Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
6. The Effect of Strategy Instruction Based on the Cognitive Academic Language Learning Approach over Reading Comprehension and Strategy Use
Journal of Education and Learning
, cilt.2, sa.2, ss.55-68, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
3. Stratégies de lecture employées par les apprenants de français participant à un programme préparatoire universitaire en Turquie
Colloque International sur l'Enseignement du Fançais Parlé, 10 - 11 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
5. Relationship Between Reading Styles and Perceived Use of Reading Strategies
16th Annual Texas Foreing Language Education Conference, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 20 - 21 Şubat 2015, (Özet Bildiri)
6. Okuma Stratejileri Öğretiminin Başarı Düzeylerine Göre Öğrencilerin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumlarına Etkisi
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
7. The Reading Strategy Instruction Based on Cognitive Academic Language Learning Approach CALLA
4th International Conference on Education, Economy and Society, Paris, Fransa, 23 - 28 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
8. Bilişsel Akademik Dil Öğrenme Yaklaşımı nın Cognitive Academic Language Learning Approach CALLA Fransızca Hazırlık Programındaki Öğrencilerin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumlarına Etkisi
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
9. Yükseköğretim Fransızca Hazırlık Programı Öğrencilerinin Okuma Stratejilerinin Belirlenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
10. Dil Öğrenme Stratejileri Öğretim Modellerinin Karşılaştırılması
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)