Prof. Dr. BURCU ANILAN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Temel Bilimler (Sci)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Temel Bilimler

E-posta: burcud@ogu.edu.tr
İş Telefonu: +90 222 239 3750 Dahili: 6780
Web: https://avesis.ogu.edu.tr/burcud
Posta Adresi: ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi Meşelik Kampüsü Büyükdere Mah. Prof. Dr. Nabi AVCI Bulvarı No: 426040, Odunpazarı - ESKİŞEHİR

Metrikler

Yayın

116

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

385

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

424

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

492

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

93

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

129

Proje

7

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2005 - 2009

2005 - 2009

Doktora

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Kimya (Dr), Türkiye

2002 - 2005

2002 - 2005

Yüksek Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Kimya (Yl) (Tezli), Türkiye

1998 - 2002

1998 - 2002

Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Kimya Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

Bakır ve kadmiyumun dimetilglioksim-modifiye silikajel ile katı faz ekstraksiyonu yöntemi kullanılarak önderiştirilmesi ve alevli atomik absorpsiyon spektrofotometresi ile tayini

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Kimya (Dr)

2005

2005

Yüksek Lisans

Bazı piridin türevleri üzerinde kuantum kimyasal çalışmalar

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Kimya (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Temel Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2002 - 2010

2002 - 2010

Araştırma Görevlisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

UZMANLIK ALAN DERSİ C

LİSANSÜSTÜ DANIŞMANLIK

UZMANLIK ALAN DERSİ E

LİSANÜSTÜ DANIŞMANLIK

Lisans

Lisans

KİMYA 1 A

KİMYA 2 A

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI D

GENEL KİMYA A

GENEL KİMYA LAB. II B

FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II B

GENEL KİMYA LAB. II A

GENEL KİMYA I A

FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I B

GENEL KİMYA LAB. I B

GENEL KİMYA III A (ANALİTİK KİMYA)

GENEL KİMYA IV A(ORGANİK KİMYA)

OKUL DENEYİMİ C

UZMANLIK ALAN DERSİ F

GENEL KİMYA II A

FEN TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I A

Makaleler

Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (4)
Scopus (11)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (18)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Differentiated Instruction In The World and Türkiye Through Studies

ALKIM Z. E., ANILAN B.

VII. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5-6 Mart 2024., Türkiye, 05 Mart 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. Examination Of Skill-Based Questions in the Subject Area of Science Course Living Things And Life in Terms of Root Values

ÖZKAN N., ANILAN B.

11th INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES, Türkiye, 08 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. Robotics Coding from The Perspective of Science Teachers

KURT T., ANILAN B.

11th INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES, Türkiye, 08 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. Fen bilimleri alanında yapılan eTwinning projelerine bakış

UYSAL ATALAY B., ANILAN B.

International Education Congress (EDUCONGRESS 2023), Ankara, Türkiye, 20-23 Eylül 2023., Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

5. Ortaokul Öğrencilerinin Su Ayak İzi Farkındalıklarının Belirlenmesi.

ÇELİK G., ANILAN B.

7.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS)/, Ankara, Türkiye,04-06 Mayıs 2023, Türkiye, 04 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

6. Bilim Çocuk Dergilerinde Bulunan Kök Değerler

EKİZCE H. N., ANILAN B.

7.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS)/, Ankara, Türkiye,04-06 Mayıs 2023, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hazırladıkları Ders Planlarında Hayat Bilgisi Öğretimi

ANILAN H., ANILAN B., KILIÇ Z.

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

9. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen Eğitiminde Kullanılan Yeni Yaklaşımlara Yönelik Görüş Ve Eğilimleri.

Elbahan H., Elbahan M. H., ANILAN B.

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu (USVES) / 12-13 Mart 2022, Uluslararası Balkan Üniversitesi, Türkiye, 12 - 13 Mart 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

10. Sosyobilimsel Konuların Öğretiminde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Duyuşsal Eğilimleri.

Elbahan M. H., Elbahan H., ANILAN B.

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu (USVES) / 12-13 Mart 2022, Uluslararası Balkan Üniversitesi, Türkiye, 12 - 13 Mart 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

11. Sınıf öğretmenliği lisans programı derslerinin işlevselliğinin değerlendirilmesi,

Anılan H., Anılan B., Anagün Ş. S.

International Congress of Science Culture and Education, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

12. Sürdürülebilir kalkınma amaçlarının bilim çocuk dergilerine yansıması

ANILAN B., ANILAN H.

International Congress of Science Culture and Education, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

13. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Gözüyle Biyoekonomi.

ESENDEMİR S., ANILAN B.

VIII. International Eurasion Educational Research Congress (EJER, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

14. Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Lisans Programı

BAYRAKTAR A., ANILAN B.

VIII. International Eurasion Educational Research Congress (EJER), Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

15. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

BAYRAKTAR A., ANILAN B.

2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu/ 28-29 Mayıs 2021, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

16. Ortaokul Öğrencilerinin Koronavirüs (Covid-19) Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

TUNA S., VAROL M., ANILAN B.

2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

17. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Endüstri 4.0 Kavramlarına Yönelik Farkındalıkları.

EKİZCE H. N., ANILAN B., ATALAY N.

3.Uluslararası Sosyal Bilimler Ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu/10-11 Nisan 2021, Uluslararası Balkan Üniversitesi, Üsküp., Makedonya, 10 - 11 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

18. Madde ve Isı Ünitesi Kapsamında Sorumluluk Değeri Kazandırmaya Yönelik Öğrenci Temelli Etkinlik Örnekleri

Yaman H., Anılan B.

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

20. Fen bilgisi ve sınıf öğretmeni adaylarının çevreye ilişkin algılarının kavramlara yansıması: Bir fenomenolojik araştırma

BERBER A., ANILAN B., ANILAN H.

VIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

21. Fen Bilimleri Dersinde Kullanılan Öğrenci Temelli Etkinliklerin Sorumluluk Değeri Kazandırmaya Etkisi.

YAMAN H., ANILAN B.

VII. International Eurasion Educational Research Congress (EJER), 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

22. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Eğitmi UygulamalarıHakkında Görüşleri

ERDEM A., ANILAN B., KILIÇ Z.

2. Uluslararası Temel Eğitm Kongresi (UTEK), 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. Öğretmen adaylarının dijital öykü serüveni.

ANILAN B., BERBER A.

V. International Eurasion Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. Cartoons with the perspective of different age groups

BERBER A., ANILAN B., ALKAN D., ODABAŞ İ. N.

International Conference on Research in Education Science, Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

25. Yabancı Uyruklu Öğrencilere Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri

Anılan H., Anagün Ş. S., Anılan B., Atalay N., Kılıç Z.

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26-28 Nisan, Bodrum/Muğla., Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

26. Informal science educatıon applications with simple and easy accessıble materıals

ANILAN B., BERBER A., SUDER N.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Science In Our Life: Science With Photography

ANAGÜN Ş. S., ANILAN B., ANILAN H., ATALAY N., KILIÇ Z.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Science in our life science with photograph.

ANAGÜN Ş. S., ANILAN B., ANILAN H., ATALAY N., KILIÇ Z.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. Gamification of teaching the perodic table: Teaching practices of science pre-service teachers.

ANILAN B., ANAGÜN Ş. S., ANILAN H., ATALAY N.

International Conference on Research in Education Science., Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. Öğretmenlik Mesleğine Yolculuk: Yeni Atanan Öğrtmenlerin Yaşadıkları Deneyimler

Anagün Ş. S., Anılan H., Anılan B., Atalay N., Kılıç Z.

IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. Öğretmenlik mesleğine yolculuk: Yeni atanan öğretmenlerin yaşadıkları deneyimler.

ANAGÜN Ş. S., ANILAN H., ANILAN B., ATALAY N., KILIÇ Z.

IV. International Eurasion Educational Research Congress, Pamukkale/Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

32. Sınıf öğretmenlerinin gözüyle sınıf öğretmeni olmak

Anılan H., Anagün Ş. S., Anılan B., Atalay N., Kılıç Z.

26. International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

33. Sınıf öğretmenliği eğitimindeki güncel eğilimler eğitim fakültesi dergilerinde yayımlanan çalışmaların incelenmesi

ANILAN H., ANILAN B., ATALAY N., KILIÇ Z.

5.th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

34. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilgileri Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri

ANILAN B., ATALAY N., KILIÇ Z.

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

35. Fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuvara ilişkin hazırbulunuşluklarının farklı değişkenlere göre incelenmesi

ANILAN B., ATALAY N.

III nd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel bilgileri günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri

ANILAN B., ATALAY N., KILIÇ Z.

III nd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

37. Fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin çevirme faktörü ile tanışmaları

ANILAN B., BERBER A.

IV. Ulusal Kimya Eğitim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

38. Öğrencilerin fen, matematik ve gerçek dünya temalı fotoğraf çekimlerinin incelenmesi

UYGUN Ç., KÜÇÜKKÖR E., CANIGÜROĞLU H., ÖZGÜR M., ATAİZİ S., TAŞGİN S., et al.

V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

39. Sınıf ve fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin kimya kavramına ilişkin metaforik algıları

ANILAN B.

9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

41. 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Görüşleri

ANILAN B., BALBAĞ M. Z., ÖZKAN M., ATAİZİ S., TAŞGİN S., UYGUN Ç., et al.

11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

42. Ortaokul fen ve teknoloji derslerinde laboratuvar kullanımına yönelik öğrenci görüşleri

ANILAN B.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.508-511, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

43. Lise öğrencilerinin nükleer enerji hakkındaki bilgi düzeyleri

ANILAN B., BALBAĞ M. Z.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.493-497, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

44. Lise öğrencilerinin fen bilimlerinde kullanılan ölçü birimleriyle ilgili bilgi düzeyleri ve düşünceleri

ANILAN B.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.441-445, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

45. Fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının fen bilgisi laboratuvar uygulamaları derslerine yönelik görüşlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

BALBAĞ M. Z., ANILAN B.

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

46. Fen bilgisi öğretmenliği programında yer alan derslerin öğretmen adayları tarafından gereklilik ve işe vurukluk düzeylerinin belirlenmesi

ANILAN B., BALBAĞ M. Z.

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

47. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretmenliğini seçme nedenleri ve gelecek beklentileri

ANILAN B., ANILAN H.

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

48. Ortaöğretim öğrencilerinin çevresel risk algıları ve çevre bilinci düzeylerine ilişkin bir araştırma (Eskişehir örneği)

ANILAN B.

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

2010

2010

49. The recognition level of the students of science education about the hazard symbols of chemicals (Case of ESOGU, Eskisehir)

ANILAN B.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4092-4097, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2018

2018

62. Fen ve teknoloji öğretimi dersinde gerçekleştirilen assure modeli uygulamaları ve sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri

Anagün Ş. S., Anılan H., Anılan B., Kılıç Z., Atalay N.

Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2007

2007

63. Yeni tip pH-duyarlı ABC triblok kopolimerlerin sentez ve karakterizasyonu

ANILAN B., YARLIGAN UYSAL S., BÜTÜN V., KARABACAK R. B.

XXI. Ulusal Kimya Kongresi, Malatya, Türkiye, 23 - 27 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)

2007

2007

64. Bazı bibenzimidazol türevlerinin asitlik sabitlerinin teorik olarak incelenmesi

YARLIGAN UYSAL S., ÖĞRETİR C., ANILAN B.

XXI. Ulusal Kimya Kongresi, Malatya, Türkiye, 23 - 27 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)

2007

2007

65. Öğretmen adaylarının kimya laboratuvarı endişeleri

ANILAN B., GÖRGÜLÜ ARI A., BALBAĞ M. Z.

I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)

2005

2005

70. Bilim-kurgu filmlerinin öğretmen adaylarının fen derslerindeki başarılarına yansıması

ÇEMREK F., ANILAN B., ANILAN H., BALBAĞ M. Z., GÖRGÜLÜ ARI A.

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.930-935, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Çevre Sorunları

ANILAN B., ATALAY N.

Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, ANAGÜN, Şengül S., ERCAN ÖZAYDIN, Türkan, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.85-111, 2023

2023

2023

2. FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

Atalay N., Anılan B.

Sınıf Eğitiminde Yaşanan Güncel Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Esen Aygün,Hanife, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.141-168, 2023

2021

2021

3. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Su Farkındalıkları

Tuna S., Anılan B.

Alan Eğitimi Çalışmaları, CANSU FİLİK İŞÇEN, Editör, Lyvre De Lion, Lyon, ss.93-103, 2021

2021

2021

4. TÜRKİYE’DE EĞİTİM-ÖĞRETİM ALANINDA ÇEVRE KONUSUNDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ: BİR BETİMSEL ANALİZ ÇALIŞMASI

Varol M., Anılan B.

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 2, Zahal Onur,Yahşi Ömer, Editör, gece kitaplığı, Ankara, ss.36-54, 2021

2021

2021

5. TÜRKİYE’DE EĞİTİM-ÖĞRETİM ALANINDA ÇEVRE KONUSUNDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ: BİR BETİMSEL ANALİZ ÇALIŞMASI

VAROL M., ANILAN B.

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 2, ZAHAL ONUR, YAHŞI ÖMER, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.36-54, 2021

2021

2021

6. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Su Farkındalıkları

TUNA S., ANILAN B.

Alan Eğitimi Çalışmaları, FİLİK İŞÇEN Cansu, Editör, Lyvre De Lion, ss.93-103, 2021

2020

2020

7. FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ETKİNLİK TEMELLİ DEĞERÖĞRETİMİ: SORUMLULUK DEĞERİ

Yaman H., Anılan B.

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Harun ŞAHİN, Editör, İVPE Yayınevi, Cetinje, ss.1-22, 2020

2020

2020

8. İlköğretim Fen Bilimleri Öğretim Programı

ANILAN B., ATALAY N.

Fen Öğretim Programları, Anagün Ş,S, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.53-85, 2020

2016

2016

9. Laboratuar Kullanımı

ANILAN B.

Fen Bilimleri Öğretimi, Anagün Saime Şengül, Duban Nil, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.341-380, 2016

2014

2014

10. Laboratuar Kullanımı

ANILAN B.

Fen Bilimleri Öğretimi, Saime Şengül Anagün, Nil Duban, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.341-381, 2014

Desteklenen Projeler

2019 - 2019

2019 - 2019

Madde ve Isı Ünitesi Kapsamında Hazırlanan Öğrenci Temelli Etkinliklerin Sorumluluk DeğeriKazandırmaya Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ANILAN B. (Yürütücü)

2017 - 2017

2017 - 2017

Günlerden Bilim (TUBİTAK 4007)

TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı

Anılan B., Garan Ö.(Yürütücü)

2015 - 2016

2015 - 2016

II BİLİM ŞENLİĞİ (TUBİTAK 4007)

TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı

Anılan B. (Yürütücü)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 386

h-indeksi (WOS): 6