Eğitim Bilgileri
2003 - 2010
2003 - 2010Bütünleşik Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Lisans
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Bütünleşik Doktora
İlköğretim okul müdürlerinin eğitim teknolojilerini sağlama ve kullanmada gösterdikleri liderlik davranışları
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2010 - 2018
2010 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2012 - 2018
2012 - 2018Fakülte Akademik Kurul Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
2012 - 2018
2012 - 2018Bölüm Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2012 - 2018
2012 - 2018Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2013 - 2015
2013 - 2015Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Akademi Dışı Deneyim
2003 - 2010
2003 - 2010Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
YÜKSEK LİSANS TEZİ(B)
UZMANLIK ALAN DERSİ(B)
YÜKSEKÖĞRETİMDE ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARI
UZMANLIK ALAN DERSİ
ÇEVRİMİÇİ DERSLERİN TASARIMI VE SUNUMU(A)
YÜKSEK LİSANS TEZİ(B)
SEMİNER
Lisans
Lisans
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ(A)
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ(C)
ÇOKLU ORTAM TASARIMI VE ÜRETİMİ (A)
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU (A)
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU(B)
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ(A)
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI(A)
SANAL TOPLULUK UYGULAMALARI
EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI VE KULLANIMI(A)
ÇOKLU ORTAM TASARIMI VE ÜRETİMİ(A)
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ LİDERLİĞİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI (B)
OKUL DENEYİMİ
ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
BİLGİSAYAR II(A)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI (D)
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
Öğrencilerin çevrimiçi ortamda öğrenmeye hazırbulunuşluk, memnuniyet ve akademik başarı düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Eren E. (Danışman)
S.DEMİR(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (4)
Scopus (9)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (17)
2025
20251. The mediating role of individual innovativeness in the relationship between career engagement and artificial intelligence anxiety
Eren E., Ergüleç F., Kara A.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES , cilt.0, sa.0, ss.1-20, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. Bilimsel Araştırma Sürecinde Üretken Yapay Zekâ Kullanımı: Fırsatlar ve Etik Kaygılar
EREN E., ŞİŞMAN S.
Toplum, Eğitim ve Kültür Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.60-71, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20253. Eğitimde Yapay Zeka Kullanımı: Öğretmenlerin Bakış Açısıyla Bir Değerlendirme
Eren E., Ayata N., Çetinkaya N. B., Koç A., Yardımcı T., Akpınar E. N.
Toplum, Eğitim ve Kültür Araştırmaları (TEKA) Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.23-38, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20254. The mediating role of resilience between positive personality traits and hopes of emerging adults: A structural equation modeling analysis
EREN E., ERGÜLEÇ F., KARA A.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.9, sa.1, ss.1-16, 2025 (Scopus)
2024
20245. The mediating role of self-regulated online learning behaviors: Exploring the impact of personality traits on student engagement
Kara A., ERGÜLEÇ F., EREN E.
Education and Information Technologies
, cilt.29, sa.17, ss.23517-23546, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20246. Metaphorical Perceptions of University Students Regarding Distance Education During Crisis
ERGÜLEÇ F., EREN E.
Toplum, Eğitim ve Kültür Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.95-112, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20237. The impact of flipped learning on the relationship between self-regulated online learning and academic procrastination
ERGÜLEÇ F., KARA A., EREN E.
CURRENT PSYCHOLOGY
, cilt.42, sa.23, ss.19955-19969, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
20238. Intergenerational Interdisciplinary Reverse Mentoring: School-University Collaboration
Yurtseven Avcı Z., Eren E.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.38, sa.3, ss.411-430, 2023 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2023
20239. Çevrimiçi Ortamda Öz Düzenlemeli Öğrenmeyi Desteklemede Öğretim Uygulamaları
Eren E., Ergüleç F., Gönülkırmaz E., Yakınlar Görgeç Z., İkiz E.
Toplum, Eğitim ve Kültür Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.49-63, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. Development of the Perception Scale for Flipped Learning Model
ERSOY M., EREN E., YURTSEVEN AVCI Z., KANDEMİR C. M.
Anatolian Journal of Education , cilt.8, sa.1, ss.63-78, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
202211. Öğrencilerin Çevrim İçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk, Memnuniyet ve Akademik Başarı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÖZTÜRK DEMİR S., EREN E.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.132-156, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. Implementation of TPACK-Based Instructional Design Model in an Emergency Remote Course
Ergüleç F., Eren E., Ersoy M.
