Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. Yükseköğretimde Kitleselleşmesinin İlahiyata Yansıması: DGS'den Gelen İlahiyat Öğrencileri

3. Uluslararası Din Eğitimi Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.74-75, (Özet Bildiri)

2. İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Gelecek Kaygısı Bağlamında Yurt Dışında Eğitime Yönelik Algıları

İslam ve Yorum 6 - “Dünden Yarına Teopolitik Boyutlarıyla Göç”, Malatya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

3. Özel Bir Din Öğretim Kurumu Olarak Burhan-ı Terakki Mektebi Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası Osmanlı Mektepleri Sempozyumu, Yalova, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.98-99, (Özet Bildiri)

4. Üniversite Öğrencilerinin Ahlaki Okuryazarlık DüzeylerininÇeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Din Eğitimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, ss.97-98, (Özet Bildiri)

5. Ahlak Eğitiminde Kâmil İnsan Modeli

III. Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2018, ss.48, (Özet Bildiri)

6. Ahlak Eğitiminde Beceri Merkezli Öğrenme Yaklaşımı

International Symposium of Education and Values, Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.325-326, (Özet Bildiri)

7. Ohri Türk Kültüründe Dini Motifler

22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu ve Karma Türk Sanatları Sergisi, 5 - 09 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

8. SON DÖNEM 1876 1923 OSMANLI ESERLERİNDE ÇOCUK EĞİTİMİ

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, (Özet Bildiri)

9. Eğitim Tarihimizde Çocuk Oyunları Ahmed Edib in Terbiyevi Çocuk Oyunları Eseri Üzerine Bir İnceleme

1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

10. ”Eğitim Tarihimizde Çocuk Oyunları: Ahmed Edib’in Terbiyevi Çocuk Oyunları Eseri Üzerine Bir İnceleme”

“I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı”, Eskişehir, Türkiye, 14 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

11. Mecburiyetten Muhtariyete Din Eğitiminde Yitik Paradigma

1. Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Memlük İlim ve Eğitim Tarihinde Celâlüddin Es-Süyûtî: Rihleleri, Eserlerinin Yayılımı ve Tedrîs Faaliyetleri

Bir Memlük Bilgini Celâleddin es-Süyûtî, Engin, Sezai, Editör, Eskiyeni, Ankara, ss.9-27, 2023

2. Ahlak ve Biz

Biz Gençlere Dair 2 - İlim İman Ahlak İbadet ve Biz, Adnan Adıgüzel,Fatih Tok, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, ss.77-91, 2022

3. Hâkim Paradigma Olarak Sünnî-Hanefî Bakış Açısıyla Din Öğretimi

Dinde Çoğulculuk ve Din Eğitimi: Türkiye Tecrübesi, Çakmak, Ahmet; Hendek, Abdurrahman, Editör, Değerler Eğitimi Merkezi Yayınları, İstanbul, ss.43-74, 2021

4. İslâm Eğitim Tarihinde Ulemâ Hareketliliği: İbn Hacer el-Askalânî (ö. 852/1449) Örneği

İslâm İlim Geleneğinde İbn Hacer el-Askalânî, Engin, Sezai; Yalçın, Mehmet Fatih, Editör, Siyer Yayınları, İstanbul, ss.51-78, 2021

5. İslâm Eğitim Tarihinde Şerh Yazıcılığı:Taʿlîmü’l-müteallim Şerhleri Üzerine Bir İnceleme

İslam İlim ve Düşünce Tarihinde Şerh Geleneği, Engin, Sezai Kaya, Mesut, Editör, Endülüs Yay., İstanbul, ss.545-584, 2020

6. İslâm Eğitim Tarihinde Sistematik Bir Tenkit Aracı Olarak Münâzara / Disputation As a Systematic Critical Activity in the History of Islamic Education

İslâm İlim ve Düşünce Tarihinde Eleştiri Geleneği, Sezai Engin, Editör, Endülüs Yay., İstanbul, ss.140-168, 2019

7. Der Ansatz des Tahḏīb al-aḫlāq im Kontextder theoretischen Grundlagen der islamischen Moralerziehung

Islamische ReligionspädagogikLeitfragen aus Theorie Empirie und Praxis, Sarıkaya Yaşar Aygün Adem, Editör, Waxmann Verlag, Münster, ss.83-106, 2016

8. Ahlak Öğrenme Alanı

Düsünen Sınıflar İçin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi - İlkokul 4. Sınıf, Tosun Cemal, Polat Mizrap, Editör, PegemA Yay., Ankara, ss.182-199, 2015
Metrikler

Yayın

31

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

80

Proje

5

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları