Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 53

1. VIEWS OF ACADEMICS ABOUT INTERNATIONAL STUDENTS

UMTEB-XVII International Scientific Research Congress, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2025, cilt.1, ss.802, (Özet Bildiri)

2. Dil Becerilerinin Öğretimine İlişkin Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI-TÜRKÇE VE DİL ÖĞRETİMİNDE İYİ UYGULAMALAR KONFERANSI, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2024, cilt.1, ss.73, (Özet Bildiri)

3. ESTONYA VE TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASIÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA

6. ULUSLARARASI BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

4. ATATÜRK’ÜN 1921 BİRİNCİ MAARİF KONGRESİ AÇILIŞ KONUŞMASININ EĞİTİMCİLER AÇISINDAN ANALİZİ

6. ULUSLARARASI BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

5. FRİEDRİCH NİETZSCHE’NİN GÜÇ İSTENCİ KİTABININ ETİK İLKELER AÇISINDAN METİN ANALİZİ

7. ANKARA ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. ATATÜRK’ÜN LİDERLİK SIRLARI ADLI KİTAPLARDAN ATATÜRK’ÜN ETİKLİDERLİK ÖZELLİKLERİNİN ANALİZİ

2. ULUSLARARASI 24 KASIM BAŞÖĞRETMENEĞİTİM VE YENİLİKÇİBİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2020, cilt.1, ss.14-22, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. ATATÜRK’ÜN ÖLÜM HABERİNİN 11 KASIM 1938 TARİHLİ ULUSAL VE ULUSLARARASIGAZETE MANŞETLERİNDE YANSIMASININ ANALİZİ

2. ULUSLARARASI 24 KASIM BAŞÖĞRETMENEĞİTİM VE YENİLİKÇİBİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2020, cilt.1, ss.23-36, (Tam Metin Bildiri)

9. OKUL YÖNETİMİNDE ÇATIŞMA VE ÇATIŞMA YÖNETİMİNE DAİR YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ

2. ULUSLARARASI19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2019, ss.1076-1084, (Tam Metin Bildiri)

10. ÖĞRETMENLERİN FRANSA VE TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

2. ULUSLARARASI19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2019, ss.1085-1099, (Tam Metin Bildiri)

11. JAPONYA VE TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMİNİN KARŞILAŞTIRILMASINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

SELÇUK ZİRVESİ1. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019, ss.318-338, (Tam Metin Bildiri)

12. ÖĞRETMENLERİN KARAR VERMEYE İLİŞİN GÖRÜŞLERİ

SELÇUK ZİRVESİ1. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019, ss.339-348, (Tam Metin Bildiri)

13. ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ, 24 KASIM VE BAŞÖĞRETMEN ÜZERİNE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Uluslararası 24 KASIM BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.39-52, (Tam Metin Bildiri)

14. TASARIM BECERİ ATÖLYELERİ İLE İLGİLİ YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ

5th International Congress on Education,Distance Education and Educational Technology- ICDET5’inci Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitimve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.90-103, (Tam Metin Bildiri)

15. ÖĞRETMENLERİN OKULLARDA WEB 2 ARAÇLARI KULLANMALARI ÜZERİNE BİR NİTEL ARAŞTIRMA

5th International Congress on Education,Distance Education and Educational Technology- ICDET 5’inci Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitimve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.81-89, (Tam Metin Bildiri)

16. İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM YÖNETİMİ LİSANS PROGRAMINI TERCİH NEDENLERİ

9th International Congress on New Trends in Education , 2018, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.88-89, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. ZORUNLU EĞİTİMİN OKUL ÖNCESİNE YANSIMALARI

9th International Congress on New Trends in Education , 2018, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.72, (Özet Bildiri)

18. 2019 YILI SONU EĞİTİMDE TEKLİ EĞİTİME GEÇİLMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

9th International Congress on New Trends in Education .2018, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.71-72, (Özet Bildiri)

19. Yaz Okuluna İlişkin Lisans Öğrencilerinin Görüşleri.

3. rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- 3. Uluslar arası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi., Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.34, (Özet Bildiri)

20. İngilizce Öğretmenliği Yeni Mezunlarının Mesleki İş Arayışlarına İlişkin Görüşleri.

3. rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- 3. Uluslar arası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi., Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.34-35, (Özet Bildiri)

21. Paylaşım ve Yardımlaşma Değerlerinin Okul Öncesi Eğitimde Kazandırılması Üzerine Bir Nitel Araştırma.

International Symposium of Education and Values -Uluslar arası Eğitim ve Değerler Sempozyumu., Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.355-356, (Özet Bildiri)

22. Farklı Ülkelerden Erasmus Programı İle Çek Cumhuriyetinde Bulunan Lisans Öğrencilerinin Kültürel Değerlendirmeleri.

6.th World Congress On Educational And Instructıonal Structures- 6. Eğitim ve Öğretim Çalışmaları Dünya Kongresi., Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.38-39, (Özet Bildiri)

23. Sıradışı Bir Sanatçının Okul Öncesi Öğrencilerine Eğitimsel- Öğretimsel Katkısı. WCEIS. (World Congress On Educational And Instructıonal Structures

6th World Congress on Educational and Instructional Studies-6. Eğitim ve Öğretim Çalışmaları Dünya Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.39, (Özet Bildiri)

24. Sıradışı Bir Sanatçının Okul Öncesi Öğrencilerine Eğitimsel- Öğretimsel Katkısı.

6th World Congress on Educational and Instructional Studies-6. Eğitim ve Öğretim Çalışmaları Dünya Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.39, (Özet Bildiri)

25. Okul Öncesi Eğitimin Yaygınlaştırılmasına İlişkin Öğretmen Ve Yönetici Görüşleri

9th International Congress on New Trends in Education 9’xxuncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi., Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.164, (Özet Bildiri)

26. Okul Öncesi Eğitimin Yaygınlaştırılmasına İlişkin Öğretmen Ve Yönetici Görüşleri. 8. Uluslar arası Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Kongresi.

8.th International Congress on New Trends in Education 9’xxuncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi., Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.167, (Özet Bildiri)

27. Eskişehirli Değerli Kişilikler Nasrettin Hoca Ve Yunus Emre’nin Okul Öncesi Öğrencilerine Kazandırılması

8th International Congress on New Trends in Education 8.’xxinci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi., Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.58-59, (Özet Bildiri)

28. Erasmus Programı İle Eğitim Alan Lisans Öğrencilerinin Erasmus Öncesi Ve Sonrası Değerlendirmeleri

2. nd. World Congress on Lifelong Education-2. Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi., Antalya, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017, ss.16-17, (Özet Bildiri)

29. Özel Dil Okulunda İlkokul Düzeyinde İngilizce Öğretiminin Öğretmenlerin Bakış Açısından Değerlendirilmesi

2.nd. World Congress on Lifelong Education- 2. Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi, Antalya, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017, ss.19, (Özet Bildiri)

30. 19 01 2016 29598 Sayılı Yönetmelik Doğrultusunda Aday Öğretmenlerin Yetiştirme Sürecinin Öğretmen Görüşleriyle Değerlendirilmesi

World Congress on Lifelong Education Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016, ss.35, (Özet Bildiri)

31. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Öğretmen Adaylarının Mesleki Etik Gelişimine Katkıları

World Congress on Lifelong Education Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016, ss.40, (Özet Bildiri)

32. Okul Öncesi Eğitiminde ŞarkılıOyunlar Yoluyla Değerler Eğitimi Nitel Örnek Bir Çalışma

I. Uluslararası TürkDünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

33. Okul Öncesi Eğitiminde Oyun veOyuncak Materyallerine İlişkin Yönetici Ve Öğretmen Görüşleri

I. Uluslararası TürkDünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

34. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine ve Öğretmen Atama Sistemine İlişkin Görüşleri

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.520-521, (Özet Bildiri)

35. Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Etme Nedenleri

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.528, (Özet Bildiri)

36. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri

6. Uluslar arası Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Kongresi. ICONTE, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.102, (Özet Bildiri)

37. Uzaktan Tezsiz Yüksek Lisans Eğitiminin Nitel Analizle Değerlendirilmesi

6. Uluslar arası Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Kongresi. ICONTE 2015., Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.102-103, (Özet Bildiri)

38. Türkçenin Yozlaşmasi Ve Bu Yozlaşmanin Kültüre Etkisi Üzerine Eğitimcilerin Görüşleri

VI. International Congress of Educational Research. Hacettepe Unıversity., Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.61-62, (Özet Bildiri)

39. Analysis Of Administrative Ethics With Textual Analysis Method From Aesop Fables

VI. International Congress of Educational Research. Hacettepe Unıversity., Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.68, (Özet Bildiri)

40. Sorumluluk Değerinin Okul Öncesinde Kazandirilmasi Üzerine Nitel Bir Araştirma

International Congress of Educational Research. Hacettepe Unıversity., Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.135-136, (Özet Bildiri)

41. Değerler Eğitimi Kapsamında Sevgi Değerinin Okul Öncesinde Öğretimi Üzerine Nitel Bir Araştırma

International Symposium On Changes And New Trends In Education. Necmettin Erbakan Üniversitesi, Konya, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, cilt.2, ss.381-385, (Tam Metin Bildiri)

42. Türk Eğitim Sisteminde Dershanelerin Ve Özel Okullarin Yeri Ve Dönüşümleri

International Symposium On Changes And New Trends In Education. Necmettin Erbakan Üniversitesi, Konya, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, cilt.2, ss.386-390, (Tam Metin Bildiri)

43. Okul Yöneticileri ile Öğretmenlerin Hizmetiçi Eğitim Etkinliklerine Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması

International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference. Dicle University (Turkey), the University of Teacher Education St.Gallen (Switzerland) and Dortmund University (Germany).Diyarbakır, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.43, (Özet Bildiri)

44. Öğretmenlere Mobbing Uygulanması Üzerine Nitel Bir Araştırma

International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference. Dicle University (Turkey), the University of Teacher Education St.Gallen (Switzerland) and Dortmund University (Germany).Diyarbakır, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.20, (Özet Bildiri)

45. Fatih Projesi Hakkında Okul Yöneticilerinin Görüşleri

International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference. Dicle University (Turkey), the University of Teacher Education St.Gallen (Switzerland) and Dortmund University (Germany).Diyarbakır, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

46. Okul Öncesi Eğitimin Mevcut Durumu ve Geleceği

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı,:Türk Dünyasında Eğitim-Kültür Sistemleri ve Eğitim Bilimlerinde Yeni Arayışlar, ESOGU, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.267, (Özet Bildiri)

47. Technology Usage Competencies of Teachers Prior to Fatih Project Implementation

V. International Congress of Educational Research. Çanakkale 18 Mart Üniversitesi, Diyarbakır, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.156, (Özet Bildiri)

48. The Views of Informaion Technologies Guide Teachers on FATIH Project

International Symposium. New Issues on Teacher Education. Hacettepe University. Ankara, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2013, ss.40, (Özet Bildiri)

49. Views of School Directors Related to In Service Training Activities With in the Scope of Developing the Institutional Administrative Skills of School Directors

International Symposium. New Issues on Teacher Education. Hacettepe University. Ankara, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2013, ss.178, (Özet Bildiri)

50. Devlet Ve Özel Lise Müdürlerinin Söylemleriyle Yönetici Stillerinin Saptanması

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri)

51. AYLA ÇINAROGLU’NUN ”UZAY GUZELi” VE ’ALTIN KANATLI TOPÇiN” ADLI UZUN ÖYKÜLERiNiN ÇOCUK EGiTiMiNDE ZiHiNSEL, DiLSEL, RUHSAL VE SOSYAL GELiŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDiRiLMESi

III. ULUSAL OCUK VE GENLiK EDEBiYATIY~AYAN YAZARLAR SEMPOZVUM nizisi, Eskişehir, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2007, cilt.1, ss.195-199, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

52. Lise Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ Yeterlikleri

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

53. TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMİ İLE LÜKSEMBURG EĞİTİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

ULUSAL TEKNİK EĞİTİM, MÜHENDİSLİK VE EĞİTİM BİLİMLERİ GENÇ ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, cilt.2, ss.986-988, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 31

2. BÖLÜM7:STRESİ YÖNETEBİLMEK

Yönetim Sürecinde Psikolojik Sağlamlık Okul Yöneticileri ve Eğitimin Yönetimi, DİLBER YAŞAR,GÖRGÜLÜ DENİZ,ÖZBİLEN FATİH MUTLU, Editör, PEGEM A YAYINCILIK, Ankara, ss.129-159, 2025

4. AKADEMİK KİMLİK ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK ANALİZ ÇALIŞMASI

Eğitim Bilimlerinde Yeni Yaklaşımlar-2024, ŞAHİN HARUN, ERASLAN MERİÇ, Editör, Livre de Lyon, LİVRE, ss.137-154, 2024

5. BÖLÜM 9 ÖĞRETİM LİDERLİĞİ

Eğitim Programlarının Yönetimi, GÖRGÜLÜ DENİZ, DEMİR MUSTAFA, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.161-180, 2024

6. BÖLÜM17.BELÇİKA’DA ÖĞRETMEN YETİŞTİRME ve ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ

Dünya Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme, PROF.DR.ABDURRAHMAN İLĞAN,DOÇ.DR.SERVET ÜZTEMUR, Editör, NOBEL, Ankara, ss.501-526, 2023

7. BÖLÜM 6 OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE DUYGUSAL EMEK

EĞİTİM ALANINDA GÜNCELBİLİMSEL ARAŞTIRMALAR III, Prof. Dr. Abuzer AKGÜN Doç. Dr. Ümit DURUK, Editör, İKSAD, Ankara, ss.113-148, 2023

8. BÖLÜM 14. YÜKSEKÖĞRETİMDE ULUSLARARASILAŞMA

YÜKSEKÖĞRETİMİN YÖNETİMİ.Disiplinlerarası Bir Yaklaşım, DOÇ.DR.SEMRA KIRANLI GÜNGÖR,DR. DENİZ GÖRGÜLÜ,DOÇ.DR. RIDVAN KÜÇÜKALİ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.335-367, 2023

9. BÖLÜM 13: EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE CAM TAVAN SENDROMU

EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE İNSAN KAYNAKLARI VE YÖNETİMİ, Dr. Sinan GİRGİN, Editör, EFE, Ankara, ss.213-232, 2023

10. BÖLÜM 5 YÜKSEKÖĞRETİMDE AKADEMİK LİDERLİK

YÜKSEKÖĞRETİMİN YÖNETİMİ.Disiplinlerarası Bir Yaklaşım, DOÇ.DR.SEMRA KIRANLI GÜNGÖR,DR. DENİZ GÖRGÜLÜ,DOÇ.DR.RIDVAN KÜÇÜKALİ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.81-109, 2023

11. ANALYSIS OF THE PHD THESES ON LEADERSHIP FOR THE YEARS BETWEEN 2010-2022 YEARS

International Research in Education Sciences IX, DR.ÖĞR.ÜYESİ FİLİZ ARZU YALIN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Eskişehir, ss.33-60, 2023

12. DANİMARKA VE TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XV, DOÇ.DR.FATMA ELİF KILINÇ, Editör, EĞİTİM, Konya, ss.239-261, 2022

13. İZLANDA VE TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMİNİN KARŞILAŞTIRILMASI ÜZERİNE GÖRÜŞLER

EĞİTİM & BİLİM 2022-IV, Doç. Dr. Songül KARABATAK, Editör, EFE BAKADEMİ YAYINCILIK, İstanbul, ss.57-76, 2022

14. BÖLÜM 1. ÖRGÜTSEL ZEKA

ÖRGÜTLERDE DUYGULARIN YÖNETİMİ, DOÇ.DR.RIDVAN KÜÇÜKALİ, Editör, VİZETEK, Ankara, ss.1-24, 2022

15. BÖLÜM 7:.ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK

ÖRGÜTLERDE DUYGULARIN YÖNETİMİ, DOÇ.DR.RIDVAN KÜÇÜKALİ, Editör, VİZETEK, Ankara, ss.104-125, 2022

17. 9.BÖLÜM: DÜŞÜNEN OKUL

EĞTİM FELSEFESİ, DOÇ.DR.RIDVAN KÜÇÜKALİ, Editör, ANI, Ankara, ss.235-265, 2021

18. 3.BÖLÜM SİNGAPUR VE TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI ÜZERİNE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

