Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (5)
Scopus (9)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (6)
2. Development of the Perception Scale for Flipped Learning Model
Anatolian Journal of Education
, cilt.8, sa.1, ss.63-78, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Hikâye Oluşturma Sürecinin TürkiyeYeterlilikler Çerçevesi Kapsamında İncelenmesi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.10, sa.2, ss.887-909, 2020 (Hakemli Dergi)
11. The Digital Story of Science: Experiences of Pre-Service Science Teachers
The Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)
, cilt.6, sa.2, ss.148-168, 2020 (Hakemli Dergi)
16. An Exploration of Student Attitudes towards Online Communication and Collaboration in Mathematics and Technology
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.110-126, 2015 (Hakemli Dergi)
18. Investigation of pre service science teachers opinions about using Go Animate to create animated videos
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.5, sa.4, ss.23-40, 2014 (Hakemli Dergi)
19. Developing a scale for competencies and perceptions of necessity about using practical tools for content development
Journal of Theory Practice in Education (JTPE)
, cilt.10, sa.5, ss.1177-1189, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
3. Ölçeklenebilir Öğrenme Yönetim Sistemi Kurulumu.
International Open and Distance Learning Conference, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
4. Quality Assurance in Distance Learning: Practicability of Quality Matters Program
International Open Distance Learning Conference, 14 Kasım - 16 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
5. The Community of Inquiry (CoI) Framework for Overcoming Learning Barriers in Open and Distance Education
International Open Distance Learning Conference, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. Evaluation of Distance Education Common Courses: Case of a Public University
12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. Teacher Factor in Powerful Technology Integration: Contemporary Approaches for Professional Development
12th International Computer Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018
10. Science transferred from text to digital: Pre-service teacher experiences while converting their scientific scenarios to digital media
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
14. Pre service teachers opinions about using practical tools for education student experiences
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
15. Investigation of pre service science teachers opinions about using GoAnimate to create animated videos
2nd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium., Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
16. Developing a scale for competencies and perceptions of necessity about using practical tools for content development
2nd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium., Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
17. ENHANCİNG STUDENT LEARNİNG THROUGH USE OF ONLİNE TECHNOLOGİES
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 16 - 18 Mayıs 2014
Kitaplar
4
1.
Fen Eğitiminde Zenginleştirilmiş Materyal Üretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Munise Seçkin Kapucu, Editör, Pegem Akademi, Eskişehir, ss.158-177, 2021
2. Değişkenlerin Ölçülmesi ve Örneklem
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DESEN VE ANALİZ, Ahmet Aypay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.149-180, 2015
3. Dijital Teknoloji Kullanımı ile Öğrenenlerin Derse İlgisini Artırma.
Öğretim Teknolojileri ve Öğrenme Araçları, Asım Arı, Editör, Eğitim Kitapevi, Konya, ss.157-186, 2015
4. Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
Etkili Öğretim Yöntemleri, Bahaddin Acat, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.204-222, 2014
Metrikler
Yayın (WoS)
9
Yayın (Scopus)
9
Atıf (WoS)
35
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
93
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
55
H-İndeks (Scholar)
4
Atıf (TrDizin)
8
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
8
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
42
Proje
10
