Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Students Opinions Regarding Reading Strategies Instruction Based on Cognitive Academic Language Learning Approach
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.4, sa.3, ss.34-47, 2013 (Hakemli Dergi)
The Effect of Strategy Instruction Based on the Cognitive Academic Language Learning Approach over Reading Comprehension and Strategy Use
Journal of Education and Learning
, cilt.2, sa.2, ss.55-68, 2013 (Hakemli Dergi)
Yükseköğretim Fransızca Hazırlık Programı Öğrencilerin Kullandıkları Fransızca Okuduğunu Anlama Stratejilerine İkişkin Görüşleri
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.95-110, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Stratégies de lecture employées par les apprenants de français participant à un programme préparatoire universitaire en Turquie
Colloque International sur l'Enseignement du Fançais Parlé, 10 - 11 Mayıs 2016
Relationship Between Reading Styles and Perceived Use of Reading Strategies
16th Annual Texas Foreing Language Education Conference, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 20 - 21 Şubat 2015
Okuma Stratejileri Öğretiminin Başarı Düzeylerine Göre Öğrencilerin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumlarına Etkisi
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012
The Reading Strategy Instruction Based on Cognitive Academic Language Learning Approach CALLA
4th International Conference on Education, Economy and Society, Paris, Fransa, 23 - 28 Temmuz 2012
Bilişsel Akademik Dil Öğrenme Yaklaşımı nın Cognitive Academic Language Learning Approach CALLA Fransızca Hazırlık Programındaki Öğrencilerin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumlarına Etkisi
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
Yükseköğretim Fransızca Hazırlık Programı Öğrencilerinin Okuma Stratejilerinin Belirlenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010
Dil Öğrenme Stratejileri Öğretim Modellerinin Karşılaştırılması
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009