Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (2)
2. Waldorf Yaklaşımına Göre Erken Çocukluk Döneminde Spiritüel Eğitim ve Uygulamalar
JOURNAL OF ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY FACULTY OF TEOLOGY
, cilt.10, sa.2, ss.710-736, 2023 (Hakemli Dergi)
6. İsveç’te Din Eğitimi
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, ss.129-151, 2020 (Hakemli Dergi)
7. İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin XXI. Yüzyıl Öğrenen ve Öğreten Becerilerini Kullanım Düzeyleri
Harran Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.42, ss.287-309, 2019 (Hakemli Dergi)
8. Erken Çocukluk Dönemi Din Eğitimi Yaklaşımları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz
Amasya İlahiyat Dergisi
, sa.12, ss.121-151, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Mülteci Öğrencilerin Eğitim Sorunları, Eğitim ve Din Eğitimin-den Beklentileri: Eskişehir Örneği
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Sayı: 19, Cilt: 1, ss: 107-133.
, cilt.19, sa.1, ss.107-133, 2018 (Hakemli Dergi)
12. Öğrencilerine Göre İlahiyat Lisans Programının Mesleğe Hazırlama Yönü (Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Örneği)
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.4, sa.7, ss.113-146, 2017 (Hakemli Dergi)
13. Enhancing Religious Education Through Worldview Exploration
Discourse and Communication for Sustainable Education
, cilt.7, sa.2, ss.105-117, 2016 (Hakemli Dergi)
14. Din Eğitiminde Ötekini Tanıma ve Dünya Görüşü Yaklaşımı Bir Alan Araştırması
Dini Araştırmalar
, cilt.19, sa.48, ss.53-75, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Bir Din Eğitimi Uygulaması Olarak Kuzey Amerika Yerlilerinde Oruç Mi kmaq Kabilesi Örneği
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, sa.3, ss.89-106, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
1. Fostering Ecological Awareness Through Worldview Education: Perspectives from Teacher Candidates
ISREV Session XXIV 2025, Riga, Letonya, 26 Temmuz - 01 Ağustos 2025, (Özet Bildiri)
2. Multicultural Educational Environments in Turkey: Building Culture of Consensus and Peace
International Seminar on Religious Education and Values 2021, İsveç, 26 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
4. Ritüellerin Drama Yoluyla Öğretimi
2. Uluslararası Din Eğitimi Kongresi, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
6. Worldview Studies Framework as a tool for fostering teacher students’ reflexivity in religious and worldview education: A Finnish – Turkish case study
International Seminar of Religious Education and Values, Session XXI, 29 Temmuz - 03 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
7. Bourdieu’nun Alan Teorisi Bağlamında İş Yaşamında Kadın: Bir Alan Araştırması
I. Uluslararası Kadın Araştırmaları Sempozyumu, 13 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
8. TEACHING WORLDVIEWS THROUGH CREATIVE DRAMA IN RELIGIOS EDUCATION.
14th Nordic Conference on Religious Education, 12 - 15 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
9. Knowing Self and Others through a Worldview Approach in Religious Education
Oxford Symposium on Religious studies, 5 - 07 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
11. Kendini Ve Ötekini Tanımayı Öğrenme Metodu Olarak Çokkültürlü Topluma Yolculuk Hatay Örneği
Hatay İnanç turizmi Sempozyumu-1, Hatay, Türkiye, 17 - 19 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
3. İlkokulda Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Sınıf Eğitiminde Yaşanan Güncel Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Esen Aygün, Hanife, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.195-212, 2023
4. Managing Cultural Diversity for Equity and Inclusion
Empowering Educational LeadersHow to thrive in a volatile, uncertain, complex and ambiguous world, Dulay, Sabiha, Editör, Peter Lang, İstanbul, ss.99-114, 2023
7. Bourdieu’nün Sosyal Eylem Teorisi Temelinde Türkiye’de Kadının İş Yaşamındaki Durumu: Hizmet Sektörü Örneği
2000'ler Türkiye'sinde Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kadın Sorunları, Gürsoy, Elif; Tınas, Rukiye, Editör, Ankara Nobel Tıp Kitabevleri, Ankara, ss.208-227, 2022
8. Din Öğretiminde Drama İle Öğrenme
Ortaokul 5 8 Düşünen Sınıflarda Din kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi, Tosun Cemal, Editör, PegemA Yayınları, Ankara, ss.289-312, 2016