Pazarlama ve Tüketim Araştırmalarında Sosyal Bilim KavrayışıKitap Eleştirisi: Demir, Ömer (2019). Bilimin Üvey Çocukları: Sosyal Bilimlere Giriş, Sentez, ISBN 978-6-0599-2296-8.


İŞLEK M. S.

Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, cilt.12, sa.1, ss.245-250, 2020 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Kitap İncelemesi
  • Cilt numarası: 12 Sayı: 1
  • Basım Tarihi: 2020
  • Dergi Adı: Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.245-250
  • Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Adresli: Evet