Makaleler
10
Tümü (10)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (7)
1. İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETME MOTİVASYONLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.105-113, 2018 (Hakemli Dergi)
4. Relationship Between Prospective Middle School Mathematics Teachers Logical and Reflective Thinking Skills
Journal of Educational and Instructional Studies
, cilt.6, sa.4, ss.15-20, 2016 (Hakemli Dergi)
6. MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM-KURGU FİLMLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.239-248, 2012 (Hakemli Dergi)
7. Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim Kurgu Filmlerine Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.239-248, 2012 (Hakemli Dergi)
8. Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Görselleştirme Becerileri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.243-252, 2012 (Hakemli Dergi)
9. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının eğitsel Internet kullanımına yönelik öz yeterlik inançları
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.371-379, 2012 (Hakemli Dergi)
10. Matematik öğretmeni adaylarının matematik okuryazarlığı özyeterlik düzeyleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.253-258, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. Turning dilate from point tool into part of an instrument: An example of a preservice mathematics teacher working on adynamic geometry system
11th Congress of EuropeanSociety for Research in Mathematics Education (CERME 11), Utrecht, Hollanda, 5 - 10 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
3. An examination of a preservice mathematics teacher’xxs reasoning on construction tasks in a dynamic geometry environment
42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Educatio, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.5, ss.26, (Özet Bildiri)
4. İSTATİSTİKSEL İMPLİKATİF ANALİZ YÖNTEMİYLEKİŞİSEL MESLEKİ GELİŞİM ÇABALARI ÖLÇEĞİNİNFAKTÖR YAPISININ DEĞERLENDİRİLMESİ
9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
5. FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI
9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
6. Difficulties of a preservice mathematics teacher in geometrical constructions and the use of dynamic geometry software for scaffolding
4th International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MANTIKSAL DÜŞÜNME VEYANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
11. Öğretmen Adaylarını Eğitim Fakültesine Yönlendiren Değerlerin İncelenmesi
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)