Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (26)

38. Yaz Tatili Öğrenme Kaybı

Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, sa.2, ss.243-258, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. İlkokullardaki İngilizce Dersine Yönelik Branş ve Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

28th International Conference on Educational Sciences, 25 - 27 Nisan 2019, ss.1467-1471, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri İle Öğrencilerin Yabancı Dil Kaygı İlişkisi

1st International Language and Literature Congress, 6 - 08 Kasım 2019, ss.21, (Özet Bildiri)

4. Transformative Learning in English as a Foreign Language Education

International Congress on Afro-Eurasian Research IV, 27 - 29 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmen Bilişi Araştırmaları ve Karmaşıklık Kuramı

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

10. Yükseköğretim İngilizce Hazırlık Sınıflarında Güç Paylaşım Düzeyinin Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi

Uluslararası Osmaneli Sosyal Bilimler Kongresi, 12 - 14 Ekim 2016, ss.5010-5019, (Tam Metin Bildiri)

11. Öğrencilerin İngilizce Özyeterlik Algı Düzeylerinin Hazırlık Sınıflarında İncelenmesi

Uluslararası Osmaneli Sosyal Bilimler Kongresi, 12 Ekim - 14 Aralık 2016, ss.1543-1553, (Tam Metin Bildiri)

12. Examinig the power sharing level in a higher education classroom

Education, Research andDevelopment, Elenite, Bulgaristan, 4 - 08 Eylül 2016, cilt.14, ss.170-180, (Tam Metin Bildiri)

13. Oyun ile kelime öğretiminin kelime kazanımına etkisi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.2136-2143, (Tam Metin Bildiri)

14. İlkokulda Derslerde Oynatılan Oyunların Değerler Eğitimi Verilmesindeki Katkısı

I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.9, (Özet Bildiri)

15. İngilizce Öğretmenlerinin İngilizce Öğretim Programlarına İlişkin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, 2015, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.584, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen görüşlerine göre ortaokul toplum hizmeti çalışmalarının değerlendirilmesi

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

18. İlköğretim Fen ve Teknoloji dersi kazanımları ve SBS sorularının yeni bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

19. Eğitim Programları ve Öğretimi Bilim Dalında Yapılmış Bazı Doktora Tezlerinin İncelenmesi

II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

71

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

9

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları