BOZKURT G., UYGAN C., TURĞUT M.
4th International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. Bir Sekizinci Sınıf Öğrencisinin Uzamsal Problemlerin Çözümüne İlişkin Üç Boyutlu Modelleme Yazılımındaki Kullanım Şemaları ve Düşünme Süreçleri
UYGAN C., TURĞUT M.
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.368, (Özet Bildiri)
2017
20178. Spatial-semiotic analysis of an eigth grade student’xxs use of 3D modelling software
UYGAN C., TURĞUT M.
13th International Conference on Technology in Mathematics Teaching, Lyon, Fransa, 3 - 06 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
20169. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MANTIKSAL DÜŞÜNME VEYANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
YENİLMEZ K., TURĞUT M.
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2011
201110. PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS SELF EFFICACY BELIEFS IN EDUCATIONAL INTERNET USE
YENİLMEZ K., TURĞUT M., ANAPA SABAN P., ERSOY M.
5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22 - 24 Eylül 2011, ss.463-468, (Tam Metin Bildiri)
2011
201111. Öğretmen Adaylarını Eğitim Fakültesine Yönlendiren Değerlerin İncelenmesi
BALBAĞ M. Z., YENİLMEZ K., TURĞUT M.
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
201112. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının eğitsel Internet kullanımına yönelik öz yeterlik inançları
YENİLMEZ K., TURĞUT M., ANAPA SABAN P., ERSOY M.
5 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.463-468, (Tam Metin Bildiri)