Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDE ÜRETKEN YAPAY ZEKÂ KULLANIMINA İLİŞKİN DENEYİM VE GÖRÜŞLERİ

AHI EVRAN INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH - V, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 16 - 18 Mayıs 2025, ss.112-121, (Tam Metin Bildiri)

2. PIRLS 2021 Tutum ve Davranış Ölçeklerinin Cinsiyete Göre Ölçme Değişmezliği

9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

3. The effect of home educational resources on the mathematics achievement of eighth grade students: TIMSS 2015-2019 example

ASES VI. International Social Sciences Conference, Van., Van, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.158-159, (Özet Bildiri)

4. Evaluation of PIRLS 2021 Turkiye results

ASES VI. International Social Sciences Conference, Van, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.156-157, (Özet Bildiri)

5. Ev ortam desteğı̇, okul ı̇klı̇mı̇ ve okul güvenlı̇ğı̇ değı̇şkenlerı̇nı̇n okuma başarısına etkı̇sı̇

4th International "Artemis" Congress on Humanities and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 3 - 06 Haziran 2023, ss.144-153, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

6. Bazı öğrenci, sınıf ve okul değişkenlerinin Türk öğrencilerin TIMSS 2019 8. Sınıf matematik başarısına çok düzeyli etkileri

International Black Sea Modern Scientific Research Congress, Rize, Türkiye, 29 Eylül 2022, ss.114-115, (Özet Bildiri)

7. Sosyoekonomik statü öğrenci ve okul düzeyinde kontrol edildiğinde öğretmen niteliklerinin TIMSS 2019 5. sinif matematik başarisina etkisi

International Black Sea Modern Scientific Research Congress, Rize, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2022, ss.116-117, (Özet Bildiri)

8. Bazı öğrenci, sınıf ve okul değişkenlerinin TIMSS 2019 8. sınıf fen başarısına etkisi

9. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 27 Eylül 2022, ss.37-38, (Özet Bildiri)

9. PIRLS 2001 Türkiye sonuçları: düşük ve yüksek performans gösteren okulların özellikleri

9. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 27 Eylül 2022, ss.72-73, (Özet Bildiri)

10. Öğretmen niteliklerinin TIMSS 2015 fen ve matematik başarısına etkisi

IPCEDU, Ankara, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.643-656, (Özet Bildiri)

11. Evaluation of education news in a national newspaper

International Conference on Emerging Trends in Multidiciplinary Research, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

12. ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK VE SOSYAL UYUM

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1754-1761, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

13. The relationship between emotional intelligence and personality

The 4th International Conference On Advances and Systems Research, Zagreb, Hırvatistan, 11 Kasım 2010, ss.459, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Evaluation of multiple group outliers for logistic regression models

Research and Reviews in Science and Mathematics, İYİT, Neslihan; DOĞAN, Hasan Hüseyin; AKGÜL, Hasan, Editör, Gece Publising, Ankara, ss.15-38, 2022

2. EVALUATION OF MULTIPLE GROUP OUTLIERS FOR LOGISTIC REGRESSION MODELS

Research & Reviews in Science and Mathematics, Neslihan İyit, Hasan Hüseyin Doğan, Hasan Akgül, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.15-38, 2022

3. COMPARISON OF MULTIPLE GROUP HIGH LEVERAGE POINTS DIAGNOSTICS FOR LOGISTIC REGRESSION MODELS

Economics in Corporate Finance and Management, Mehmet Dağ, Şahin Ay, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.3-44, 2021

4. Comparison of multiple group high leverage points diagnostics for logistic regression models

Economics in Corporate Finance and management, Dağ, Mehmet; AY, Şahin, Editör, iksad publishing house, Ankara, ss.3-43, 2021

5. Öğretmen niteliklerinin TIMSS 2015 fen ve matematik başarısına etkisi

IPCEDU E-Kitabı, , Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.644-656, 2020
Metrikler

Yayın

21

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

58

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları