Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. Ortaokul Öğrencilerinin (PISA 2022) Matematik Okuryazarlık Performansları

EDUCongress, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının PISA Matematik Okuryazarlık Problemleri Çözme Sürecindeki İşlemsel Akıcılıkları

International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

4. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının PISA Matematik Okuryazarlık Problemleri Çözme Sürecindeki İşlemsel Akıcılıkları

International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

5. Examining Competency-based Mathematical Problems That Support Mathematical Literacy

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning, Avusturya, 8 - 11 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

6. Exploring Mathematical Communication Competencies of Mathematically Gifted and Non-gifted Students

15. Uluslararası İstanbul Fen, Sosyal ve Sağlık Bilimlerinde Bilimsel Araştırmalar Kongreleri, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

7. Mathematics Teachers' Difficulties in PISA-Like Problem Posing Process

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)

8. Ninth Graders’ Mathematical Reasoning In Solving PISA Problems

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

10. Matematik Öğretmenlerinin PISA Matematik Okuryazarlık Problemi Analizleri

10th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

11. An analysis of PISA-like mathematics problems posed by mathematics education postgraduate students

6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS, Burdur, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

13. Matematiksel iletişim becerisi odaklı öğretimin PISA matematik okuryazarlığı çerçevesindeki duyuşsal alan özelliklerine etkisi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

15. Bir matematiksel modelleme problemi tasarlama ve değerlendirme çalışması

6th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

16. Mathematical Discourse of 8th Grade Middle School Students:Sample of Revolving Door Problem

2nd International Congress of Eurasian Social Sciences, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

17. Investigation of Middle School Senior Prospective Mathematics Teachers’xx Mathematics Literacy Performance

2nd International Congress of Eurasian Social Sciences, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel İletişim Becerisi Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

19. Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz-yeterliklerinin İncelenmesi

Uluslararası Bilim ve eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

20. A mathematics teacher s and a pre service mathematics teacher s mathematical discourse

13 th International Congress on Mathematics Education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

21. The concept of variable in mathematics curricula of high performing four Asian countries in Pisa A comparative study

XVIII. Congress AMSE-AMCE- WAERTeaching and Training Today for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

22. Öğretmen adaylarının ortaokul öğrencileri ve uzmanlarla iletişim becerileri

3rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 01 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

23. Approaches of Discourse Analysis Cases of a Mathematics Teacher and a Pre Service Mathematics Teacher

14 th International JTEFS/BBCC Conference SustainableDevelopment, Culture, Education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

24. Investigation of mathematics teachers awareness of developing mathematical language

International Conference on Education in Mathematics, Science andTechnology, 23 Nisan 2015 - 26 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

25. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Tam Sayılar Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

27. Çift ana dal öğrencilerinin olasılık konusundaki kavramsal ve işlemsel bilgilerinin incelenmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

28. Matematik eğitiminde teknoloji kullanımı ile ilgili tezlerin incelenmesi

. 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 6 - 08 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

29. Matematik öğretmeni adaylarının olasılık konusundaki başarı durumlarının incelenmesi

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

30. Matematik öğretmeni adaylarının temel olasılık terimlerine ilişkin kavramsal bilgilerinin incelenmesi

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

32. Öğretmen adaylarının kesirlerde çarpma işlemini modelleme düzeyleri

11.Matder Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

33. Matematik öğretmeni adaylarının bilimsel araştırmalara yönelik tutumlarının incelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

34. Preservice mathematics teachers views about the school experience course applications

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

1. MATEMATİĞE İLİŞKİN DUYUŞSAL ALAN FAKTÖRLERİ VE PISA KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ

Matematik Okuryazarlığı ve PISA, Kabael Tangül, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.45-57, 2018

2. Matematiksel İletişim Yeterliği

Matematik Okuryazarlığı ve PISA, Kabael Tangül, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.107-142, 2018

3. Sembolik Dil ve İşlemleri Kullanma Yeterliği

Matematik Okuryazarlığı ve PISA, Kabael, Tangül, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.331-360, 2018
Metrikler

Yayın

52

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

87

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

61

Toplam Atıf Sayısı

167

Proje

4

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları