Yılmaz V., Sürmelioğlu Y.
TQM JOURNAL, cilt.37, sa.4, ss.1176-1200, 2025 (ESCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
37
Sayı:
4
-
Basım Tarihi:
2025
-
Doi Numarası:
10.1108/tqm-10-2023-0315
-
Dergi Adı:
TQM JOURNAL
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus, ABI/INFORM, Business Source Elite, Business Source Premier, Compendex, EBSCO Education Source, Educational research abstracts (ERA), Food Science & Technology Abstracts, INSPEC
-
Sayfa Sayıları:
ss.1176-1200
-
Anahtar Kelimeler:
Automotive sector, Customer satisfaction, Customer satisfaction index, ECSI, PLS-SEM, Service quality
-
Açık Arşiv Koleksiyonu:
AVESİS Açık Erişim Koleksiyonu
-
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Adresli:
Evet