Dr. Öğr. Üyesi BURÇİN COŞKUN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Eğitim ve Eğitim Araştırması, Psikoloji Eğitim, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Özel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler


Yayınlardaki İsimler: Burçin Coşkun, Burçin Ermeğan

Metrikler

Yayın

21

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

58

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2013 - 2021

2013 - 2021

Bütünleşik Doktora

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 35. Madde İle Görevlendirme, Türkiye

2012 - 2017

2012 - 2017

Doktora

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İstatistik (Dr), Türkiye

2007 - 2011

2007 - 2011

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Endüstri Mühendisliği (Yl) (Tezli), Türkiye

2003 - 2007

2003 - 2007

Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, İstatistik Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Bütünleşik Doktora

Öğrenci ve okul özelliklerinin TIMSS 2015 fen ve matematik başarısına etkisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 35. Madde İle Görevlendirme

2017

2017

Doktora

Lojistik regresyonda kuşkulu gözlemlerin incelenmesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İstatistik (Dr)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2009 - 2024

2009 - 2024

Araştırma Görevlisi Dr.

Trakya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme(A)

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme(A)

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme(B)

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme(A)

Kaynak Tarama ve Rapor Yazma(A)

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme(D)

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme(C)

Temel İstatistik(A)

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme(E)

Temel İstatistik(B)

Makaleler

Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDE ÜRETKEN YAPAY ZEKÂ KULLANIMINA İLİŞKİN DENEYİM VE GÖRÜŞLERİ

KARAKAYA ÖZYER K., COŞKUN B.

AHI EVRAN INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH - V, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 16 - 18 Mayıs 2025, ss.112-121, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. PIRLS 2021 Tutum ve Davranış Ölçeklerinin Cinsiyete Göre Ölçme Değişmezliği

Coşkun B.

9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. The effect of home educational resources on the mathematics achievement of eighth grade students: TIMSS 2015-2019 example

COŞKUN B.

ASES VI. International Social Sciences Conference, Van., Van, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.158-159, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. Evaluation of PIRLS 2021 Turkiye results

COŞKUN B.

ASES VI. International Social Sciences Conference, Van, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.156-157, (Özet Bildiri)

2023

2023

5. Ev ortam desteğı̇, okul ı̇klı̇mı̇ ve okul güvenlı̇ğı̇ değı̇şkenlerı̇nı̇n okuma başarısına etkı̇sı̇

Coşkun B., Akol Göktaş S.

4th International "Artemis" Congress on Humanities and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 3 - 06 Haziran 2023, ss.144-153, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2022

2022

6. Bazı öğrenci, sınıf ve okul değişkenlerinin Türk öğrencilerin TIMSS 2019 8. Sınıf matematik başarısına çok düzeyli etkileri

COŞKUN B.

International Black Sea Modern Scientific Research Congress, Rize, Türkiye, 29 Eylül 2022, ss.114-115, (Özet Bildiri)

2022

2022

7. Sosyoekonomik statü öğrenci ve okul düzeyinde kontrol edildiğinde öğretmen niteliklerinin TIMSS 2019 5. sinif matematik başarisina etkisi

COŞKUN B.

International Black Sea Modern Scientific Research Congress, Rize, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2022, ss.116-117, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. Bazı öğrenci, sınıf ve okul değişkenlerinin TIMSS 2019 8. sınıf fen başarısına etkisi

COŞKUN B.

9. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 27 Eylül 2022, ss.37-38, (Özet Bildiri)

2022

2022

9. PIRLS 2001 Türkiye sonuçları: düşük ve yüksek performans gösteren okulların özellikleri

COŞKUN B.

9. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 27 Eylül 2022, ss.72-73, (Özet Bildiri)

2020

2020

10. Öğretmen niteliklerinin TIMSS 2015 fen ve matematik başarısına etkisi

COŞKUN B.

IPCEDU, Ankara, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.643-656, (Özet Bildiri)

2015

2015

11. Evaluation of education news in a national newspaper

ERMEĞAN B., AYPAY A.

International Conference on Emerging Trends in Multidiciplinary Research, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

2011

2011

12. ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK VE SOSYAL UYUM

Ergin D. Y., Coşkun B.

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1754-1761, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2010

2010

13. The relationship between emotional intelligence and personality

ERGİN D. Y., ERMEĞAN B.

The 4th International Conference On Advances and Systems Research, Zagreb, Hırvatistan, 11 Kasım 2010, ss.459, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Evaluation of multiple group outliers for logistic regression models

COŞKUN B., ALPU Ö.

Research and Reviews in Science and Mathematics, İYİT, Neslihan; DOĞAN, Hasan Hüseyin; AKGÜL, Hasan, Editör, Gece Publising, Ankara, ss.15-38, 2022

2022

2022

2. EVALUATION OF MULTIPLE GROUP OUTLIERS FOR LOGISTIC REGRESSION MODELS

COŞKUN B., ALPU Ö.

Research & Reviews in Science and Mathematics, Neslihan İyit, Hasan Hüseyin Doğan, Hasan Akgül, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.15-38, 2022

2021

2021

3. COMPARISON OF MULTIPLE GROUP HIGH LEVERAGE POINTS DIAGNOSTICS FOR LOGISTIC REGRESSION MODELS

COŞKUN B., ALPU Ö.

Economics in Corporate Finance and Management, Mehmet Dağ, Şahin Ay, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.3-44, 2021

2021

2021

4. Comparison of multiple group high leverage points diagnostics for logistic regression models

COŞKUN B., ALPU Ö.

Economics in Corporate Finance and management, Dağ, Mehmet; AY, Şahin, Editör, iksad publishing house, Ankara, ss.3-43, 2021

2020

2020

5. Öğretmen niteliklerinin TIMSS 2015 fen ve matematik başarısına etkisi

COŞKUN B.

IPCEDU E-Kitabı, , Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.644-656, 2020

Desteklenen Projeler

2015 - 2017

2015 - 2017

Lojistik Regresyonda Kuşkulu Gözlemlerin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ALPU Ö. (Yürütücü), COŞKUN B.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mayıs 2025

Mayıs 2025

Osmangazi Journal of Educational Research

Hakemli Bilimsel Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Ocak 2025

Ocak 2025

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

TED Üniversitesi, Türkiye



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1