SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Innovative Technology Applications in Science Education: Digital Holography
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)
, cilt.7, sa.2, ss.156-170, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Hikâye Oluşturma Sürecinin TürkiyeYeterlilikler Çerçevesi Kapsamında İncelenmesi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.10, sa.2, ss.887-909, 2020 (Hakemli Dergi)
The Digital Story of Science: Experiences of Pre-Service Science Teachers
The Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)
, cilt.6, sa.2, ss.148-168, 2020 (Hakemli Dergi)
Güncel bilimsel haberlerin Toulmin argüman modeline göre incelenmesi ve öğrencilerin argüman düzeylerinin belirlenmesi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - ENAD
, cilt.17, sa.3, ss.1119-1144, 2019 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de sanal ve artırılmış gerçeklik üzerine eğitimde yapılan çalışmalara ilişkin metodolojik bir inceleme
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.37-57, 2019 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının eğitsel oyun tasarlamaları ve sürece ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.29, sa.10, ss.536-573, 2018 (Hakemli Dergi)
Bilim ve teknoloji haberlerinin ortaokul öğrencilerinin daimi bilim öğrenme motivasyonu üzerine etkisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.446-467, 2018 (Hakemli Dergi)
An examination of the documentary film Einstein and Eddington in terms of nature of science themes philosophical movements and concepts
International Journal of Progressive Education
, cilt.12, sa.2, ss.34-46, 2016 (Hakemli Dergi)
5 6 ve 7 sınıf öğrencilerinin görüşlerine göre seçmeli bilim uygulamaları dersinin değerlendirilmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.12, sa.1, ss.17-40, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin üstbilişsel farklındalıklarının incelenmesi
Journal of Education and Humanities Theory and Practice
, cilt.6, sa.12, ss.5-28, 2015 (Hakemli Dergi)
Developing a scale for competencies and perceptions of necessity about using practical tools for content development
Journal of Theory Practice in Education (JTPE)
, cilt.10, sa.5, ss.1177-1189, 2014 (Hakemli Dergi)
Investigation of pre service science teachers opinions about using Go Animate to create animated videos
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.5, sa.4, ss.23-40, 2014 (Hakemli Dergi)
Lisansüstü eğitim alan öğrencilerinin akademik danışmanlık hakkındaki görüşleri
Yüksek Öğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.28-35, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen ve teknoloji dersinde belgesel kullanımının 8 sınıf öğrencilerinin başarılarına etkisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.1, ss.233-258, 2014 (Hakemli Dergi)
Sekizinci sınıf öğrencilerinin bilimin doğası hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi Teori ve Uygulama
, cilt.4, sa.7, ss.27-52, 2013 (Hakemli Dergi)
Lisansüstü eğitimde normlar: Yapı iklim ve danışmanlık
Yüksek Öğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.176-185, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul öğrencilerinin araştırma-sorgulamaya yönelik özyeterlik algıları ile epistemolojik inançları arasındaki ilişki
8 th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018
Fen bilgisi öğretmen adaylarının epistemolojik inançları ile sosyobilimsel konulara karşı tutumları arasındaki ilişkinin belirlenmesi
8 th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018
Öğretmen adaylarının probleme dayalı öğrenme yöntemine yönelik tutumları ve yansıtıcı düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
Science transferred from text to digital: Pre-service teacher experiences while converting their scientific scenarios to digital media
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
Fen bilimleri ve teknoloji tasarım dersi entegrasyonu: Ortaokul öğrencilerinin tasarım süreçlerine ve ortaya çıkan ürünlere yönelik değerlendirme
27 th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
An evaluation of educational game design skills of preservice science teachers.
4th International Conference on Social Sciences Education Research (ICSER), 8 - 10 Eylül 2017
Opinions of pre-service science teachers about development of educational game design skills.
