Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi

3. International Scientific and Academic Research Congress, kahire, Mısır, 11 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2. İLLÜSTRASTİF YAKLAŞIMLI ÜRÜN TASARIMININ MARKAYA ETKİSİ

Ege Zirvesi 8. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2023, ss.81, (Özet Bildiri)

3. İllüstratif Yaklaşımlı Ürün Tasarımının Markaya Etkisi

EGE ZİRVESİ 8. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 03 Haziran 2023, ss.81, (Özet Bildiri)

4. Reklamda Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi Üzerine Nitel Bir Araştırma

Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi, 27 - 29 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. Siyasal İletişime Hegemonik Bakış

4. Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu, 25 - 27 Ekim 2016
Kitaplar 4

1. Markalar ve Z Kuşağı

literatürk academia, Konya, 2023

2. METAVERSE EVRENİNDE MARKA DENEYİMLERİ VE REKLAMCILIK

Dijital Evrende Reklam, Neva Doğan, Editör, literatürk academia, Konya, ss.159-190, 2023

3. sosyal medya ve biz

Biz Gençlere Dair 10, Demirci, Kadir, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, ss.57-87, 2023

4. Metaverse Evreninde Marka Deneyimleri ve Reklamcılık

Dijital Evrende Reklamcılık, Doğan, Neva, Editör, literatürk Academia, Konya, ss.159-190, 2023
Metrikler

Yayın

15

Proje

2