Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. The Obstacles Encountered by Girls in Informatics

16th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, 25 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2. She Mentoring: Volunteer Mentors and Disaster Survivor Women Meet Digitally

10th ACM Celebration of Women in Computing, Trondheim, Norveç, 20 - 22 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

3. Effective Strategies for Encouraging Girls in Informatics

17th International Conference on Universal Access in Human-Computer Interaction, UAHCI 2023, held as part of the 25th International Conference on Human-Computer Interaction, HCII 2023, Copenhagen, Danimarka, 23 - 28 Temmuz 2023, cilt.14021 LNCS, ss.377-392, (Tam Metin Bildiri) identifier

4. Online Psycho-Instructional Model: For Women Victims of Cyber Bullying & Cyber Harassment

7th International Academic Conference on Humanities and Social Sciences, Paris, Fransa, 19 Ağustos 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Online Psycho-Instructional Model: For Women Victims of Cyber Bullying & Cyber Harassment

7th International Academic Conference On Humanities and Social Sciences (iachss 2022)., Paris, Fransa, 19 Ağustos - 21 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Etik Profilleri

II. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

7. Sosyal Medya Siteleri Etik mi?

II. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Etiği Hakkındaki Görüşleri

5. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.292, (Özet Bildiri)

9. Sosyal Medya Etiği ve Öğretmen Adayları İçin Önemi

Third International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

10. Twitter Use Among The Elementary School Students

International Conference Society For Information Technology And Teacher Education, 05 Mart 2012, (Özet Bildiri)

11. Twitter in learning theories

International Conference Society For Information Technology And Teacher Education, 05 Mart 2012, (Özet Bildiri)

12. The Effects On The Students' Success Of Computer Based Transformation Geometry Learning

ED-MEDIA 2011- World Conference on Educational Media and Technology, 27 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

14. Görsel algı kuramlarına dayalı çevrimiçi öğretim ortamı tasarımı

Fourth International Computer and Instructional Technologies Symposium Proceedings, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.482, (Özet Bildiri)

15. Bağlantıcılık Kuramının çevrimiçi öğretim ortamlarında kullanılması

Fourth International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.484, (Özet Bildiri)

16. Bilgisayar destekli matematik ve geometri ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi

10. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 26 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

17. Bir Bilgisayar Destekli Öğretim Materyali Uygulaması Dönüşüm Geometrisi Kullanarak Öğrencilerin Örüntü ve Süsleme Becerilerinin Geliştirilmesi

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojlleri Sempozyumu ICITS 2008, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.11, (Özet Bildiri)
Kitaplar 10

1. Students’ Activities from Elementary to High School

Actions for Gender Balance in Informatics Across Europe, , Editör, Springer, Zug, ss.53-78, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Media Literacy: A Study on Media Consumption Habits and Perceptions of Addiction Among Students

Transmedia Applications in Literacy Fields, JASON D. DEHART, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.149-174, 2024

3. 2000’ler Türkiye’sinde Medya ve Annelerin Annelik Algısı: Metaforik Bir Çalışma

2000'ler Türkiye'sinde Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kadın Sorunları, Elif Gürsoy,Rukiye Tınas, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.91-109, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Preschool Teacher Evaluations of the Distance Education Process

Handbook of Research on Adapting Remote Learning Practices for Early Childhood and Elementary School Classrooms, Ashley Dattola, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.407-422, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Erken Çocukluk Döneminde Aileler ve Sosyal Medya

Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme, Rahime Filiz AĞMAZ, Funda ERGÜLEÇ, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.77-90, 2020

6. Dijital İletişim

Pandemi Döneminde Sınanan Dijital Vatandaşlık, Adile Aşkım Kurt, H. Ferhan Odabaşı, Editör, Anı Yayıncılık, ss.87-105, 2020

7. Erken Okuryazarlık Kapsamında Görsel Okuryazarlık

Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ, Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.203-215, 2020

8. A Game-Based Student Response System: Engaging Assessment in the Classroom

Handbook of Research on Fostering Student Engagement With Instructional Technology in Higher Education, Alqurashi, Emtinan, Editör, IGI Global, ss.154-166, 2020

9. Sosyal Medya ve Etik

Bilişim Etiği ve Güvenliği, H. Ferhan ODABAŞI -Şenay OZAN LEYMUN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-180, 2019

10. Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Etik Profilleri

Eğitim Araştırmaları 2017, Prof. D r. Erdal HAMARTA, Prof. Dr. Coşkun ARSLAN, Doç. Dr. Sabahattin ÇİFTÇİ, Doç. Dr. Onur KÖKSAL, Doç. Dr. Ahmet Naci ÇOKLAR, Editör, Çizgi Kitabevi, ss.224-233, 2017
Metrikler

Yayın

39

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

106

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

153

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

86

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

36

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları