Projeler

Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar ve Gençler İçin Kanıta-Dayalı Uygulamalar: Saptanması ve Kullanılması

Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü)
TÜBİTAK Projesi, 2021 - 2024

ÖZEL EĞİTİM PROGRAMLARINI VE MATERYALLERİNİ GELİŞTİRME PROJESİ

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje, 2021 - 2024

2237 Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı Otizmin Farkındayız, Eğitimlerinde Biz de Varız: Öğretmen Adaylarına Yönelik Otizm Spektrum Bozukluğu Eğitimi

TÜBİTAK Projesi, 2022 - 2022

Koçluk desteğinin öğretmenlerin işlevsel iletişim öğretimini uygulama becerileri ile otizm spektrum bozukluğu olan çocukların iletişim becerilerine ve problem davranışlarına etkisi.

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2018 - 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Bir ilkokulda okul çaplı olumlu davranışsal destek programının uygulanması.

Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2018 - 2021

OSB Olan Genç Yetişkinlerin Bağımsız Yaşama Hazırlanmalarında Öz Belirleme Öğrenme Modelinin Etkileri

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2019 - 2021

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Konuşma Üreten Cihazla Temel İletişim Becerilerinin Kazandırılmasında Kullanılan Öğretim Paketinin Etkililiği

GENÇ TOSUN D. (Yürütücü), KURT O.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2018 - 2021

Özel Eğitim Öğretmenleri İçin Etik İlkeler Geliştirme Projesi

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje, 2019 - 2020

National Clearinghouse on Autism Evidence and Practice (NCAEP).

Diğer Uluslararası Fon Programları, 2017 - 2020

Bağımsız Yaşama Geçiş Dönemindeki Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklara İstihdam Becerilerinin Öğretimi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2017 - 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Uzaktan öğrenme uygulamalarının özel gereksinimli öğrencilerle çalışan öğretmenlerin mesleki gelişimlerinin desteklenmesine etkileri konulu Anadolu Üniversitesi Araştırma Fonu Projesi Proje No 1506E475

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2015 - 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Geliştirilmesi için Akran Destekli Okuma Stratejileri Modelinin Uyarlanması ve Kaynaştırma Sınıflarında Etkililiğinin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2013 - 2017

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Soru Sorarak İletişim Başlatmanın Kazandırılmasında Temel Tepki Öğretiminin Etkileri

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2013 - 2017

Anadolu Üniversitesi Ar-Ge Strateji Belgesi Hazırlanması (Özel Eğitim)

Tablet bilgisayar tabanlı alternatif ve destekleyici iletişim uygulamasının otizm spektrum bozukluğu olan bireylere iletişim becerilerinin öğretiminde etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2015 - 2017

Özel Öğrenme Güçlüğü Olan 7 14 Yaş Arası Çocukların Okuma ve Okuduğunu Anlama Beceri Gelişimlerinin Değerlendirilmesinde Standart Bir Sesli Okuma Testinin Geliştirilmesi ve Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi

TÜBİTAK Projesi, 2013 - 2016

Otizm Spektrum Bozukluğu Ulusal Eylem Planı Taslağı Kapsamında Otizm Farkındalık ve Bilgilendirme Seminerleri

Destek Özel Eğitim Hizmetlerinin Verimliliğinin Araştırılması konulu Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Projesi

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, 2013 - 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Aile Bilgi ve Destek Eğitim Programı E abdep Zihinsel Yetersizliğe Sahip Çocuğu Olan Ebeveynlerin Eğitiminde Çevrimiçi Bilgilendirme ve Destek Hizmetlerin Etkililiğ

TÜBİTAK Projesi, 2011 - 2013

Gökkuşağı Renkleriyle Buluşuyor Zihin yetersizliği olan genç yetişkinlere kafe garsonluk becerilerinin eğitimi programı

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje, 2012 - 2012

Okul Öncesi Dönemdeki Gelişimsel Yetersizlik Gösteren Çocukların Etkinlikle İlgilenme Düzeyinin Artırılmasında Sınıf Çaplı Kendini İzleme Öğretiminin Etkileri

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2010 - 2012

Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere İşlevsel Akademik Becerilerin Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Etkililiği

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2010 - 2011

Problem Davranışların Azaltılmasında Aileler ve Öğretmenler Tarafından Uygulanan Olumlu Davranışsal Destek Programının Etkileri ve Bu Programa İlişkin Aile ve Öğretmen Görüşleri

TÜBİTAK Projesi, 2005 - 2008

Zihin Engellilerin Öğretmenlerine İşlevsel Analiz Sürecinin Öğretilmesinin Etkililiği

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2002 - 2003