Innovative Tools to Digitize the East and West Cultural Heritage: A Digital Game Design Methodology Guide. Proje No: 2023-1-TR01-KA220-HED-000154946 DEVAM EDİYOR


Öztürk A. (Yürütücü), Kaçar A. D., Girmen P., Özaslan N., Yersel B., Süral İ., et al.

Erasmus Projesi, 2023 - 2026

  • Proje Türü: Erasmus Projesi
  • Başlama Tarihi: Aralık 2023
  • Bitiş Tarihi: Haziran 2026

Proje Özeti

Hedefler: Projeyi uygulayarak neyi başarmak istiyorsunuz?

Kültürel miras geçmişten geleceğe aktarılması gereken ortak bir değerdir. Bu değer tehdit altında

Doğal afetler ve insan faaliyetleri. Bu projede somut ve somut olmayan kültürel mirasın sayısallaştırılması amaçlanmaktadır.

Kültürel mirasın gelecek nesillere aktarılması ve dönüştürülerek gençlere ulaştırılması amacıyla değerler

dijital oyun kurgularına dönüştü. Geliştirilen eğitim metodolojisi E-öğrenme platformuna aktarılacaktır.

Uygulama: Hangi faaliyetleri uygulayacaksınız?

Projenin ana çıktısı “somut ve soyut değerlerin topluma aktarılması” amacıyla geliştirilen eğitim metodolojisidir.

Kültürel mirasın sürdürülebilirliği için dijitalleşerek dijital oyun tasarımları". Geliştirilen oyunun pilot uygulaması yapılarak

eğitim metodolojisi, örnek oyunlar tasarlanacaktır. Bu oyunları oynayan gençlerde kültürel farkındalık değişimi

analiz edilmelidir. Daha sonra revize edilen eğitim modülleri açık eğitim kaynağı olarak E-öğrenme platformuna aktarılacaktır.

Sonuçlar: Projenizin hangi proje sonuçlarına ve diğer sonuçlara sahip olmasını bekliyorsunuz?

"Somut ve somut olmayan kültürel miras değerlerinin dijitalleştirilmesi ve aktarılması" amacıyla geliştirilen eğitim metodolojisi

Projenin ana çıktısı olan "dijital oyun kurulumlarına" dönüştürülecek ve E-öğrenme platformuna dönüştürülecek.

yaygın olarak kullanılması hedefleniyor. Platformun kullanıcıları, görerek kendi kültürel değerlerine sahip bir dijital oyun tasarlayabilecek.

eğitim modülleri ve örnek videolar. Böylece dijital oyunlarda farklı kültürleri görmek ve öğrenmek mümkün olacak.