SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Problem davranışların azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin etkililiği Betimsel ve meta analiz çalışması
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.1-16, 2010 (Hakemli Dergi)
Sosyal geçerlik kavramı ve Türkiye de özel eğitim alanında yürütülen lisansüstü tezlerde sosyal geçerliğin değerlendirilmesi
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.55-65, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yükseköğretime Devam Eden Engelli Öğrencilerin Ölçme Değerlendirme Süreçlerı̇ne İlişkin Deneyimlerinin İncelenmesi
18th International Scientific Research Congress UBAK, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2023, ss.65-66
Home-Based Positive Behavior Intervention and Support Family Education Model (Home-Based PBIS) for Children with Learning Disabilities
3rd PBS-Europe international conference, Hollanda, 14 - 16 Kasım 2023
Özel Eğitim Alanında Aileleri Öğretici Olarak Yetiştiren Tek Denekli Araştırmalar: Sistematik Derleme
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 02 Kasım 2022
Zihin Yetersizliği Olan Yetişkinlerin Ebeveynlerinin Bir Gündüz Yaşam Merkezi Hakkında Deneyimleri
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020
Sayı Hissi ve Önemi
29.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019
Davranışsal Beceri Öğretimi (Behavioral Skills Training)
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Beceri Öğretiminde Video İpucu Kullanılan Araştırmaların İncelenmesi
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Nokta Belirleme Tekniği (Touch Math) Kullanılarak Gerçekleştirilen Matematik Öğretimi Araştırmalarının Gözden Geçirilmesi
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Davranışsal araştırmalarda sosyal geçerliğin ölçülmesi ve özel eğitimde davranışsal süreçlerin kullanıldığı araştırmalarda sosyal geçerlik
1. Türkiye Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen Öğretim Programları
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020
Özel Eğitimde Ortamlarında Ekip Çalışması ve İşbirliği
Özel Eğitim, Meral MELEKOĞLU - Mine SÖNMEZ KARTAL, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.283-296, 2019
Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Aileler ve Aile Özellikleri
Özel Eğitim, Melekoğlu Meral, Sönmez Kartal Mine, Editör, Vize Akademik, ss.105-124, 2019
Aile Bireylerinin Katılımı
Özel Eğitimde Aile Eğitimi, Cavkaytar Atilla, Editör, vize akademik, Ankara, ss.129-153, 2018
GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİOLAN OKUL DÖNEMİ ÖĞRENCİLER(6-12 YAŞ) VE ÖZELLİKLERİ
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, 2017
Başarıya İlk Adım Anaokulu Versiyonu (BİA-AV) (First Step to Success: Helping Young Children Overcome Antisocial Behavior)
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar, Ebru, Editör, Nobel, ss.27-34, 2017
Sosyal Bilgiler Öğretiminin Uyarlanması I: “Ünite Analizi ve Amaçların Belirlenmesi”
Özel Eğitimde Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, ÖZLEM TOPER, Editör, Pegem Akademi, ss.152-177, 2017
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar
Tüm Öğretmenlik Programları İçin Özel Eğitime Giriş, Arı Asım, Sönmez Kartal, Mine, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.133-148, 2017
İşitme Yetersizliği Olan Çocuklar
Tüm Öğretmenlik Programları İçin Özel Eğitime Giriş, Arı Asım, Sönmez Kartal, Mine, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.173-188, 2017
Duygu Davranış Bozukluğu Olan Çocuklar
Tüm Öğretmenlik Programları İçin Özel Eğitime Giriş, Arı Asım, Sönmez Kartal Mine, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.325-335, 2017
Eğitimde Tamamlayıcı ve Alternatif Bir Uygulama: Bilinçli Farkındalık Eğitimi
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği: Büyük düşünceler/fikirler, modeller ve yaklaşımlar, Ebru Aktan Acar, Editör, Nobel, ss.37-47, 2017
Özel Eğitimde Fen Bilgisi Öğretimi ve Önemi
Özel Eğitimde Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Mine Sönmez Kartal, Özlem Toper Korkmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-20, 2017
Portage Modeli: Küçük Çocuklar İçin Eve Dayalı Bir Erken Müdahale Programı (The Portage Project: A Model for Early Childhood Education)
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar, Ebru, Editör, Nobel, ss.415-419, 2017
İsmi Kadar Sempatik Bir Program:Hippy (Home Intervention Program for Preschool Youngsters)
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar, Ebru, Editör, Nobel, Ankara, ss.231-238, 2017
Çalışma Becerileri
Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Öğretim Stratejileri, Yücesoy Özkan, Şerife, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık LTD. ŞTİ., ss.288-314, 2014
Diğer Yayınlar
Eğitimde Etkileşimler Uzmanlar İçin İş Birliği Becerileri
Diğer, ss.136-161, 2022