Doç. Dr. MELİH TURĞUT


EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

23

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

6

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2

Eğitim Bilgileri

2007 - 2010

2007 - 2010

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr), Türkiye

2005 - 2007

2005 - 2007

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye

2001 - 2005

2001 - 2005

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Doktora

Teknoloji destekli lineer cebir öğretiminin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının uzamsal yeteneklerine etkisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr)

2007

2007

Yüksek Lisans

İlköğretim ıı. kademede öğrencilerin uzamsal yeteneklerinin incelenmesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2015 - 2015

2015 - 2015

Araştırma Görevlisi

Universiteit Utrecht, Freudenthal Institute For Science And Mathematics Education, Matematik Eğitimi

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sürekli Eğitim Merkezi

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2016 - 2019

2016 - 2019

Bölüm Başkan Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2016 - 2016

2016 - 2016

Bölüm Başkan Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, İlköğretim Bölümü

2012 - 2014

2012 - 2014

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, İlköğretim Bölümü

2012 - 2013

2012 - 2013

Bölüm Başkan Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, İlköğretim Bölümü

Makaleler

Tümü (10)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (7)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Turning dilate from point tool into part of an instrument: An example of a preservice mathematics teacher working on adynamic geometry system

BOZKURT G., UYGAN C., TURĞUT M.

11th Congress of EuropeanSociety for Research in Mathematics Education (CERME 11), Utrecht, Hollanda, 5 - 10 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

2. Instrumental genesis of a preservice mathematics teacher: instrumented actions for perpendicular line construction in a dynamic geometry environment

BOZKURT G., UYGAN C., TURĞUT M.

The Fifth ERME TOPIC CONFERENCE (ETC 5) on Mathematics Education in the Digital Age (MEDA), Copenhagen, Danimarka, 5 - 07 Eylül 2018, ss.43-50, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. An examination of a preservice mathematics teacher’xxs reasoning on construction tasks in a dynamic geometry environment

BOZKURT G., UYGAN C., TURĞUT M.

42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Educatio, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.5, ss.26, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. İSTATİSTİKSEL İMPLİKATİF ANALİZ YÖNTEMİYLEKİŞİSEL MESLEKİ GELİŞİM ÇABALARI ÖLÇEĞİNİNFAKTÖR YAPISININ DEĞERLENDİRİLMESİ

TURĞUT M., YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.

9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI

TURĞUT M., YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.

9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Difficulties of a preservice mathematics teacher in geometrical constructions and the use of dynamic geometry software for scaffolding

BOZKURT G., UYGAN C., TURĞUT M.

4th International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. Spatial-semiotic analysis of an eigth grade student’xxs use of 3D modelling software

UYGAN C., TURĞUT M.

13th International Conference on Technology in Mathematics Teaching, Lyon, Fransa, 3 - 06 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

9. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MANTIKSAL DÜŞÜNME VEYANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

YENİLMEZ K., TURĞUT M.

5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2011

2011

10. PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS SELF EFFICACY BELIEFS IN EDUCATIONAL INTERNET USE

YENİLMEZ K., TURĞUT M., ANAPA SABAN P., ERSOY M.

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22 - 24 Eylül 2011, ss.463-468, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

11. Öğretmen Adaylarını Eğitim Fakültesine Yönlendiren Değerlerin İncelenmesi

BALBAĞ M. Z., YENİLMEZ K., TURĞUT M.

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

12. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının eğitsel Internet kullanımına yönelik öz yeterlik inançları

YENİLMEZ K., TURĞUT M., ANAPA SABAN P., ERSOY M.

5 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.463-468, (Tam Metin Bildiri)