Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (26)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. İlkokullardaki İngilizce Dersine Yönelik Branş ve Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

28th International Conference on Educational Sciences, 25 - 27 Nisan 2019, ss.1467-1471, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri İle Öğrencilerin Yabancı Dil Kaygı İlişkisi

1st International Language and Literature Congress, 6 - 08 Kasım 2019, ss.21, (Özet Bildiri)

4. Transformative Learning in English as a Foreign Language Education

International Congress on Afro-Eurasian Research IV, 27 - 29 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmen Bilişi Araştırmaları ve Karmaşıklık Kuramı

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

10. Yükseköğretim İngilizce Hazırlık Sınıflarında Güç Paylaşım Düzeyinin Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi

Uluslararası Osmaneli Sosyal Bilimler Kongresi, 12 - 14 Ekim 2016, ss.5010-5019, (Tam Metin Bildiri)

11. Öğrencilerin İngilizce Özyeterlik Algı Düzeylerinin Hazırlık Sınıflarında İncelenmesi

Uluslararası Osmaneli Sosyal Bilimler Kongresi, 12 Ekim - 14 Aralık 2016, ss.1543-1553, (Tam Metin Bildiri)

12. Examinig the power sharing level in a higher education classroom

Education, Research andDevelopment, Elenite, Bulgaristan, 4 - 08 Eylül 2016, cilt.14, ss.170-180, (Tam Metin Bildiri)

13. Oyun ile kelime öğretiminin kelime kazanımına etkisi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.2136-2143, (Tam Metin Bildiri)

14. İlkokulda Derslerde Oynatılan Oyunların Değerler Eğitimi Verilmesindeki Katkısı

I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.9, (Özet Bildiri)

15. İngilizce Öğretmenlerinin İngilizce Öğretim Programlarına İlişkin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, 2015, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.584, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen görüşlerine göre ortaokul toplum hizmeti çalışmalarının değerlendirilmesi

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

18. İlköğretim Fen ve Teknoloji dersi kazanımları ve SBS sorularının yeni bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

19. Eğitim Programları ve Öğretimi Bilim Dalında Yapılmış Bazı Doktora Tezlerinin İncelenmesi

II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

71

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

9

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları