Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi
SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH
, cilt.3, sa.2, ss.241-253, 2024 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklamİzleme Tercihi
The Journal of International Scientific Researches
, cilt.3, sa.4, ss.62-74, 2018 (Hakemli Dergi)
MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1185-1202, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Siyasal İletişime Hegemonik Bakış
4. Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu, 25 - 27 Ekim 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
sosyal medya ve biz
Biz Gençlere Dair 10, Demirci, Kadir, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, ss.57-87, 2023
Metaverse Evreninde Marka Deneyimleri ve Reklamcılık
Dijital Evrende Reklamcılık, Doğan, Neva, Editör, literatürk Academia, Konya, ss.159-190, 2023