Scientific argumentation and conceptual understanding of high school students on solubility equilibrium and acids and bases Bilimsel Tartisma ve Lise ögrencilerinin çözünürlük Dengesi ve Asitler-Bazlar Konularindaki Kavramsal Anlamalari
GÜLTEPE N., Kiliç Z.
Journal of Turkish Science Education, cilt.10, sa.4, ss.5-21, 2014 (Scopus)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
10
Sayı:
4
-
Basım Tarihi:
2014
-
Dergi Adı:
Journal of Turkish Science Education
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.5-21
-
Anahtar Kelimeler:
Acids and bases, Conceptual understanding, Science education, Scientific argumentation, Solubility equilibrium
-
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Adresli:
Evet