Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The relationship between attitude and perceived self efficacy of pre service English teachers on computer assisted instruction
Mersin University Journal of the Faculty of Education
, cilt.12, sa.2, ss.569-587, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adayları için sınıf-içi değerlendirme öz-yeterlik algısı ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
, cilt.7, sa.14, ss.3-18, 2016 (Hakemli Dergi)
The relationship between secondary school students computer use self efficacy levels and information literacy levels
International Journal of Research in Social Sciences
, cilt.4, sa.2, ss.590-602, 2014 (Hakemli Dergi)
Administrators Attitudes Toward Using Computer Technology in School Administration
The International Asian Research Journal
, cilt.2, sa.4, ss.66-77, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul İngilizce dersi öğretim programının uygulanmasında öğretmenlerin karşılaştıkları problemler
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Eğitim programlarının uygulanması ile ilgili ulusal ve uluslararası tezlerin tematik ve metadolojik analizi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, 26 - 28 Ekim 2017
2017 İlkokul ve ortaokul İngilizce dersi öğretim programının incelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
The role of teacher training programs for technology integration
26th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Examination of the practices at the Turkish language research and practice centre of a state university in Turkey
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017
The analysis of teachers needs for in service training within the context of technology integration by FATIH project
International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016
Öğretmen adaylarının problem çözme yeterliklerinin yordayıcısı olarak bilişüstü farkındalık becerileri
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
The Examination of Educational Sciences and Teacher Training Experts Program Evaluation Self efficacy Levels
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
The examination of curriculum and instruction congresses in terms of several variables and their effect on field
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
The effect of attitude on academic success a meta analysis study
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Turkish Universities Challenges of Standards and Accreditation Studies in Teacher Education An In depth Analysis of Problems
1st International Higher Education Studies Conference, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015
The examination of pre service English teachers attitudes and self efficacy levels on computer assisted instruction
International Conference on ICT in Language Teaching, 4 - 05 Haziran 2015
Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı nın Bu Alanda Yüksek Lisans Yapan Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi
III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Medya Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
The Relationship Between Pre Service Mathematics Teachers Multiple Intelligence Areas and Creative Thinking Levels
The International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Sınıf Ortamının Temel Bileşenlerinin İncelenmesi
Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Asım Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.1-416, 2016
Öğrenen Merkezli Program
Eğitim Programı Modelleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.29-57, 2015
İlerlemeci Paradigma
Eğitim Programı Modelleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.19-29, 2015