Measuring automobile service quality with the European customer satisfaction index model (ECSI): the moderating effect of trust


Creative Commons License

Yılmaz V., Sürmelioğlu Y.

TQM JOURNAL, cilt.37, sa.4, ss.1176-1200, 2025 (ESCI) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 37 Sayı: 4
  • Basım Tarihi: 2025
  • Doi Numarası: 10.1108/tqm-10-2023-0315
  • Dergi Adı: TQM JOURNAL
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus, ABI/INFORM, Business Source Elite, Business Source Premier, Compendex, EBSCO Education Source, Educational research abstracts (ERA), Food Science & Technology Abstracts, INSPEC
  • Sayfa Sayıları: ss.1176-1200
  • Anahtar Kelimeler: Automotive sector, Customer satisfaction, Customer satisfaction index, ECSI, PLS-SEM, Service quality
  • Açık Arşiv Koleksiyonu: AVESİS Açık Erişim Koleksiyonu
  • Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Adresli: Evet