Hacettepe University Journal of Education
, cilt.37, ss.560-572, 2022 (ESCI, TRDizin)
2021
202113. Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenme Ortamına İlişkin Memnuniyet Düzeyleri
DEMİR S., EREN E.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.67-84, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
DEMİR S., EREN E.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.144-163, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Emergency Remote Teaching from the Perspective of Pre-service Teachers: An Evaluation through Digital Stories
Ergüleç F., Eren E.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.16, sa.1, ss.61-77, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Tabanlı Öğretim Tasarımı Modeli: Okul-Üniversite İşbirliği Kapsamında Bir Değerlendirme
EREN E., ERGÜLEÇ F.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2020 (TRDizin)
2020
202017. Reflections of University-Institution Cooperation on Personal andProfessional Development of Pre-service Teachers: The Sample ofCommunity Service Applications Course
Eren E., Yurtseven Avcı Z.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.7, sa.2, ss.165-184, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202018. Değerlendirme Aracı Olarak Oyunlaştırma Platformlarının Kullanımının Öğrencilerin Derse Katılım ve Akademik Motivasyonlarına Etkisi
Demir Öztürk S., Eren E.
AsianJournal of Instruction , cilt.8, sa.1, ss.47-65, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202019. Revise and Update of Competencies about Using Practical Tools for Content Development Scale
YURTSEVEN AVCI Z., ERGÜLEÇ F., KARAKAYA ÖZYER K., EREN E.
Kastamonu Education Journal , 2020 (TRDizin)
2016
201620. Elt Preservice Teachers Perceptions and Opinions on How to Integrate ICT in Language Classes
Yüksel İ., Eren E.
Anatolian Journal of Education , cilt.1, sa.1, ss.71-88, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201621. Practical Tools for Content Development: Pre-Service Teachers' Experiences and Perceptions
YURTSEVEN AVCI Z., EREN E., SEÇKİN KAPUCU M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.9, sa.2, ss.19-34, 2016 (ESCI, Scopus)
2016
201622. Okul Üniversite İşbirliği Kapsamında E İçeriklerin Geliştirilmesi Teknoloji Entegrasyonu Planlama Modeli Kapsamında Bir Durum Değerlendirmesi
Eren E., Yurtseven Avcı Z.
Usak Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.26, ss.210-234, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201523. Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin ÖğretmenGörüşlerinin Değerlendirilmesi
ARI A., ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P., EREN E., DÖNMEZ A., YILMAZ B. Y., et al.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.135-152, 2015 (TRDizin)
2015
201524. Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Eğitimde Tablet Bilgisayar Kullanımına İlişkin Algıları ile Görüşleri
Eren E.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.409-428, 2015 (TRDizin)
2015
201525. Pre-Service Teachers' Competencies and Perceptions of Necessity about Practical Tools for Content Development
Eren E., Yurtseven Avcı Z., Seçkin Kapucu M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.8, ss.91-104, 2015 (ESCI, Scopus)
2015
201526. Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ARI A., ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P., EREN E., DÖNMEZ A., YILMAZ B. Y., et al.
Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi , 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201427. Investigation of pre service science teachers opinions about using Go Animate to create animated videos
SEÇKİN KAPUCU M., EREN E., YURTSEVEN AVCI Z.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.5, sa.4, ss.23-40, 2014 (TRDizin)
2014
201428. Developing a scale for competencies and perceptions of necessity about using practical tools for content development
EREN E., YURTSEVEN AVCI Z., SEÇKİN KAPUCU M.
Journal of Theory Practice in Education (JTPE) , cilt.10, sa.5, ss.1177-1189, 2014 (TRDizin)
2014
201429. Ortaokul Beşinci Sınıf Derslerine Yönelik E değerlendirme Materyallerinin Geliştirilmesi
ARI A., EREN E., ÇAM Ş. S., AKİFOVA G. G., TAHİROVA G. S.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.179-203, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201430. Developing social media use purposes scale and examining based on some personal variables Sosyal Medya Kullanım Amaçları Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Bazı Kişisel Değişkenlere Göre İncelenmesi
Sisman Eren E.
Hacettepe Egitim Dergisi
, cilt.29, sa.4, ss.230-243, 2014 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
2012
201231. Bilişim teknolojileri Bt öğretmenlerinin mesleki sorunları ve çözüm önerileri
EREN E., ULUUYSAL B.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.152-171, 2012 (TRDizin)
2012
201232. Problems and Solution Suggestions Related to Information Technology Course according to Elementary School Principals and Information Technology Teachers (A Case from Eskisehir)
EREN E., Sahin-Izmirli O.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.12, sa.4, ss.2882-2888, 2012 (SSCI, TRDizin)
2011
201133. İlköğretim okul müdürlerinin teknoloji liderliği davranışları
EREN E., KURT A. A.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.219-238, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201134. Technological leadership behavior of elementary school principals in the process of supply and use of educational technologies
EREN E., KURT A. A.