4th International Conference on Social Sciences Education Research (ICSER), 8 - 10 Eylül 2017
The relationship between the scientific epistemological beliefs and the perceptions of science and pseudoscience of the pre-service science teachers.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 18 - 21 Mayıs 2017
The examination of science teachers’ attitudes towards educational researches.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 18 - 21 Mayıs 2017
Ortaokul öğrencilerinin daimi bilim öğrenmeye yönelik motivasyonlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
XVIII AMSE-AMCE-WEAR Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Bilim ve teknoloji haberlerinin ortaokul öğrencilerinin daimi bilim öğrenme motivasyonları üzerine etkisi
XVIII AMSE-AMCE-WEAR Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Pre service teachers opinions about using practical tools for education student experiences
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014
Developing a scale for competencies and perceptions of necessity about using practical tools for content development
2nd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium., Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014
Investigation of pre service science teachers opinions about using GoAnimate to create animated videos
2nd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium., Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014
Examination of science teacher s pedagogical content knowledge in the topics related to acids and bases
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğasına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2013, ss.319-335
The effects of using documentary movies on 8th grade students views about the nature of science
IOSTE Eurasia Regional Symposium and Brokerage Event Horizon 2020, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
Using documentary movies for developing 8th grade students understanding about science and nature of science
WorldSTE2013 Conference, Sarawak, Malezya, 28 Eylül - 03 Ekim 2013
Opinions of post graduate students about academic counseling
The European Conference on Educational Research, İstanbul, Turkey., İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Eylül 2013
Fen ve teknoloji dersinde görsel medya kullanımına yönelik fen bilgisi öğretmenlerinin görüşleri
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Öğretim üyelerinin değer algılarının bilimin normları açısından incelenmesi
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
Lisansüstü eğitimde mesleki değerler
V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011
Organik ürünlerle uğraşanların eğitim gereksinimlerinin belirlenmesi
Proceedings of International Conference on Educational Science ICES’08, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Use of digital stories in education in the 21st century.
Current Studies in Educational Disciplines, Kiray Ahmet, Elizabeta TOMEVSKA-ILIEVSKA, Editör, ISRES Publishing, Konya, ss.150-167, 2021
Çevre okuryazarlığı
Yükseköğretimde 21. Yüzyıl becerileri, Aypay Ahmet, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.265-284, 2021
Küresel farkındalık
Yükseköğretimde 21. Yüzyıl becerileri, Aypay Ahmet, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.285-297, 2021
Bilgi okuryazarlığı
Yükseköğretimde 21. Yüzyıl becerileri, Aypay Ahmet, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.119-138, 2021
Fen Eğitiminde İnformal Öğrenme Ortamı Olarak Planetaryumlar
Fen Eğitiminde Zenginleştirilmiş Materyal Üretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Seçkin Kapucu Munise, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.177-193, 2020
Innovative Technologies in Science Education and New Approaches in Technology.
Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology, A. Kiray, Editör, ISRES, Konya, 2020
Zenginleştirilmiş Materyaller ve Geleceğin Sınıf Ortamları
Fen Eğitiminde Zenginleştirilmiş Materyal Üretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Seçkin Kapucu Munise, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.195-205, 2020
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Yenilikçi Teknolojiler Açısından İncelenmesi
Fen Eğitiminde Zenginleştirilmiş Materyal Üretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Seçkin Kapucu Munise, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.31-45, 2020
Fen Eğitiminde Holografik Uygulamalar
Fen Eğitiminde Zenginleştirilmiş Materyal Üretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Seçkin Kapucu Munise, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.137-155, 2020
Engineering Design Approach in 21st Century Science Education.
Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology, A. Kiray, Editör, ISRES, Konya, 2020
Belgesel filmlerin bilimin doğası, bilim tarihi ve kavram öğretiminde kullanılması
KİMYA ÖĞRETİMİ: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Ayasa Alipaşa Sözbilir Mustafa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.45-69, 2017
“Parayı veren düdüğü çalar…”: Dershane öğretmenlerinin deneyimleri.
Öğretmenlik halleri Türkiye de öğretmen olmak üzerine nitel bir araştırma, Mustafa Sever, Ahmet Aypay, Editör, Pegem, Ankara, ss.49-90, 2016
Dijital teknoloji kullanımı ile öğrenenlerin derse ilgisini artırma.
Instructional technology and media for learning 11th Ed, Arı, Asım, Editör, Eğitim, Konya, ss.157-182, 2015
Belgesel filmlerin bilimin doğası, bilim tarihi ve kavram öğretiminde kullanılması.
Kimya öğretimi Öğretmen eğitimcileri öğretmenler ve öğretmen adayları için iyi uygulama örnekleri, A. Ayas, M.Sözbilir, Editör, Pegem, Ankara, ss.115-140, 2015
”Parayı veren düdüğü çalar...”:Dershane öğretmenlerinin deneyimleri
Öğretmenlik halleri: Türkiye’de öğretmen olmak üzerine nitel bir araştırma, Mustafa Sever, Ahmet Aypay, Editör, Pegem, Ankara, ss.49-90, 2014