Pazarlama ve Tüketim Araştırmalarında Sosyal Bilim KavrayışıKitap Eleştirisi: Demir, Ömer (2019). Bilimin Üvey Çocukları: Sosyal Bilimlere Giriş, Sentez, ISBN 978-6-0599-2296-8.
Atıf İçin Kopyala
İŞLEK M. S.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, cilt.12, sa.1, ss.245-250, 2020 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Kitap İncelemesi
-
Cilt numarası:
12
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2020
-
Dergi Adı:
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.245-250
-
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Adresli:
Evet