Bu araştırmanın amacı, Matematik ve Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kura-mına dayalı matematik eğitimine yönelik düşüncelerinin belirlenmesidir. Araştırmanın örneklemi; Antalya’nın Serik ilçesinde görev yapan Matematik ve Sınıf öğretmenleri arasından rastlantısal olarak seçilen toplam 243 Ma-tematik ve Sınıf öğretmeninden oluşmaktadır. Verilerin toplanması aşama-sında; öğretmenlerin çoklu zeka kuramına ilişkin düşüncelerinin belirlenmesi amacıyla Yenilmez ve Bozkurt tarafından geliştirilen “Matematik Eğitimi ve Çoklu Zeka Kuramı” anketi kullanılmıştır. Öğretmenlerin çoklu zeka kuramı-na dayalı matematik eğitimine yönelik görüşlerinin cinsiyet, branş, kıdem ve mezun olunan kurum değişkenleri açısından farklılaşıp farklılaşmadığını belirlemek için, t-testinden yararlanılmıştır. Araştırmanın sonuçlarına göre; mezun olunan fakülte açısından öğretmenlerin çoklu zeka kuramına ilişkin tutumlarında fark bulunmazken, branş, kıdem ve cinsiyet değişkenleri açı-sından gruplar arasında anlamlı farklılıklar olduğu gözlemlenmiştir.
The purpose of this study was to determine the opinions of the mathematics and class teachers about Multiple Intelligence Theory in mathematics education. The sample of the study consists of 243 teachers in Serik (within Antalya). Data were collected by “Teaching Mathematics and Multiple Intelligence Theory” questionnaire which is developed by the authors. Fre-quency tables and t-test were employed to analyze data. The results of the study indicated that there were meaningful differences in opinions of the mathematics and class teachers about Multiple Intelligence Theory in mathematics education points of view branch, seniority and sex, but there wasn’t any difference point of view the graduate faculty.