Education , cilt.131, sa.3, ss.625-636, 2011 (Hakemli Dergi)
2008
200835. İköğretim Branş Öğretmenlerinin Web Destekli Öğretim ile lgiliGörüşlerinin İncelenmesi
ERİŞTİ S. D., EREN E., YILDIRIM Y.
İlköğretim Online , cilt.7, sa.2, ss.384-400, 2008 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Use Of Generative Artificial Intelligence In Academic Research And Writing Process: Ethical Dilemmas Experienced by University Students
EREN E., ŞİŞMAN S.
16th International Congress on Social, Humanities, Administrative and Educational Scıences in a Changing World, Taşkent, Özbekistan, 11 - 12 Haziran 2025, (Özet Bildiri)
2025
20252. Yükseköğretimde Kurumsal Aidiyeti Etkileyen Faktörlerle İlgili Öğrenci Görüşleri
EREN E., AL MOUBARAK F.
Ases VIII. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mart 2025, (Özet Bildiri)
2025
20253. Yapay Zeka Araçlarına Göre Türk Destanlarındaki Kahraman İmajları
EREN E.
Ases VIII. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mart 2025, (Özet Bildiri)
2025
20254. Students' Institutional Commitment in Higher Education
AL MOUBARAK F., EREN E.
15th International Congress on Social, Humanities, Administrative and Educational Scıences in a Changing World, Ankara, Türkiye, 13 Şubat 2025, ss.270-272, (Özet Bildiri)
2024
20245. The Emotional Dimension Overlooked in Distance Education Process: Analysis of Students' Emotional Experiences
ERGÜLEÇ F., EREN E.
Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 10 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
2024
20246. Türk Cumhuriyetlerinde Eğitimle ilgili Ortak Terimler: Kırgız Türkçesi ve Türkiye Türkçesi Arasında Bir Karşılaştırma
Eren E., Boobekova K.
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVÜ-EAK2024), İstanbul, Türkiye, 18 Ekim 2024, ss.64-65, (Özet Bildiri)
2024
20247. Uzaktan Eğitim Sürecinde Göz Ardı Edilen Duygusal Boyut: Öğrencilerin Duygusal Deneyimlerinin Analizi
Ergüleç F., Eren E.
Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi (KEAK), Sinop, Türkiye, 24 Ekim - 26 Kasım 2024, ss.108, (Özet Bildiri)
2024
20248. Eğitimde üretken yapay zeka teknolojilerinin kullanımına yönelik öğretmen görüşleri
Eren E., Ayata N., Çetinkaya N. B., Akpınar E. N., Yardımcı T., Koç A.
II. Uluslararası Gelenekten Geleceğe Bilimsel Araştırma Kongresi, Toskent, Özbekistan, 8 - 10 Kasım 2024, (Yayınlanmadı)
2024
20249. Self-Regulated Learning Strategies Used by Students in Distance Education
EREN E., ERGÜLEÇ F.
17th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Türkiye, 14 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2024
202410. Uzaktan Eğitimde Öğrencilerin Kullandıkları Öz-düzenlemeli Öğrenme Stratejileri
Eren E., Ergüleç F.
17th International Computer And Instructional Technologies Symposium, 3 - 05 Ekim 2024, ss.175, (Özet Bildiri)
2023
202311. Erken Çocukluk Döneminde Dijital Medya Kullanımı: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüş ve Önerileri
DERELİ E., EREN E.
16th International Computer And Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202312. Eğitimcilerin Çevrimiçi Ortamda Kullandıkları Öğretim Stratejileri
ATAKAN Z., GÖNÜLKIRMAZ E., İKİZ E., SARIKAYA C., ERGÜLEÇ F., EREN E., et al.
16th International Computer And Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
2015
201513. ELT preservice teachers perceptions on how to use technology in language class
YÜKSEL İ., EREN E.
International Conference on ICT in Language Teaching, Eskişehir, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2014
201414. Pre service teachers opinions about using practical tools for education student experiences
YURTSEVEN AVCI Z., EREN E., SEÇKİN KAPUCU M.
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201415. Ortaokul toplum hizmeti çalışmaları uygulama örnekleri
YILMAZ B. Y., EREN E., İNCİ T.
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201416. Öğretmen görüşlerine göre ortaokul toplum hizmeti çalışmalarının değerlendirilmesi
İNCİ T., ARI A., EREN E., YILMAZ B. Y.
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201417. Developing a scale for competencies and perceptions of necessity about using practical tools for content development
EREN E., YURTSEVEN AVCI Z., SEÇKİN KAPUCU M.