EĞITIM BILIMLERI ÇALIŞMALARI VE ARAŞTIRMALARI-III, DOÇ.DR.SEMRA KIRANLI GÜNGÖR, Editör, EĞİTİM, Konya, ss.54-80, 2021

19. BÖLÜM1-DÖNÜŞÜMCÜ, ETKİLEŞİMCİ, SERBEST BIRAKICI LİDERLİK TARZLARININ META ANALİZ İLE İNCELENMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VI, DOÇ.DR.SEMRA KIRANLI GÜNGÖR, Editör, EĞİTİM, Konya, ss.7-30, 2021

20. 1.BÖLÜM ÇİN VE TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

EĞİTİM BİLİMLERİ ÇALIŞMALARI VE ARAŞTIRMALARI III, DOÇ.DR.SEMRA KIRANLI GÜNGÖR, Editör, EĞİTİM, Konya, ss.1-31, 2021

21. 13.BÖLÜM: DÜNYADA VE TÜRKİYEDE YÜKSEKÖĞRETİM

EĞİTİM FELSEFESİ, DOÇ.DR.RIDVAN KÜÇÜKALİ, Editör, ANI, Ankara, ss.327-355, 2021

22. BÖLÜM 2-PROF. DR. ORHAN OĞUZ VE PROF. DR. YILMAZ BÜYÜKERŞEN’İN AKADEMİK LİDERLİKLERİNİN İNCELENMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VI, DOÇ.DR.SEMRA KIRANLI GÜNGÖR, Editör, EĞİTİM, Konya, ss.31-50, 2021

23. BÖLÜM 13: ETİK, HİZMETKAR, MANEVİ VE OTANTİK LİDERLİK

ÖRGÜTLERDE LİDERLİK, ŞAHİN ÇETİN, RESUL BALTACI, Editör, NOBEL, Ankara, ss.340-359, 2018

24. BÖLÜM 10: Öğretmenlik Mesleği, Öğretmen Nitelikleri, Öğretmen Meslek Etiği

Eğitim Bilimine Giriş, Doç. Dr. A.A., Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, ss.265-286, 2018

25. BÖLÜM 14: KÜLTÜRLERARASI LİDERLİK VE ÇEŞİTLİK

ÖRGÜTLERDE LİDERLİK, ŞAHİN ÇETİN, RESUL BALTACI, Editör, NOBEL, Ankara, ss.360-380, 2018

26. BÖLÜM 12: KARİZMATİK VE DÖNÜŞÜMSEL LİDERLİK

ÖRGÜTLERDE LİDERLİK, ŞAHİN ÇETİN, RESUL BALTACI, Editör, NOBEL, Ankara, ss.309-339, 2018

27. BÖLÜM 4 :Sosyal Becerilerin Gelişiminde Sınıf Yaklaşımları.

Kaynaştırma Sınıflarında Sosyal Becerilerin Desteklenmesi, Çeviri Editörü: Prof. Dr. S.Sunay Yıldırım Doğru, Çeviri Yardımcı Editörü: Ayşegül Şükran Öz), Editör, NOBEL, Ankara, ss.54-76, 2016

28. BÖLÜM 12: OKUL YÖNETİMİNDE ETİK

Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği, AYPAY AHMET, Editör, PEGEM A, Ankara, ss.253-278, 2016

29. BÖLÜM 5: Akranların Gücünden Yararlanmak.

Kaynaştırma Sınıflarında Sosyal Becerilerin Desteklenmesi, (Çeviri Editörü: Prof. Dr. S.Sunay Yıldırım Doğru, Çeviri Yardımcı Editörü: Ayşegül Şükran Öz), Editör, NOBEL, Ankara, ss.77-90, 2016
Metrikler

Yayın

126

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

603

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

41

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

29

Proje

1

Tez Danışmanlığı

20

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları