Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar ve Gençler İçin Kanıta-Dayalı Uygulamalar: Saptanması ve Kullanılması
Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü)
TÜBİTAK Projesi, 2021 - 2024
ÖZEL EĞİTİM PROGRAMLARINI VE MATERYALLERİNİ GELİŞTİRME PROJESİ
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje, 2021 - 2024
2237 Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı Otizmin Farkındayız, Eğitimlerinde Biz de Varız: Öğretmen Adaylarına Yönelik Otizm Spektrum Bozukluğu Eğitimi
Orum Çattık E., Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü)
TÜBİTAK Projesi, 2022 - 2022
Koçluk desteğinin öğretmenlerin işlevsel iletişim öğretimini uygulama becerileri ile otizm spektrum bozukluğu olan çocukların iletişim becerilerine ve problem davranışlarına etkisi.
Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü), Gülboy E.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2018 - 2021
Bir ilkokulda okul çaplı olumlu davranışsal destek programının uygulanması.
Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2018 - 2021
OSB Olan Genç Yetişkinlerin Bağımsız Yaşama Hazırlanmalarında Öz Belirleme Öğrenme Modelinin Etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2019 - 2021
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Konuşma Üreten Cihazla Temel İletişim Becerilerinin Kazandırılmasında Kullanılan Öğretim Paketinin Etkililiği
GENÇ TOSUN D. (Yürütücü), KURT O.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2018 - 2021
Özel Eğitim Öğretmenleri İçin Etik İlkeler Geliştirme Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje, 2019 - 2020
National Clearinghouse on Autism Evidence and Practice (NCAEP).
Diğer Uluslararası Fon Programları, 2017 - 2020
Bağımsız Yaşama Geçiş Dönemindeki Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklara İstihdam Becerilerinin Öğretimi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2017 - 2019
Uzaktan öğrenme uygulamalarının özel gereksinimli öğrencilerle çalışan öğretmenlerin mesleki gelişimlerinin desteklenmesine etkileri konulu Anadolu Üniversitesi Araştırma Fonu Projesi Proje No 1506E475
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2015 - 2018
Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Geliştirilmesi için Akran Destekli Okuma Stratejileri Modelinin Uyarlanması ve Kaynaştırma Sınıflarında Etkililiğinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2013 - 2017
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Soru Sorarak İletişim Başlatmanın Kazandırılmasında Temel Tepki Öğretiminin Etkileri
Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü), Genç G. B.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2013 - 2017
Anadolu Üniversitesi Ar-Ge Strateji Belgesi Hazırlanması (Özel Eğitim)
TÜBİTAK Projesi, 2016 - 2017
Tablet bilgisayar tabanlı alternatif ve destekleyici iletişim uygulamasının otizm spektrum bozukluğu olan bireylere iletişim becerilerinin öğretiminde etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2015 - 2017
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan 7 14 Yaş Arası Çocukların Okuma ve Okuduğunu Anlama Beceri Gelişimlerinin Değerlendirilmesinde Standart Bir Sesli Okuma Testinin Geliştirilmesi ve Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi
MELEKOĞLU M. A. (Yürütücü), GİRMEN P.
TÜBİTAK Projesi, 2013 - 2016
Otizm Spektrum Bozukluğu Ulusal Eylem Planı Taslağı Kapsamında Otizm Farkındalık ve Bilgilendirme Seminerleri
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, 2014 - 2014
Destek Özel Eğitim Hizmetlerinin Verimliliğinin Araştırılması konulu Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Projesi
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, 2013 - 2013
Aile Bilgi ve Destek Eğitim Programı E abdep Zihinsel Yetersizliğe Sahip Çocuğu Olan Ebeveynlerin Eğitiminde Çevrimiçi Bilgilendirme ve Destek Hizmetlerin Etkililiğ
TÜBİTAK Projesi, 2011 - 2013
Gökkuşağı Renkleriyle Buluşuyor Zihin yetersizliği olan genç yetişkinlere kafe garsonluk becerilerinin eğitimi programı
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje, 2012 - 2012
Okul Öncesi Dönemdeki Gelişimsel Yetersizlik Gösteren Çocukların Etkinlikle İlgilenme Düzeyinin Artırılmasında Sınıf Çaplı Kendini İzleme Öğretiminin Etkileri
Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü), Sönmez M.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2010 - 2012
Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere İşlevsel Akademik Becerilerin Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Etkililiği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2010 - 2011
Problem Davranışların Azaltılmasında Aileler ve Öğretmenler Tarafından Uygulanan Olumlu Davranışsal Destek Programının Etkileri ve Bu Programa İlişkin Aile ve Öğretmen Görüşleri
TÜBİTAK Projesi, 2005 - 2008
Zihin Engellilerin Öğretmenlerine İşlevsel Analiz Sürecinin Öğretilmesinin Etkililiği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2002 - 2003