2nd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium., Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201418. Investigation of pre service science teachers opinions about using GoAnimate to create animated videos
SEÇKİN KAPUCU M., EREN E., YURTSEVEN AVCI Z.
2nd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium., Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201419. Ortaokul toplum hizmeti çalışmalarına yönelik nitel bir değerlendirme
YILMAZ B. Y., İNCİ T., EREN E.
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
201320. İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmen adaylarının sosyal medya kullanım alışkanlıklarının değerler eğitimi bağlamında analizi
POLAT M., EREN E.
Küreselleşme Sürecinde Din Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2013, ss.727, (Özet Bildiri)
2013
201321. E değerlendirme materyalleri geliştirme
EREN E., ÇAM Ş. S., AKİFOVA G. G., TAHİROVA G. S.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2012
201222. Sosyal medyanın din kültürü ve ahlak bilgisi öğrencilerinin sahip olduğu değerlere etkisi
POLAT M., EREN E.
II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2012
2012
201223. İlköğretim ve ortaöğretim öğrencilerinin sosyal ağları kullanım amaçları
EREN E.
6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201224. Tablet PC kullanımına ilişkin öğrenci algıları
EREN E.
6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201225. Kadınların internet kullanım durumları
EREN E., ÇUBUKÇU Z.
1. Kadın Araştırmaları Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mart 2012, (Özet Bildiri)
2011
201126. Uygulama ortamından bilişim teknolojileri öğretmenliğine bir bakış: Sorunlar ve çözüm önerileri
EREN E., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., ULUUYSAL B.
11th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
2010
201027. İlköğretim okul müdürlerinin teknoloji liderliği davranışlarıyla İlgili görüşlerinin değerlendirilmesi
EREN E.
10th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.2, ss.754-757, (Tam Metin Bildiri)
2008
200828. Role of school principal as a technology leader in the process of ınstructional planning in school
KURT A. A., EREN E.
38nd Annual Meeting of the International Society for Educational Planning (ISEP), İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Dijital Çağda Aile
Eren E., Dereli E.
Dijital Eğitim II, İ. H. Yurdakal, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.20-40, 2024
2024
20242. Öğretim Materyallerinin Tasarımı ve Tematik Öğretim
Eren E.
Öğretim Teknolojisi, Özden Demirkan,Halük Ünsal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.154-181, 2024
2016
20163. Yaz Kur an KursuÖğreticileri Hizmet İçi Eğitim Programı
ÇİFCİ M., TURAN S., ACAT M. B., ÇUBUKÇU Z., ÇELİK A., DURAN E., et al.
Eğitim Kitabevi, Konya, 2016
2014
20144. Ortaokul Toplum Hizmeti Dersi Etkinlik Örnekleri
ÇUBUKÇU Z., ARI A., GİRMEN P., EREN E., DÖNMEZ A., YILMAZ B. Y., et al.
Eğitim Kitapevi, Konya, 2014
2014
20145. Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
AYDIN H., BABACAN T., ACAT M. B., ÜNAL E., TURAN S., YÜKSEL İ., et al.
Etkili Öğretim Yöntemleri, Bahaddin Acat, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.204-222, 2014
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Tabanlı Öğretim Tasarımı Modelinin Okul-Üniversite İşbirliği Kapsamında Uygulanması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Ergüleç F. (Yürütücü), Eren E., Ersoy M.
2017 - 2017
2017 - 2017İnternetin Bilinçli, Güvenli, Etik Kullanımı Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Eren E.
2016 - 2016
2016 - 2016
Yaz Kuran kursu öğreticileri hizmet İci egitim programının geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , Üniversite Destekli Diğer Projeler
(Proje Özeti)
(Proje Sonuç Raporu)
Arı A. (Yürütücü), Dalkıran S.(Yürütücü), Kaşarcı İ., Çelik A., Çifci M., Acat M. B., et al.
2013 - 2015
2013 - 2015Ortaokul Toplum Hizmeti Çalışmaları Sosyal Etkinlik Programı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Yalçın M., Dönmez A., Kılıç Z., Eren E., Arı A. (Yürütücü)
2013 - 2013
2013 - 2013E Değerlendirme Materyalleri Geliştirme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Eren E., Arı A. (Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Temmuz 2024
Temmuz 2024Toplum, Eğitim ve Kültür Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Ekim 2024
Ekim 2024TÜBİTAK Projesi
3501 - Ulusal Genç Araştırmacı Kariyer Geliştirme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Haziran 2024
Haziran 2024TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, TÜBİTAK, Türkiye