Makaleler
12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (4)
3. Okulda Ortak Anlamların İnşasında Müdürlük
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.26, sa.1, ss.59-116, 2020 (Scopus)
4. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN KALİTE BAĞLAMINDA ÖĞRETİM ELEMANLARINDAN BEKLENTİLERİ
Electronic Journal of Education Sciences
, cilt.7, sa.14, ss.124-138, 2018 (Hakemli Dergi)
5. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL ALGISININ OLUŞUMUNDA EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ DERSİNİN ROLÜ
International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.12, sa.33, ss.537-556, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.135-152, 2015 (Hakemli Dergi)
9. Barbiana öğrencilerinden mektup
Eğitimde Politika Analizi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.90-92, 2015 (Hakemli Dergi)
11. Öğretmen adaylarının lisansüstü eğitime yönelik tutumları
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.9-26, 2012 (Hakemli Dergi)
12. Öğretmen ve öğrencilerin okula ilişkin algılarının metaforlar yoluyla analizi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.492-510, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
1. Gender Perception, Work-Family Conflict, Employment Guilt and Career Advancement Aspiration of Mothers Working in Educational Institutions
ECER 2023 – the European Conference on Educational Research., Glasgow, İngiltere, 22 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)
2. Socialization Experiences of Assistant Principals in Their Career Journey
2023 AERA Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
8. Eğitimde iletişim araştırmalarına yönelik birdeğerlendirme: Türkiye’de üretilen lisansüstü tezler örneği.
Uluslararası Bilim ve EğitimKongresi, 23 - 25 Mart 2018, ss.91, (Özet Bildiri)
9. Öğrenme Sürecinde Akiş Ölçeği’nin Türkçe Uyarlamasi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalişmasi
International Congress on Science and Education 2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.482, (Özet Bildiri)
10. The Construction Process of Preservice Classroom Teachers’Professional Identity
The 8th Conferenceof the European Societyfor the Study of Symbolic Interaction, 4 - 08 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
11. Sosyal Kimliğin İnşasında Farklı Okul Türlerinin Etkisi Nitel Bir İnceleme
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.109, (Özet Bildiri)
12. Examining teachers organizational socialization levels in term of various variables
19th International Academic Conference, Floransa, İtalya, 16 - 19 Eylül 2015, ss.55, (Özet Bildiri)
13. Okul müdürlerinin kullandıkları liderlik güçleri
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.445, (Özet Bildiri)
14. Evaluation of activities related to beautify, maıntenance and repair of school and its environment within the scope of community service implementation
13th International Academic Conference, Antibes, Fransa, 15 - 18 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
15. Okul yaşamı ve başarısız bir çocuk! “yerdeki yıldızlar” filminin etiketleme teorisi açısından incelenmesi.
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.391, (Özet Bildiri)
16. Türkiye’de yönetici yetiştirme retoriği: Milli eğitim şuralarında alınan kararlar ve eğitim politikalarına yansıması üzerine notlar
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.495, (Özet Bildiri)
17. Vice principals problems in Turkey: A qualitataive research
5th World Conference on Educational Sciences, Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
18. Teachers candidates views about the most ımportant values students should have and methods of gaining these values
5th World Conference on Educational Sciences, Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
19. Türkiye’de eğitim yönetimi alanında üretilen doktora tezlerinin tematik eğilimi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2012, ss.164-166, (Özet Bildiri)
20. Okul yöneticilerinin sahip olması gereken değerler
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.242-243, (Özet Bildiri)
21. Öğretmen adaylarının değer kazanımında eğitim fakültesinin rolü: Bir durum çalışması
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.241-242, (Özet Bildiri)
22. Eğitimde hesap verebilmeyle ilgili kavramsal bir çerçeve geliştirme
5. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.340-349, (Tam Metin Bildiri)
23. Eğitimde fırsat ve olanak eşitliği
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.137-138, (Özet Bildiri)
24. 2003–2006 PISA fen bilimleri sonuçlarının karşılaştırmalı olarak değerlendirilmesi (sınavda en başarılı beş OECD ülkesi-Türkiye örneği)
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.5, (Özet Bildiri)
25. Öğretmen ve öğrencilerin okula ilişkin algılarının metaforlar yoluyla analizi
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Yayınlanmadı)
Kitaplar
8
3. Educational Leadership and Management in Türkiye A Critical Review of Policy, Practice, and Research
Demystifying Educational Leadership and Administration in the Middle East and North Africa, Khalid Arar,Selahattin turan,Sedat Gümüş,Abdellatif Sellami,Julia Mahfouz, Editör, Routledge, London/New York , London, ss.12-36, 2023
5. Eğitim Araştırmalarında Etnografya
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Selahattin Turan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.207-229, 2020
6. Öğretmenlikten Okul Yöneticiliğine Bir Yolculuk
Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği, Ahmet Aypay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-61, 2016
7. Araştırma Raporunun Yazılması
Araştırma Yöntemleri Desen ve Analiz, Ahmet Aypay , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.521-549, 2015
8. Profesyonel Bürokrasi
Örgütler ve Yapıları, Ahmet Aypay , Editör, Nobel Yayıncılık, ss.348-379, 2014