Eğitim Bilgileri

Doktora, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye 2005 - 2011
Yüksek Lisans, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye 2002 - 2005
Lisans, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye 1991 - 1996

Yabancı Diller

İngilizce, B2 Orta Üstü

Yaptığı Tezler

Doktora, Bilimsel tartışma odaklı öğretimin lise öğrencilerinin bilimsel süreç ve eleştirel düşünme becerilerinin gelişimine etkisi, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2011
Yüksek Lisans, Lise öğrencilerinin matematiksel işlem becerilerinin kimyasal kavramları kavramaları üzerindeki etkilerinin araştırılması, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Fen Bilimleri Eğitimi, Kimya Eğitimi, Mesleki Eğitim, Öğretmen Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

Doç.Dr., Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, 2022 - Devam Ediyor

Verdiği Dersler

Bilim Tarihi, Lisans, 2020 - 2021
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Lisans, 2020 - 2021
Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans, 2020 - 2021
Fen Öğretimi I, Lisans, 2020 - 2021
Türk Eğitim Tarihi, Lisans, 2020 - 2021
Seçmeli I GK: Çevre Eğitimi, Lisans, 2015 - 2016
Fen Bilgisi Öğretiminde Kimya Konuları, Karşılaşılan Öğrenme Zorlukları Ve Kavram Yanılgıları, Yüksek Lisans, 2015 - 2016, 2013 - 2014
Fen Öğretimi Laboratuarı Uygulamaları II, Lisans, 2015 - 2016
Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans, 2015 - 2016
Öğretmenlik Meslek Etiği, Lisans, 2015 - 2016
Fen Bilgisi Öğretiminde Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı ve Önemi, Yüksek Lisans, 2015 - 2016, 2013 - 2014
Genel Kimya III (Analitik Kimya), Lisans, 2015 - 2016, 2014 - 2015
GK Seçmeli I: Elektrokimya, Lisans, 2015 - 2016
Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans, 2015 - 2016, 2014 - 2015

Yönetilen Tezler

Gültepe N., Argümantasyon tabanlı fen öğretiminin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinde etkililiğinin incelenmesi, Doktora, M.BALCI(Öğrenci), 2015
Gültepe N., Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının "yaşamımızdaki elektrik" ünitesinde ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin kavramsal anlamalarına ve yazma becerilerine etkisi, Yüksek Lisans, A.KILIÇ(Öğrenci), 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

Metrikler





Akademi Dışı Deneyim

Milli Eğitim Bakanlığı (Çankırı Kurşunlu Anadolu Lisesi, Çankırı Nevzat Ayaz Anadolu Öğretmen Lisesi, Çankırı Süleyman Demirel Fen Lisesi)