Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Öğretmen adaylarının dijital materyal tasarımı yeterliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

13. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, ss.89-95, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi

13. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, ss.207-214, (Tam Metin Bildiri)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL MATERYAL TASARIMI YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

13. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, ss.89-95, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının iletişim becerileri ile öğretme motivasyonu arasındaki ilişkinin incelenmesi

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul İngilizce dersi öğretim programının uygulanmasında öğretmenlerin karşılaştıkları problemler

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Eğitim programlarının uygulanması ile ilgili ulusal ve uluslararası tezlerin tematik ve metadolojik analizi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017 İlkokul ve ortaokul İngilizce dersi öğretim programının incelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

The role of teacher training programs for technology integration

26th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

The analysis of teachers needs for in service training within the context of technology integration by FATIH project

International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının problem çözme yeterliklerinin yordayıcısı olarak bilişüstü farkındalık becerileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

The Examination of Educational Sciences and Teacher Training Experts Program Evaluation Self efficacy Levels

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

The examination of curriculum and instruction congresses in terms of several variables and their effect on field

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

The effect of attitude on academic success a meta analysis study

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Turkish Universities Challenges of Standards and Accreditation Studies in Teacher Education An In depth Analysis of Problems

1st International Higher Education Studies Conference, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

The Views of Primary School Teachers on the Orientation Program Implemented for the 1st Grade Students in Turkey

Twenty-first International Conference on Learning, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Temmuz 2014, cilt.22, ss.15-26, (Özet Bildiri)

Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı nın Bu Alanda Yüksek Lisans Yapan Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi

III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Medya Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

The Relationship Between Pre Service Mathematics Teachers Multiple Intelligence Areas and Creative Thinking Levels

The International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Sınıf Ortamının Temel Bileşenlerinin İncelenmesi

Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Asım Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.1-416, 2016

Öğrenen Merkezli Program

Eğitim Programı Modelleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.29-57, 2015

İlerlemeci Paradigma

Eğitim Programı Modelleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.19-29, 2015
Metrikler

Yayın

32

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları