Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 42

1. DEĞER EĞİTİMİNDE DİGİTAL ÖYKÜ KULLANIMI

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, ss.448-451, (Özet Bildiri)

2. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnfografiklerinde Hayat Bilgisi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.231-234, (Özet Bildiri)

3. SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİ MİHVER DERSLERDE NASIL YER ALMAKTADIR?

VII. INTERNATIONAL CONGRESS of EDUCATION and SCIENCE, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, ss.133, (Özet Bildiri)

4. Sınıf öğretmeni adaylarının hazırladıkları ders planlarında yaratıcı drama

32nd International Congress on Creative Drama in Education “Eternal Cycle", Eskişehir, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2024, ss.133-136, (Tam Metin Bildiri)

5. 2024 İlkokul Öğretim Programlarında Sürdürülebilirlik

12th International Congress on Curriculum and Instruction, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. ÖĞRENCİLİĞİN FARKLI HALLERİ: BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLAR DENEYİMİ

VII. INCES BİLİM, KÜLTÜR VE EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

8. Primary School Experiences of Different Generations

21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

12. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GERİ DÖNÜŞÜM KAVRAMINA YÜKLEDİKLERİ METAFORLAR

3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

14. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OYUNLAŞTIRMA DENEYİMLERİ

I. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. İlkokulda Fen Bilimleri Dersinde Sanat Yoluyla Çevre Eğitimi

18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.331, (Özet Bildiri)

16. TÜRKİYE VE ÇEKYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARINDA ÇEVRE EĞİTİMİ

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), 17 - 20 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

18. İlkokul Öğrencileri Değişim ve Sürekliliği Algılama Becerilerini Nasıl Geliştirebilir?

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

19. İlkokulda Sanat Yoluyla Fen Öğretimi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

20. Geçmişten Günümüze İlkokul Öğretim Programlarında Değerler

I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

22. Sınıf Öğretmenlerinin İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına İlişkin Görüşleri

I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

23. İlkokul Öğrencilerin Algılarına Göre Milli ve Kültürel Değerler

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

25. İlkokul matematik dersinde ölçme ve değerlendirmede öz değerlendirmenin etkililiği

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 08 Mayıs 2017 - 11 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

26. Üstün Yetenekli İlkokul Öğrencileriyle Akranlarının Çevre Tutumu Geliştirme Yollarındaki Eğilimler

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. Developing Map Literacy of First Year University Students

EUROGEO Conference 2017, 2 - 03 Mart 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. THE PERCEPTION OF EUROPE IN TURKISH GEOGRAPHY TEXTBOOKS

FIFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON "GEOGRAPHICAL SCIENCES AND EDUCATION", 4 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

29. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVRE VE ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN METAFORİKALGILARI

15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

30. ÇEVRE EĞİTİMİ DERSİNİN EKOLOJİK AYAK İZİNE ETKİSİ SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARI ÖRNEĞİ

15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

31. İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevresel Tutumları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

32. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Çevre Sorunlarına İlişkin Metaforik Algıları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

33. Natural Events in Social Studies Curriculum for Primary Education and its Reflections in Textbooks in Turkey

International Conference for Teaching and Education (IJAS), BRÜKSEL, Belçika, 30 Haziran - 03 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)

34. Perception of Reception Protection and Asylum Process of Syrian Children Lessons from Painful Experience in Turkey

Children and Young People on the Move: Towards a more Precise Definition of their Best Interest, PORTOROZ, Slovenya, 19 - 20 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

35. Perception of Reception Protection and Asylum Process of Syrian Children Lessons from Painful Experiance in Turkey

International Conference Children and Young People on the Move: Towards a More Precise Definition of Their Best Interests, 19 - 20 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

36. Sınıf O g retmenlerinin C evre Bilinci Gelis tirmede Kullandıkları Yo ntem ve Teknikler

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

37. Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Bilinci Geliştirmede Kullandıkları Yöntem ve Teknikler

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

38. Çocukların Dünyasından Gerçek Dünyaya Oyun ve Oyuncak

I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

39. Çevre Eğitimi Alanında Yapılmış Olan Tezlerin Tematik Açıdan İncelenmesi

23. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

40. Çevre Bilinci Oluşturmada Fen ve Teknoloji Ders Kitapları Bir İçerik Analizi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

41. Sınıf Öğretmeni Adayların Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkındaki Görüşleri

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

42. Kırsal Alanda Öğretmen Olmak Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısı

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. 2024 Fen Bilimleri Dersi Öğrem Programı'nın Temel Yaklaşımı ve Özel Amaçları

21. Yüzyıl Öğrenen ve Öğretenleri İçin Fen Bilimleri Öğretim Programı, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, ANILAN BURCU, DEMİR ZÜLFİYE MELİS, Editör, Vizetek, Ankara, ss.53-88, 2025

2. Öğrenme-Öğretme Yaşanları (Temel Kabuller, Ön Değerlendirme Süreci, Köprü Kurma, Öğrenme-Öğretme Uygulamaları)

21. YÜZYIL ÖĞRENEN VE ÖĞRETENLERİ İÇİN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, ANILAN BURCU, DEMİR ZÜLFİYE MELİS, Editör, Vizetek, Ankara, ss.185-206, 2025

3. Exploring the Effectiveness of Art-based Activity for Waste Management Choices: Case Study of Primary School Teacher Candidate Designs

Methodological Approaches to STEM Education Research Volume 5, White Peta J., Tytler Russell, Ferguson Joseph Paul, Clark John Cripps, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.194-218, 2024

4. Çevre Eğitimi ve Sanat

Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, ERCAN ÖZAYDIN TÜRKAN, Editör, Eğiten Kitap, ss.313-333, 2023

5. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı

Cumhuriyet Dönemi İlkokul Programları, Prof. Dr. Mehmet Gültekin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.356-417, 2020
Metrikler

Yayın

52

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

12

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları