Arş. Gör. Dr. BETÜL AYDIN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

12

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

331

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

45

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2016 - 2023

2016 - 2023

Doktora

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2023

2023

Doktora

Dijital bağımlılık ile dijital risk alma, doğru kullanım, bilişsel esneklik ve duygu düzenleme ilişkisinin incelenmesi Creative Commons License

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D.

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2025

2025

Güvenilir Yapay Zeka: Riskler, Etik Değerler ve İlkeler

Bilişim

Dijital Dönüşüm Ofisi Başkanlığı

2023

2023

Beden Dili Eğitimi

Mesleki Eğitim

Mesleki Yeterlilik Akademisi

Araştırma Alanları

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Merkez Müdür Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Uzaktan Eğitim Uygulama Ve Araştırma Merkezi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Bilişim Teknolojileri II

Medya Okuryazarlığı Sürdürülebilir Kalkınma

Etkili Sunum Teknikleri

Öğretim Teknolojileri Sürdürülebilir Kalkınma

Eleştirel Medya Okuryazarlığı Sürdürülebilir Kalkınma

Etkili İletişim Sürdürülebilir Kalkınma

Bilişim Teknolojileri I Sürdürülebilir Kalkınma

Açık ve Uzaktan Öğrenme Sürdürülebilir Kalkınma

Bilgisayar 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Eğitimde Üretken Yapay Zekâ: Öğretmen Adaylarının Görüşleri ve Kullanım Amaçları

Karakaya Özyer K., Aydın B.

9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, ss.10-11, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. Learner Experience at the Intersection of Two Dynamics: Artificial Intelligence and User Experience

Ersoy M., Aydın B.

17. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.7, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. Developing Instructional Design for Visually Impaired Lifelong Learners: Promoting AI Literacy

Aydın B., Seferoğlu S. S.

17. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.8, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

4. Becoming a Freelancer Developer Woman Who Can Manage Her Own Economy Through Artificial Intelligence (AI) Powered Technology

Aydın B.

womENcourage 2024 - Association for Computing Machinery, Madrid, İspanya, 26 - 28 Haziran 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

5. Risks of the Digital World: Digital Risk-Taking Scale (DRTS) Validity and Reliability Study

Aydın B., Seferoğlu S. S.

ERPA International Congresses on Education 2023, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, ss.59, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

6. Critical Suggestions for Encouraging Talented Girls to Enter STEM Professions

Yavuz M., Aydın B., Tekbaş G.

ERPA International Congresses on Education 2023, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, ss.56, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

7. A Multiple Mediation Analysis: Exploring The Roles Of Psycho-Cognitive Variables in the Relationship Between Digital Addiction and Digital Risk Taking

Aydın B., Seferoğlu S. S.

16th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.113, (Özet Bildiri)

2023

2023

8. She Mentoring: Volunteer Mentors and Disaster Survivor Women Meet Digitally

AYDIN B., MISIRLI Ö.

10th ACM Celebration of Women in Computing, Trondheim, Norveç, 20 - 22 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

9. Online Psycho-Instructional Model: For Women Victims of Cyber Bullying & Cyber Harassment

Aydın B., Mısırlı Ö.

7th International Academic Conference On Humanities and Social Sciences (iachss 2022)., Paris, Fransa, 19 Ağustos - 21 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. An Investigation of Digital Citizenship and Cyberloafing Status of Prospective Teachers

BAKIR YALÇIN E., AYDIN B., KESKİN S., YURDUGÜL H.

European Conference on Educational Research, Copenhagen, Danimarka, 20 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. "Effects of Flipped Classroom Approach on Academic Achievement, Assignment Stress and Transfer of Learning"

Aydın B., Demirer V.

11th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.220, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

12. Ödev-Görev Stresi Ölçeği: Ölçek Geliştirme Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Demirer V., Aydın B.

10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.27, (Özet Bildiri)

2016

2016

13. Ters-yüz sınıf modeli çerçevesinde gerçekleştirilmiş çalışmalara bir bakış: içerik analizi.

AYDIN B., DEMİRER V.

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium. Rize: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi., 16 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

14. The use of QR code-based interactive contents to improve learners’ translation skills

Pektaş H. S., Aydın B., Akça M. A.

9th ELT Research Conference: Interdisciplinary approaches: Beyond the borders of ELT methodology, Çanakkale, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.81-88, (Özet Bildiri)

2015

2015

15. Ters yüz sınıf modelinin dezavantajlarını tersine çevirin: Etkili araçlar ve öneriler

Aydın B., Demirer V.

3nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 09 Eylül 2015 - 11 Eylül 2016, ss.81, (Özet Bildiri)

2015

2015

16. Öğrenme Yönetim Sistemleri İçin Doğal Dil İşleme İle Ödevlerin Öğrenciye Aitliğinin İncelenmesine Yönelik Bir Web Servis Geliştirilmesi .

Akca M. A., Aydın B.

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium -ICITS2015. S.20. , Afyonkarahisar, Türkiye, 20 Mayıs 2015, ss.20, (Özet Bildiri)

2014

2014

17. Artırılmış gerçeklik uygulamalarının eğitimde kullanımına ilişkin genel bir bakış ve öneriler.

MEŞE C., AYDIN B., DURSUN Ö. Ö.

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar., 20 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Yapay Zekanın Eğitimde Etik ve Sorumlu Kullanımı

AYDIN B., DEMİRER V.

SINIFIN GELECEĞİ: ÖĞRETMEN-YAPAY ZEKA İŞBİRLİĞİ, AYDOĞDU BÜLENT, ÖZDİNÇ FATİH, KASAPOĞLU KORAY, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.263-277, 2024

2017

2017

2. Exploring the Educational Potential of Internet of Things (IoT) in Seamless Learning

Demirer V., Aydın B., Çelik Ş. B.

Digital Tools for Seamless Learning, Şad S.N.,Martin E., Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.145-159, 2017

Desteklenen Projeler

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Ekim 2023

Ekim 2023

16. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Aydın B., SÜRAL İ.
Eskişehir, Türkiye

Eylül 2023

Eylül 2023

10th ACM Celebration of Women in Computing (womENcourage 2023) Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Aydın B.
Norveç