Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi

3. International Scientific and Academic Research Congress, kahire, Mısır, 11 Kasım 2024

İLLÜSTRASTİF YAKLAŞIMLI ÜRÜN TASARIMININ MARKAYA ETKİSİ

Ege Zirvesi 8. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2023, ss.81

İllüstratif Yaklaşımlı Ürün Tasarımının Markaya Etkisi

EGE ZİRVESİ 8. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 03 Haziran 2023, ss.81

Siyasal İletişime Hegemonik Bakış

4. Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu, 25 - 27 Ekim 2016
Kitap & Kitap Bölümleri

Markalar ve Z Kuşağı

literatürk academia, Konya, 2023

METAVERSE EVRENİNDE MARKA DENEYİMLERİ VE REKLAMCILIK

Dijital Evrende Reklam, Neva Doğan, Editör, literatürk academia, Konya, ss.159-190, 2023

sosyal medya ve biz

Biz Gençlere Dair 10, Demirci, Kadir, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, ss.57-87, 2023

Metaverse Evreninde Marka Deneyimleri ve Reklamcılık

Dijital Evrende Reklamcılık, Doğan, Neva, Editör, literatürk Academia, Konya, ss.159-190, 2023
Metrikler

Yayın

15

Proje

1