EBELİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN LGBT (Lezbiyen, Gay, Biseksüel, Transseksüel) HAKKINDA BİLGİ, GÖRÜŞ VE TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ


METE A., ÖZERDOĞAN N.

STED / Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi, cilt.28, ss.153-162, 2019 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 28
  • Basım Tarihi: 2019
  • Doi Numarası: 10.17942/sted.403797
  • Dergi Adı: STED / Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.153-162
  • Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Adresli: Evet