Dr. Öğr. Üyesi AYŞE SARITAŞ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi
SARITAŞ A.
SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH
, cilt.3, sa.2, ss.241-253, 2024 (Hakemli Dergi)
Z Kuşağının Markalarla İlgili İçerik Üretme Nedenlerine ve Alışkanlıklarına Yönelik Analiz
Sarıtaş A.
,
Öztürk M. C.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.771-794, 2023 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklamİzleme Tercihi
SARITAŞ A.
The Journal of International Scientific Researches
, cilt.3, sa.4, ss.62-74, 2018 (Hakemli Dergi)
MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ
DOĞAN N.
,
SARITAŞ A.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1185-1202, 2018 (Hakemli Dergi)
Kültürel Boyutlar Kuramı Değerlerinde Değişim Türkiye’nin Krizlere Verdiği Tepkilerin Sorgulanması
SARITAŞ A.
,
ÖZTÜRK M. C.
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
, cilt.11, sa.1, 2018 (Hakemli Dergi)
Lider imajı oluşturmada fotoğraf: 2011 genel seçimlerinde kullanılan yazılı medya siyasal reklamları üzerine bir inceleme
TAŞCIOĞLU R.
,
SARITAŞ A.
Atatürk İletişim Dergisi
, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi
SARITAŞ A.
3. International Scientific and Academic Research Congress, kahire, Mısır, 11 Kasım 2024
İLLÜSTRASTİF YAKLAŞIMLI ÜRÜN TASARIMININ MARKAYA ETKİSİ
Sarıtaş A.
,
Yurtkulu E.
Ege Zirvesi 8. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2023, ss.81
İllüstratif Yaklaşımlı Ürün Tasarımının Markaya Etkisi
YURTKULU E.
,
SARITAŞ A.
EGE ZİRVESİ 8. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 03 Haziran 2023, ss.81
Reklamda Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi Üzerine Nitel Bir Araştırma
SARITAŞ A.
Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi, 27 - 29 Eylül 2018
Siyasal İletişime Hegemonik Bakış
SARITAŞ A.
4. Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu, 25 - 27 Ekim 2016
Kitaplar
Markalar ve Z Kuşağı
Sarıtaş A.
literatürk academia, Konya, 2023
METAVERSE EVRENİNDE MARKA DENEYİMLERİ VE REKLAMCILIK
Sarıtaş A.
Dijital Evrende Reklam, Neva Doğan, Editör, literatürk academia, Konya, ss.159-190, 2023
sosyal medya ve biz
SARITAŞ A.
Biz Gençlere Dair 10, Demirci, Kadir, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, ss.57-87, 2023
Metaverse Evreninde Marka Deneyimleri ve Reklamcılık
SARITAŞ A.
Dijital Evrende Reklamcılık, Doğan, Neva, Editör, literatürk Academia, Konya, ss.159-190, 2023
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
15
Proje
1