Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İLAHİYAT FAKÜLTESİ, TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
-
2009 - 2018 Öğretim Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İLAHİYAT FAKÜLTESİ, TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
-
2005 - 2009 Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İLAHİYAT FAKÜLTESİ, TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
-
2002 - 2005 Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel İslam Bilimleri (Dr)
-
1999 - 2002 Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İLAHİYAT FAKÜLTESİ, TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
-
2007 - 2010 Bölüm Başkan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İLAHİYAT FAKÜLTESİ, TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Akademi Dışı Deneyim
-
1995 - 1999 ÖĞRETMEN
Milli Eğitim Müdürlüğü, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, ORTAOKUL
Verdiği Dersler
-
Lisans TEFSİR 2
-
Yüksek Lisans (BAHAR) KUR'AN'LA İLETİŞİM BECERİMİZ
-
Doktora KUR'AN'DA NASS-OLGU İLİŞKİSİ
-
Yüksek Lisans (BAHAR) KARŞILAŞTIRMALI KUTSAL KİTAP-KUR’AN OKUMALARI
-
Lisans (BAHAR) LİSANS TEZİ
-
Yüksek Lisans KUR'AN MESAJININ BAĞLAYICILIĞI
-
Yüksek Lisans KLASİK YÖNTEMLERLE TEFSİR OKUMALARI
-
Doktora HİCRİ İLK ÜÇ ASIRDA TEFSİR
-
Doktora KUR'AN YORUMUNDA İHTİLAFLAR
-
Lisans (GÜZ) KURAN OKUMA VE TECVİD V
-
Yüksek Lisans (BAHAR) UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Lisans (GÜZ) KURAN OKUMA VE TECVİD VII
-
Lisans (GÜZ) KURANIN ANA KONULARI
-
Lisans (BAHAR) KURAN OKUMA VE TECVİD VIII
-
Lisans (GÜZ) KURAN OKUMADA KLASİK VE MODERN YÖNTEMLER
-
Lisans (BAHAR) BİTİRME ÖDEVİ
-
Yüksek Lisans (GÜZ) UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Lisans (BAHAR) GÜNÜMÜZ TEFSİR PROBLEMLERİ
-
Yüksek Lisans (BAHAR) KURANLA İLETİŞİM BECERİMİZ
-
Lisans (GÜZ) BİTİRME ÖDEVİ
-
Lisans (BAHAR) ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
-
Yüksek Lisans (GÜZ) KLASİK YÖNTEMLERLE TEFSİR OKUMALARI
-
Yüksek Lisans (GÜZ) KURAN MESAJININ BAĞLAYICILIĞI
-
Lisans (BAHAR) KURAN OKUMA VE TECVİD VI
-
Lisans (YAZ OKULU) KURAN OKUMA VE TECVİD III
-
Lisans (YAZ OKULU) KURAN OKUMA VE TECVİD II
-
Lisans (BAHAR) KURANDA ANA TEMALAR
-
Lisans (YAZ OKULU) KURANIN ANA KONULARI