EBELİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN LGBT (Lezbiyen, Gay, Biseksüel, Transseksüel) HAKKINDA BİLGİ, GÖRÜŞ VE TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
METE A., ÖZERDOĞAN N.
STED / Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi, cilt.28, ss.153-162, 2019 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
28
-
Basım Tarihi:
2019
-
Doi Numarası:
10.17942/sted.403797
-
Dergi Adı:
STED / Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.153-162
-
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Adresli:
Evet