Makaleler
5
Tümü (5)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
4. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.15, ss.103-118, 2015 (Hakemli Dergi)
5. Kırsal Alanda Öğretmen Olmak Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısı
Turkish Studies, International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.10, sa.11, ss.149-172, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
42
5. 2024 İlkokul Öğretim Programlarında Sürdürülebilirlik
12th International Congress on Curriculum and Instruction, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
6. ÖĞRENCİLİĞİN FARKLI HALLERİ: BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLAR DENEYİMİ
VII. INCES BİLİM, KÜLTÜR VE EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
7. DEĞER EĞİTİMİNDE GİZLİ GÜÇ: SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARIN GÖRÜŞLERİNE GÖRE FİLM VE ANİMASYONLARDAKİ DEĞERLER
VII. INCES BİLİM,KÜLTÜR VE EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 28 Nisan 2024, (Özet Bildiri)
8. Primary School Experiences of Different Generations
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
9. Türkiye’de İlkokul Programlarına Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
2023 INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
11. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OYUNLAŞTIRMA TASARIM SÜREÇLERİNİN ANALİZİ:TÜRKİYE COĞRAFYASI VE JEOPOLİĞİTİ DERSİ ÖRNEĞİ
I. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
12. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GERİ DÖNÜŞÜM KAVRAMINA YÜKLEDİKLERİ METAFORLAR
3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
13. DOĞA OLAYLARINDA OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMI OLARAK BİLİM MERKEZLERİ:SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖZÜNDEN ESKİŞEHİR BİLİM DENEY MERKEZİ ÖRNEĞİ
3. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
14. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OYUNLAŞTIRMA DENEYİMLERİ
I. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. İlkokulda Fen Bilimleri Dersinde Sanat Yoluyla Çevre Eğitimi
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.331, (Özet Bildiri)
16. TÜRKİYE VE ÇEKYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARINDA ÇEVRE EĞİTİMİ
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), 17 - 20 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
17. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ DEĞİŞİM VE SÜREKLİLİĞİ ALGILAMA BECERİLERİNİNASIL GELİŞTİREBİLİR?
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
18. İlkokul Öğrencileri Değişim ve Sürekliliği Algılama Becerilerini Nasıl Geliştirebilir?
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
19. İlkokulda Sanat Yoluyla Fen Öğretimi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
20. Geçmişten Günümüze İlkokul Öğretim Programlarında Değerler
I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
21. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kendi Öğretmen Yeterliliklerine İlişkin Görüşleri
I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
22. Sınıf Öğretmenlerinin İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına İlişkin Görüşleri
I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
23. İlkokul Öğrencilerin Algılarına Göre Milli ve Kültürel Değerler
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
24. Okul Aile İşbirliği Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Veli Algısı
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
25. İlkokul matematik dersinde ölçme ve değerlendirmede öz değerlendirmenin etkililiği
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 08 Mayıs 2017 - 11 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
26. Üstün Yetenekli İlkokul Öğrencileriyle Akranlarının Çevre Tutumu Geliştirme Yollarındaki Eğilimler
International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
27. Developing Map Literacy of First Year University Students
EUROGEO Conference 2017, 2 - 03 Mart 2017, (Özet Bildiri)
28. THE PERCEPTION OF EUROPE IN TURKISH GEOGRAPHY TEXTBOOKS
FIFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON "GEOGRAPHICAL SCIENCES AND EDUCATION", 4 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
29. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVRE VE ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN METAFORİKALGILARI
15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
30. ÇEVRE EĞİTİMİ DERSİNİN EKOLOJİK AYAK İZİNE ETKİSİ SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARI ÖRNEĞİ
15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
31. İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevresel Tutumları
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
32. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Çevre Sorunlarına İlişkin Metaforik Algıları
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
33. Natural Events in Social Studies Curriculum for Primary Education and its Reflections in Textbooks in Turkey
International Conference for Teaching and Education (IJAS), BRÜKSEL, Belçika, 30 Haziran - 03 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
34. Perception of Reception Protection and Asylum Process of Syrian Children Lessons from Painful Experience in Turkey
Children and Young People on the Move: Towards a more Precise Definition of their Best Interest, PORTOROZ, Slovenya, 19 - 20 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
35. Perception of Reception Protection and Asylum Process of Syrian Children Lessons from Painful Experiance in Turkey
International Conference Children and Young People on the Move: Towards a More Precise Definition of Their Best Interests, 19 - 20 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
36. Sınıf O g retmenlerinin C evre Bilinci Gelis tirmede Kullandıkları Yo ntem ve Teknikler
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
37. Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Bilinci Geliştirmede Kullandıkları Yöntem ve Teknikler
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
38. Çocukların Dünyasından Gerçek Dünyaya Oyun ve Oyuncak
I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
39. Çevre Eğitimi Alanında Yapılmış Olan Tezlerin Tematik Açıdan İncelenmesi
23. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
40. Çevre Bilinci Oluşturmada Fen ve Teknoloji Ders Kitapları Bir İçerik Analizi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
41. Sınıf Öğretmeni Adayların Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkındaki Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
42. Kırsal Alanda Öğretmen Olmak Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısı
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. 2024 Fen Bilimleri Dersi Öğrem Programı'nın Temel Yaklaşımı ve Özel Amaçları
21. Yüzyıl Öğrenen ve Öğretenleri İçin Fen Bilimleri Öğretim Programı, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, ANILAN BURCU, DEMİR ZÜLFİYE MELİS, Editör, Vizetek, Ankara, ss.53-88, 2025
2. Öğrenme-Öğretme Yaşanları (Temel Kabuller, Ön Değerlendirme Süreci, Köprü Kurma, Öğrenme-Öğretme Uygulamaları)
21. YÜZYIL ÖĞRENEN VE ÖĞRETENLERİ İÇİN
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, ANILAN BURCU, DEMİR ZÜLFİYE MELİS, Editör, Vizetek, Ankara, ss.185-206, 2025
4. Çevre Eğitimi ve Sanat
Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, ERCAN ÖZAYDIN TÜRKAN, Editör, Eğiten Kitap, ss.313-333, 2023
5. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Programları, Prof. Dr. Mehmet Gültekin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.356-417, 2020