Yayınlar

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Comparison of Two Interventions in Improving Comprehension of Students With Intellectual Disability

American journal on intellectual and developmental disabilities, cilt.128, sa.2, ss.145-163, 2023 (SSCI) identifier identifier identifier

Meta-Analysis of Pivotal Response Training for Children with Autism Spectrum Disorder

EDUCATION AND TRAINING IN AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES, cilt.51, sa.1, ss.13-26, 2016 (SSCI) identifier identifier

Effects of Computer-Based Instruction on Teaching Emergency Telephone Numbers to Students with Intellectual Disability

EDUCATION AND TRAINING IN AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES, cilt.48, sa.2, ss.200-217, 2013 (SSCI) identifier

Comparison of Peer and Self-video Modeling in Teaching First Aid Skills to Children with Intellectual Disability

EDUCATION AND TRAINING IN AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES, cilt.48, sa.1, ss.88-102, 2013 (SSCI) identifier

Comparison of Simultaneous Prompting with Continuous Probe Sessions and Intermittent Probe Sessions

EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, cilt.11, sa.45, ss.69-88, 2011 (SSCI) identifier identifier

Turkish special education teachers' implementation of functional analysis in classroom settings

EDUCATION AND TRAINING IN DEVELOPMENTAL DISABILITIES, cilt.41, sa.2, ss.155-162, 2006 (SSCI) identifier

Teaching special education teachers how to conduct functional analysis in natural settings

EDUCATION AND TRAINING IN DEVELOPMENTAL DISABILITIES, cilt.41, sa.1, ss.28-36, 2006 (SSCI) identifier identifier

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Uygulamalı Davranış Analizi Bakış Açısıyla Çocuklarda Gözlenen Yeme Bozuklukları ve Problem Davranışlar

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Bilim. Kültür Sanat Dergisi, cilt.2, sa.8, ss.31-35, 2022 (Hakemsiz Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

Online Preschool Inclusive Education in Turkey During the Pandemic

International Journal of Progressive Education, cilt.18, sa.5, ss.169-182, 2022 (Hakemli Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

Basmakalıp Davranışların Azaltılmasında Tepkiyi Yarıda Kesme ve Yeniden Yönlendirmenin Etkililiği: Meta-Analiz

HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION, cilt.37, sa.2, ss.838-857, 2022 (ESCI) identifier identifier

Otizm spektrum bozukluğu olan bireylerde ekolali

Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, cilt.4, sa.2, ss.575-592, 2021 (Hakemli Dergi) identifier

Parent-Implemented Interventions in Autism Spectrum Disorder in Early Childhood

ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION, cilt.21, sa.3, ss.589-610, 2020 (ESCI) identifier

Ayrık Denemelerle Öğretim Yapılırken Kullanılan Hata Düzeltmesi Türleri

Turkish Journal of Special Education, cilt.1, sa.2019-V1-I1, ss.28-56, 2019 (Hakemli Dergi)

Selecting evidence-based practices for your students with autism spectrum disorder.

Araştırmadan Uygulamaya Özel Eğitim Dergisi, cilt.1, sa.4, ss.9-22, 2019 (Hakemsiz Dergi)

Teaching Children with Intellectual Disabilities through Video Prompting: Smartphone vs. Tablet

INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION, cilt.10, sa.1, ss.32-48, 2018 (ESCI) identifier identifier

A Review of the Use of New Generation Speech Generating Devices by Individuals with Autism

ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION, cilt.18, sa.1, ss.125-147, 2017 (ESCI) identifier

Otizmli bireylerin kullandığı yeni nesil konuşma üreten cihazlara ilişkin araştırmaların incelenmesi

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, cilt.18, sa.1, ss.125-147, 2017 (Hakemli Dergi)

Türkiye de Özel Eğitim Araştırmalarının İncelenmesi

İlköğretim Online (elektronik), cilt.15, sa.4, ss.1076-1089, 2016 (Hakemli Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Video Modelle Öğretim

ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION, cilt.15, sa.3, ss.37-49, 2014 (Hakemli Dergi)

Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar için temel tepki öğretimi Genel bir bakış

International Journal of Early Childhood Special Education, cilt.6, ss.221-246, 2014 (Scopus) identifier

Hakemli Kongre/Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Technology based AAC and individuals with complex communication needs A meta analysis of single case research

17th International Conference on Autism, Intellectual Disability ve Developmental Disabilities, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Ocak 2016

A Systematic Review of Handheld Electronic Devices as Speech Generating Devices for Preschool Children With ASD

ABAI 2015 Assocaiton for Behavior Analysis International, Kyoto, Japonya, 25 Eylül - 01 Ekim 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için bilimsel dayanaklı uygulamalar

Otizm Spektrum Bozukluğu Aile Bilgilendirme Rehberi, Cavkaytar, Atilla, Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.53-65, 2014

Otizm spektrum bozukluğu farkındalık ve bilgilendirme seminerlerinin etkililiğinin test-tekrar test yöntemiyle değerlendirilmesi

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.326-382, 2015

Otizm spektrum bozukluğu olan bireylerde davranış yönetimi.

Otizm Spektrum Bozukluğu Aile Bilgilendirme Rehberi, Cavkaytar, A., Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.67-82, 2014

Otizm spektrum bozukluğu olan bireylerde davranış yönetimi

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.171-213, 2015

Çıkarma İşlemleri

Özel Gereksinimli Öğrencilere Matematik Beceri ve Kavramlarının Öğretimini Planlama ve Uygulama, Oğuz Gürsel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.279-310, 2017

Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için bilimsel dayanaklı uygulamalar

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.125-169, 2015

Bilişsel Süreç

ASPERGER SENDROMU VE OTİZM: ÇOCUKLUKTAN YETİŞKİNLİĞE, Akmanoğlu Nurgül, Editör, Eğiten, Ankara, ss.163-184, 2020

ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLER İÇİN KONUŞMA ÜRETEN CİHAZLAR

Özel Gereksinimli Bireylerde Destekleyici İleri Düzey Teknolojiler, GÖKHAN TÖRET, Editör, NOBEL, Ankara, ss.99-115, 2021

ALTERNATİF VE DESTEKLEYİCİ İLETİŞİM

TANIDAN MÜDAHALEYE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU: EL KİTABI, BÜLBİN SUCUOĞLU, HATİCE BAKKALOĞLU, MERAL ÇİLEM ÖKCÜN AKÇAMUŞ, Editör, VİZE AKADEMİK, Ankara, ss.635-654, 2021

OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN BİREYLERİN EĞİTİMİ

ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU, MACİD AYHAN MELEKOĞLU, MİNE SÖNMEZ KARTAL, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.179-201, 2019