Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Webquest Temelli 5E Öğrenme Modelinin Öğrenci-İçerik Etkileşimi Bağlamında İncelenmesi

2nd ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, 29 Kasım 2022

İlköğretim Matematik Öğretim Programının Dönüşüm Geometrisi Düzeylerine göre İncelenmesi

IEXCEL 2022-II. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, 11 - 13 Kasım 2022

Suriyeli Öğrencilerin Geometrik Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi

II. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, 11 Kasım 2022

8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Cisimlerin Alanları ve Hacimleri Arasındaki İlişkiye Dair Algıları

1st International Science, Education, Art Technology Symposium, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1076-1087

MIT APP INVENTOR Uygulaması İle Geometri Öğretimi

VI th International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1977-1984

Ortaokul Öğrencilerinin Köşegen Kavramının Öğretiminde MIT App Inventor Uygulaması ile Etkinlik Geliştirme Çalışması

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019, ss.775-784

Zihnin Geometrik Alışkanlıklarının Kullanımını İçeren TIMSS Sorularının İncelenmesi

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.477-484

Ortaokul Matematik Derslerinde StEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri

6thWorld Congresson Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2017, 26 - 28 Kasım 2017

Konik Kesitlerde Dönme Dönüşümü Öğretiminde Yaşanan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri

3. Disiplinlerarası Bilimsel Matematiksel Geçişlilik Konferansı ( Mathematical Transgressions, 18 - 23 Haziran 2017

Konik Kesitler İle Çizim Yapalım, Denklemini Yazalım ve Model Oluşturalım

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (ASOS), 18 - 20 Mayıs 2017

Teachıng The Topıcs Of Area Measurement In Sıxth Grade Students: An Actıon Research

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 17 - 18 Mayıs 2017

6th Grade Student’ Mistakes and Misconceptions on Teaching of Area of a Parallelogram

6th Cybrus International Conference on Educational Research, 4 - 06 Mayıs 2017

Karagöz ve Hacivat ile π Sayısını Öğreniyorum

6th Cybrus International Conference on Educational Research, 4 - 06 Mayıs 2017

GEOMETRİK YAPILARDAN CEBİRSEL DENKLEMLERE BİR YOLCULUK ELİPS ÖRNEĞİ

International Conference on New Horizons in Education (INTE), 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.5, ss.563-569

KONİK KESİTLERİNİN ANALİTİK İNCELENMESİNDE FOTO MAT ETKİNLİĞİNİN KULLANIMINAYÖNELİK BİR UYGULAMA HİPERBOL ÖRNEĞİ

World Conferenceon Educational and Instructional Studies- WCEIS, 23 - 26 Ekim 2016, cilt.5, ss.195-207

MEASURING PERIMETER AND AREA WITH WEB BASED TEACHING

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, cilt.1, ss.807-813

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YOĞUNLUK KONUSUNDA BİLİŞSEL DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül 2016, ss.238

TİCARİ MATEMATİK DERSİNDE YÜZDE PROBLEMLERİNİN ÖĞRETİMİNDEİKİ YÖNLÜ TABLOLARIN KULLANIMI

7th International Congress on New Trends in Education, 13 Mayıs - 15 Ekim 2016, cilt.3, ss.218-229

Okul Öncesi Öğrencilerine Geometrik Şekillerin ÖğretimindeWebquest Uygulaması

3. Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 31 Mart - 03 Nisan 2016

Visualization of the relative position of three with Computer Algebra Systems

International Conferance Problem Solving in Mathematics Education, Halle, Almanya, 3 - 05 Temmuz 2015

Sek sek oyunu ile çizge kuramına giriş yapalım

I. International Congress of the Turkic World Children's Games and Toys, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.238

Matematik Öğretiminde Disiplinler Arası Öğretim Etkinlikleri

6. Internatioanl Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.129 Sürdürülebilir Kalkınma

İNFORMAL SINIF DIŞI ÖĞRENME ORTAMI Pİ GÜNÜ BÜYÜK RİSK YARIŞMASI ÖRNEĞİ

3. world conference on Educational and Instructional Studies 2014, 6 - 08 Kasım 2014, cilt.4, ss.107-116

How does a taxi driver use geometry?

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.164-171 identifier

Ortaöğretim Matematik Ders Programında Çizgeler Kuramı Üzerine Bir İnceleme

1. Türk Bilgisayar ve matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013

Middle schoolmathematics teachers’xx initial perception about WebQuests

International Commission for the Study and Improvement ofMathematics Education-CIEAEM 63, 24 - 29 Temmuz 2011

Katı Cisimler Konusunun Öğretiminde Teknoloji Destekli Proje Uygulaması

16th Asian Technology Conference in Mathematics, 19 - 23 Eylül 2011

The Effects On The Students' Success Of Computer Based Transformation Geometry Learning

ED-MEDIA 2011- World Conference on Educational Media and Technology, 27 Haziran 2011

Prospective secondary mathematics teachers' opinions about electronic geometry textbook: e-geo and its usage

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.33-36 identifier identifier

The effects of Google Sketchup based geometry activities and projects on spatial visualization ability of student mathematics teachers

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9 identifier identifier

İlköğretim Matematik Sınıflarında Webquest Uygulamaları

6 th International Educational Technology Conferance, 2 - 05 Mayıs 2006

Derive Destekli Analitik Geometri Öğretimi

6. International Educational Technology Conference, 19 - 22 Nisan 2006

Kitap & Kitap Bölümleri

COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİ UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE MATEMATİK DERSLERİNDE WEBQUEST UYGULAMASI

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Suat ÜNAL, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.93-112, 2022

SEKİZİNCİ SINIF MATEMATİK DERS KİTABI VE EBA’DAKİ MATEMATİKSEL GÖREVLERİN BİLİŞSEL İSTEM DÜZEYLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XV, Suat ÜNAL, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.13-35, 2022

Metrikler

Yayın

92

Atıf (WoS)

48

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

73

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

9

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları